0

4.3K 154 16
                                    

Dzwonek telefonu oderwał go od jego rozmyślań. Odebrał go od razu widząc dobrze znany mu numer.

- Co tym razem? - zapytał znudzony wstając z łóżka na którym siedział.

- Mam dla ciebie zadanie.. Coś co najlepiej ty wykonasz.- zaśmiał się głos po drugiej stronie.

- Kogo mam tym razem zabić?- powiedział beznamiętnie. Nie ruszało go zabijanie ludzi. Kiedyś może tak, teraz nie.

- Nie mówimy o zabijaniu.

- To o co chodzi?- zmarszczył brwi.

- Musisz mi załatwić pewną dziewczynę.

- Jeśli chcesz dziwkę to przecież znasz numer na pamięć.

- Malik!- warknął- Słuchaj uważnie, bo nie powtórzę.

- No?

- Masz mi sprowadzić córkę Smitha.

- Po chuj ci ona? On przecież nie żyje.

- Jest mi potrzebna i tyle. Masz miesiąc na złapanie jej. Jeśli jej nie złapiesz osobiście wpakuje ci kulkę w łeb.

- Nie mam zamiaru niańczyć rozpieszczonego bachora Smitha.

- Kurwa! Malik, ona należy do G.O.D.(Gods of Dead)

- No i? Nie dziwie się że należy do gangu ojca.

- Skończmy te debilną wymianę zdań. Chcę mieć w ciągu miesiąca dziewczynę u was w domu. Macie się nią zająć.

- Ok.

- Zaraz wyślę ci jej zdjęcie.- rozłączył się.

Po chwili brunet dostał zdjęcie i od razu ruszył na poszukiwania dziewczyny. Wiedział, że mimo długiego czasu, musi wykonać zadanie jak najszybciej. Żaden z jego przyjaciół nie pytał gdzie idzie, bo już wiedzieli, że dostał zadanie.

---

Witam xD To moje pierwsze opowiadanie.. Myślę, że wyjdzie dobrze :) Zapraszam do czytania kolejnych rozdziałów, które pojawią się niedługo ^^

Hooligans || Z.M.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz