40.☆

5.8K 294 33
                                    

*Zoé*

Mire leértünk már mindkét pár ott várt minket.
Hát..Dylan barátnőjével már volt alkalmam találkozni.
Újra és újra csalódom Dylan-ben.
Mivel a barátnője nem más, mint
Brithany. Aki mellesleg David volt barátnője. Vele akadtunk össze a folyosón, aztán meg beszóltam neki..
De jó is volt.
Na mindegy úgy sem sokáig lesznek együtt.
David mellett viszont ott állt Olívia. Aki nem sokkal alacsonyabb nála, szóval magas..és nem kimondottan vékony, nem duci, hanem aranyos. Rövid farmer nadrágjához, fekte trikót visel, és derekára kötött egy kockás inget. A stílusa kimondottan jó!
Hosszú, kissé hullamos haja kiengedve keretezi kedves arcát. Már most szimpatikus.
Adam átkulcsolja a derekmat, nyom egy puszit a fejemre, majd a többiek felé húz.
-Sziasztok. -köszönünk egyszerre.
David kézen fogja Oliviát, majd mosolyogja közelebb kíséri hozzánk.
-Zoé, Adam..ő itt Olívia. -mutatott a mellette álló lányra.
-Olívia, ő itt Adam. Az öcsém. Ő pedig Zoé, aki nem a húgom de én annak tekintem. -mutatott először a derekamat ölelő fiúra, majd rám.
-Örülök, hogy megismerhetlek. -mondjuk Olíviával egyszerre kézfogás közben. Hasonlóan köszönnek Adammel is.
-De amúgy hívjatok csak Livi-nek, az sokkal egyszerűbb. -mosolygott ránk, mostmár csak Livi.

Elkezdtünk sétálni valami mező szerű hely felé, amit Dylan fedezett fel tegnap. A fiú, és a lányok külön csapatban.
-Szóval nem furcsa, hogy David öccsével jársz, pedig David a húgaként tekint rád? -lépett mellém Livi. Így a jobb oldalamon ő, bal oldalamon pedig Debby állt.
Brithany meg ötletem sincs, hogy hol van.
-Igazából ezen még nem is gondolkodtam. Kicsit vérmérgezés szerűen hangzik. -gondolkodtam el, majd mind a hárman nevetésben törtünk ki.
Sokat beszélgettünk így hármasban. Kiderült , hogy Livi egyel felettünk jár, hogy énekel a kórusba..és, hogy a suliban van kórus. Amúgy, ha összejönnek David-del, akkor ő lesz az első barátja. Nagyon sokat mesélt arról is, hogy mi van köztük és, hogy ez hogyan alakult ki.
Annyira látni lehet rajta, hogy szerelmes.
Vajon én is ilyen vagyok?
1000 wattos vigyorral beszél David-ről, és a köztük történtekről, néhol még bele-bele is pirul.
Mind addíg boldogan beszélgettünk és nevettünk, amìg Brithany hozzánk nem csapódott.
-Szóval te és David, ugye? -bökött az új barátnőnk felé, miközben gúnyosan felészegezte a kérdést. Livi válasz képpen csak bólintott.
-Értem. Tudod..én is jártam vele. Nagyon jók voltunk együtt. Mindenhol. Ha érted, hogy értem. -kezdtett el vihogni, a kijelentésén. Látta, hogy válaszra nem méltatjuk, szóval folytatta.
-De aztán szakított velem. Mert állítólag már nem volt szerelmes belém. De ez hülyeség. Már bocsi, de én most is látom, hogy vissza akar jönni hozzám. -vigyorgott lesajnálóan Livire, aki csak felhúzott szemöldökkel figyelte az előadást.
-Bocsi Brithany, de ezt rajtad kívül senki nem vette észre. Szerintem még David sem. -vágtam vissza mosolyogva Brithany-nak.
-Ha egy kicsit is érdekelnéd..téged hozott volna ide. És veled lett volna tegnap. És téged csókolt volna meg naplementekor, és neked mondta volna, hogy szeret. De azt hiszem, hogy az én voltam. Nem te. -vágott most oda a jobb oldalamon sétaló lány. Ez szép volt Livi.

*Adam*

Már majdnem a mezőnél voltunk, ahová menni akarunk. Boldogan néztem hátra, ahol láttam, hogy Zoé, Debby és Livi nevetve beszélgetnek. Oldalba böktem a bátyámat, majd a lányok felé intettem a fejemmel. Ő is hátra nézett, majd mosolyogva fordult vissza.
-Szerintem kialakult egy hármas lány csapat. -állapította meg Matt is.
-Amúgy David. Jó választás. Livi jó csaj. Debby is jó. Bár nekem Zoé a nyerő. -fejtette ki a véleményét Dylan. Amitől egy kicsikét felhúztam magam.
-Hallod haver, azért óvatosan. Jó? -fordultam Dylan felé, aki pont mellettem sétált.
-Nyugi Adam. Más barátnőjére sosem mozdulnék. Annyira suttyó még nem vagyok. -emelte fel védekezve a kezét.
-Hát..Beth-nél sikerült. -céloztam egy lányra, akivel két évvel ezelött jártam. Aki Dylan-nel csalt meg.
-Jogos haver, bocsánat. -hallottam a hangján, hogy nem őszinte. Igazából annyira nem bántam a Beth-es dolgot, valójában sosem szerettem a lányt. És csak 15 éves voltam. Viszont ha Zoé-nál bármit is merne kezdeményezni. Az is elég ha csak úgy néz rá. Az biztos, hogy darabokra kapom.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant