22.☆

7.1K 418 2
                                    

Hátradöntöm a fejem, ami pontosan a mögöttem álló vállára hajlik.
Így pontosan Adammel szemezzem.
A haja nagyon vizes volt, és kócos. De így is aranyos.
-Tök jó hideg vagy. -suttogom neki kuncogva.
-Hát nem is vagyok meleg. -mondja nevetve, mire én is elkezdek mégjobban nevetni.
Leveszem a fejem a nyakáról, majd úgy folytatom a nevetést.
-Aranyosan nevetsz! -néz rám mikor végre sikerül abbahagynom.
-mint egy ló. De hagyjuk. Hogy-hogy nem fürdessz? -nézek végig a vizes Adam-en.
-Oké hányszor nézel még meg ma? -kérdezi meg, mire én megint elpirulva hajtom le a fejem. Ma már másodjára..
-Amúgy azért jöttem, hogy berángassalak a vízbe. -meg sem várva a választ, megfogja a kezem és magaután húz.
-De neeem. -nyafogok mögötte.
-De miért neeeem? -kérdezi ugyanolyan hanggal, amilyennel elöbb én nyafogtam.
-Mert nem! -válaszolom ellentmondást nem tűrően, és lecövekelek.
Ő is megáll, felémfordul, és közelebb lép. Kb. 5 centi ha van az orrunk között.
-De most komolyan..miért nem? -vált át komoly hangra, és a kezemet még mindig nem engedi el.
-Mert nem szeretnék..-válaszolom nagyjából őszintén.
-De én szeretném. -hajol még közelebb. Én az ő szemébe néznék, de ő hol a számat nézi, hol a szemembe néz. Zavaromban beharapom az alsó ajkamat, mire ő méginkább csak azt nézni.
-most komolyan itt kell? -szól nekünk oda Carl, majd elsétál mellettünk. Adam gyorsan elhúzódik..egyik kezével a tarkóját fogja, masikkal pedig még mindig az én kezemet.
-Na jössz? -kezd el megint húzni, de most magával szemben.
-Ahj. -komolyan csak azért megyek, mert ő hív.
-Komolyan jössz? -kérdezi csillogó szemekkel. Isteneeem
-Igen. Megyek. Örülj. -válaszolom gúnyosan.
-Tudom, hogy csak miattam. -veszi fel a szokásos öntelt vigyort.
-igen..persze. -eröltetek némi szarkazmust a hangomba..pedig amúgy tényleg miatta megyek.
-Tudom én. -rántja oda magához, és megölel . A fejemet pont a vállába fúrom, ő pedig az én nyakamba. Mivel Adam még nagyon vizes, így érzem, hogy átázik a pólóm.
-De amúgy most komolyan..miért nem szeretnél fürdeni? -bontakozunk ki az ölelésből, és kézenfogva sétálunk tovább.
Egy ideig nem válaszolok..de utána kezd cikivé válni szóval muszáj..
-Mert nem szereték mindenki elött fürdőruhában lenni..nem szeretném mindenki elött leégni.. -míg végig mondom, pont odaérünk a cuccaimhoz.
-na idefigyelj! -mondja komolyan, és megfogja a két vállam. -Ne mondj ilyeneket. Zoé te gyönyörű vagy! Komolyan mondom! És ezt mindenki így gondolja! -mondja mélyen a szemembe nézve. Komolyan ez ma már a nem is tudom hányadik bókom..de úristen.
-Köszönöm. -most mégjobban zavarban vagyok, mint eddig voltam. Köszi..
-Na vetkőzz..oké ez furán hangzik..-gondolkodik el..-de akkor is vetkőzz! -engedi el a vállam, majd tisztes távolságra megy.
Gyorsan lekapom a pólóm, majd a gatyámat is. Gyorsan a türülköző oldalára csoportosítom őket, majd felnézek Adamre.
-Menjünk. -morgom halkan. De Adam csak néz. Végigmér 1-szer..2-szer..
-Na jó, még hogy én ne méregesselek. -durcázok be.
-Ha te végigmérheted az én Adonisz testem, akkor én is végig mérhetem a tiédet. -mondja széttárt karokkal.
-Ez nem ér. -vágom be a durcás arcom, és amikor elmegyek mellette "erősen" beleütök a mellkasába..persze ő ezt nem is érzi.
-Miért nem ér? -fordul meg és igyekszik utánam.
-Én lány vagyok. -válaszolom gúnyosan.
-azt hittem, hogy az Adonisz test részt meg akarod majd cáfolni. -beér mellém, így már együtt sétálunk a vízbe vezető lépcsőhöz. Előre enged engem, így én érek be először.
-Nem..az igaz. -válaszolom magabiztosan, majd elindulok a többiek felé.

*Adam*
-Nem..az igaz. -mondja könnyedén, majd elindul a többiek felé.
Hmm..szóval Adonisz testem van. Jó mondjuk ezt tudom.
És meg kell hagyni Zoé-nak is rohadt jó alakja van. Nem rudom miért nem akart levetkőzni. Szerintem ő néz ki az összes lány közül a legjobban!
És amint látom, a többi fiú szerint is.
-Zoééé. -szalad felé Debby ordítva. És akkora lendülettel ugrik neki, hogy mindkettem a vízbe esnek.
-Köcsög vagy. -szól oda Zoé a támadójának, amikor mindketten feljönnek a víz alól.
-Tudom. -mondja Debby büszke vigyorral.
Mikor ránézek a fiúkra egyből fel megy bennem a pumpa.
Dylan, Liam, David..sőt még Carl is..aki nem tudom, hogy került máris ide..kb. tátott szájjal nézik a lányokat.
Egyedül Matt az aki röhög rajtuk...őt bírom.
Van még két idegen gyerek is. Valószínüleg gólyák.
Két ecsetfej..szuper.
Ők is nyálcsorgatva nézik a lányokat. Komolyan..furduljanak már el!
-Na lányok elég az élő pornóból. -szólok oda nekik, mire ők csak mérgesen néznek rám. Elindulok a fiúk felé, így el kell mennem Zoé mellet. De ő persze ezt hagyja csak úgy. Rámugrik, ezzel elérve, hogy mindketten a vízbe essünk.
Ma ez nagyon megy nekik..
Mikor sikerül feljönnöm a víz alól, Zoé vigyorgó fejével találom szembe magam.
-Nézzétek meg..két perce még azt mondta, hogy milyen tökéletes testem van, mostmeg lökdös..-indulok el ismét a fiú felé.
-Milyen tökéletes testrő beszélsz te? -kérdezi gúnyósan David. Köszi bátyó..én is szeretlek.
-Zoé mondta. -mutatok a mellettem sétáló lányra.
-Most komolyan Zoé. Neked az a tökéletes? Akkor ez mi? -mutat Dylan saját magára..cöhh.
-Hát most na. -válaszolja Zoé egy vállrándítással. -Amúgy meg nem én mondtam. -emeli fel a kezét védekezés képpen.
-De helyeselted! -nézek le rá.
-De helyeseltem. -néz fel rám. Így újra szemezünk.
Komolyan kikészìt..
-Juj gyerekeek! -ordítja Debby mögöttünk, mire mindenki odakapja a fejét.
-Játszuunk! -folytatja mostmár kicsit hallkabban.
-Mit? -kérdezem sóhajtva.
-Tudod van az a játék! -néz rám olyan "tudodtehogymirőlbeszeleksegítsmár" nézéssel.
-Nem..nem tudom. -válaszolom értetlenül.
-Tudod amikor, felveszel valakit a nyakadba meg a másik is felvesz valakit a nyakába, és akkor egymást lökdösitek.
Ma ilyen lökdösős nap van?
-Jaj tudom..játszunk olyaat!-hallok meg egy idegesítő hangot..hát nem más mint Lara.
-Én vagyok Debbyvel. -indul el Matt a barátnője felé és gyorsan felkapja a nyakába. Debby lehajol és gyorsan egy puszit nyom Matt szájára. Mi a picsáért ilyen aranyosak? És miért nem lehet ez én és Zoé?
-Zoé? -nézek le a mellettem álló lányra, aki csak egy fej rázással jelezi, hogy:kizárt!
Igen.. azért nem lehetünk mi ezek mert: Zoé nem akar játszani. Meg persze mert nem is kellek neki..
-Majd én leszek veled Adam. -indul meg felém Lara. Most komolyan..miért nem hagy békén?Neki bezzeg' kellek..
-Ja én nem akarok játszani. -kezdek el tiltakozni.
-De légyszii. -kezd el Lara nyafogni. Egy segélykérő pillantást vetek Zoéra..de ő éppen a drága bátyámmal nevet valamin.
-Na légszi Adam. -kérlel mostmár Debby is.
-Jó. -sóhajtok egy nagyot.
Lara felkászálódik a nyakamba..és egy kicsi "harc" után..mi veszítünk..
Pont sikerül elkapnom a jelenetet, mikor Zoé Daviddel beszélget, Dylan a lány mögé megy, és gyorsan felkapja a nyakába..
Így mostmár ők játszanak Debby-ék ellen. De most is Debby nyer..
-na máár. -mondja Zoé "szomorúan".
-na gyere. Ha velem vagy, tuti nyerünk. -mondom büszkén.
-Remélem is. -válaszolja Zoé fenyegetően. Letérdelek, így gyosan felmászik a nyakamba.
-Hajrá! -borzolja össze a hajamat.
A lábát behajlítja a hátamhoz, a kezét meg egyenlőre a fejemre rakja.
-Nyerni fogunk! -mondom magabiztosan. A kezemmel a megfogom a combját, egyrészt:mert, így jobban tudom tartani. Másrészt: ezt nem hagyhatom ki.
Néhány lökés után, Debby-ék a vízbe esnek: szóval
-Nyertünk! -ordítja büszkén Zoé.
Felnyújtom a kezem, jelezve:hogy kérek egy pacsit, amit meg is kapok.
-Csak azért nyertetek, mert már el vagyok fáradva. -mondja Matt mentegetőzően.
-Jó akkor gyere David. -int Debby Davidnek.
Matt-tet látszólag nem zavarja, hogy a csaja egy másik fiú nyakában ül..engem majd megölt az ideg amikor Zoé mászott Dylan nyakába. És még nem is a csajom..
Sikeresen ezt a meccset is megnyertünk. Zoé lehajolt és egy nagy puszit nyomott az arcomra. Ez már majdnem olyan volt, mint elöbb Matt-ték.
Még 1-2 kört játszottuk: de Zoé szigorúan csak az én nyakamban volt, majd meguntunk és kitelepedtünk.
Osszehúztuk a törölközőket és beszélgetni kezdtünk..



Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now