A telefonom reggel 6-kor ébresztett. Egyből kipattantam az àgyból, és a fürdőbe szaladtam. Nagyon de tényleg nagyon vàrtam ezt a napot. Barátnőim voltak, oké igazából csak egy és vele sem voltam annyira joban, de ő màs iskolàba megy, de nem is baj így legalàbb új lappal kezdhetek.
Màr egy fél éve erre készülök.
Pontosan fél éve kezdtem el a diétàmat, ami nagyon jól alakult.
Jól érzem magamat a bőrömben, nem úgy mint eddig.
Az eddigi sulimban én voltam a csúnya, stréber làny. Sose csókolóztam, és sose volt még baràtom.
De ezen vàltoztatok, vagyis egy részén, mivel szeretnék jótanuló maradni, de nem leszek stréber.
Ezért is iratkoztam ebbe suliba.
Felvettek volna a vàros legjobb sulijàba is, de én nem akartam odamenni.Most sem akarok.
Igaz ebbe a suliba felvesznek olyat is,aki egyszer megbukott, de az utolsó év végét jól teljesítette.Gyorsan elkészítettem egy alap sminket ami szempillaspiràból, tusból és egy kis szàjfényból àllt.
Felvettem a ruhàimat, amiket még este raktam ki. Nem volt különösebben érdekes, egy farmer rövidnadràg, egy lenge fehér trikó, egy hosszú lógós nyaklànc, végén egy nagy szív alakú medállal.
Lesiettem a lépcsőn, kezemben a bőröndömmel, és a tàkàimmal.
Anya az asztalnàl ült, és a kàvéjàt iszogatta, apa pedig az újsàgot bújta.
-Jó reggel.-nyomtam egy puszit mindkettő arcàra -hàt ti? Sose szoktatok ilyen koràn fent lenni.. -nyitogattam közben a szekrényeket valami reggeli utàn kutatva.
-a lányom most hagy itt minket egy és fél hónapra, az az alap, hogy elköszönünk és elvisszük a sulihoz. -vàlaszolta anya, apa pedig végig bólogatott.
-Jólvan..köszi, hogy elvisztek.
Reggelinek összevàgtam egy barackot, belekevertem a görögjoghurtba,és nyontam rà egy kis mézet. Nagyon finom lett, teljesen rààlltam az ilyen kajákra.
Még volt fél óràm az indulàsig, szóval felszaladtam az emeletre és megcsinàltam a hajam.
Igazàból csak kifésültem, és kivasaltam de ez pont fél óràt vett igénybe.
-Zoè, indulunk. -kiabàlt fel az emeletre anya.
Lerobogtam, felkaptam a fekete szandàlom, a vàllamra dobtam az oldaltàsàm, megfogtam a bōröndömet és kimentem az ajtón.
Miutàn bepakoltuk a cuccaimat a kocsiba, jöhetett egy kis rövid utazàs a suliig, tele kellemetlen beszélgetéssel.
-De Zoé mindent csak ésszel.
-Ha inni akarsz csak mértékkel.
-Vigyàzz a fiúkkal.
-Ne tegyél olyat amit én sem tennék.
-Ne cigizz és ne drogozz.
-Ha kell valami hívj.
Ezek voltak a beszélgetés főbb témàji, de én nem tudtam lereagàlni egyiket sem, mert ahogy anya befejezte apu elkezte, majd fordítva.
-Jólvan vigyàzok magamra. Nem piàlok -sokat-, nem drogozok, nem cigizek. - sikerült végre szóhoz jutnom
-Ja igen és Zoé -kezdte el apu, de tudtam mit akar.
-nem fekszem le senkivel. -vàgtam közbe.
-oké, ezt akartam hallani. -làttam rajta, hogy megnyugodott.
Befordultunk egy utcàn és megérkeztünk a suli elé. Magas vilàgos zöld épület tele ablakokkal. Az elötte lévő tér tele diàkokkal akik közül mind a mi tàborunkba jön.
Egy gyors "könnyes" búcsút vettem anyàéktól, akik ilyenkor mondtàk meg, hogy nem nagyon tudnak majd hívni, mert elutaznak.
Bepakoltam a cuccokat a busz aljàba, majd felszàlltam. Elöl néhàny fura kocka gyerek ült, hàtul pedig a nagymenők, gondolom a végzősök. Inkàbb befoglaltam egy helyet középső részen. Az utolsó üres kettes ülés volt, úgyhogy gyorsan lecsaptam rà.
Lapozgattam egy ideig a facebookot, majd meguntam és eltettem a telóm. Majd meglàttam egy lànyt aki most szàllt fel a buszra. Hosszú göndör haja van ami nagyon piros színűre van feste. Az orràba orr PC van. Làtszott, hogy a szeme körül egy tökéletes tusvonal van. Fekte gatyàt és egy pandàs pólót viselt.
Körülnézett, majd talàlkozott a pillantàsunk ràmosolyogtam, ő pedig vissza ràm. Elindult felém,majd megàllt mellettem.
-Szabad? -mutatott a mellettem levő székre.
-persze -bólintottam, mire leült mellém.
Elindult a busz, gyorsan intettem egyet anyàéknak, majd visszafordultam a lànyhoz.
-Debra Ball..de inkàbb csak Debby. -nyújtotta felém baràtsàgosan a kezét.
-Zoé Palmer. -ràztam vele kezet.
-Melyik osztàly vagyis inkàbb melyik évfolyam? - kérdeztem meg a lefontosabb kérdést
Csak mondd, hogy 9.d.Csak mondd, hogy 9.d..
-9.d..te? -ezaz. Láttam a szemében hogy reménykedik, hogy én is.
-akkor üdv osztàlytàrs. -ahogy kimondtam, annyira boldog lett, hogy megölelt. Ezaz egy baràtnő.
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤