41.☆

5.4K 286 23
                                    

*Zoé*

Egész este tipikus csajos dolgokról beszéltünk..szóval semmi érdekes. Csak fiúk, a tábor picsái, divat..szóval igen, a tipikus dolgok. Még este megbeszéltük, hogy reggel elmegyünk együtt reggelizni..de mikor felkeltem már dél volt, és a többiek még aludtak.
Ez az utolsó napunk..és már dél van.

Otthagyva a többieket a szobában, kisétáltam a kertbe valami ismerős embert keresni. Körülnéztem mindnehol..de sehol senki. Vagyis..emberek vannak..de egyiket sem ismerem. Mielött visszaindultam volna a szobába, bekopogtam Adamékhez.
-Gyere be. -hallottam meg Adam halk hangját az ajtó mögül. Benyitottam, és amit láttam..az őszintén furcsa volt. Az egyik ágyon Adam feküdt és telefonozott. A másik ágyon Matt és Liam aludtak. Együtt. David pedig a két ágy között kuporgott.
Mellesleg meleg volt, és fura szag.
-Te hallod itt mi van? -néztem először a barátomra, majd újra körbe.
-Halkabban. -emelte a mutatóujját a szájához. Majd, mint egy csecsemő felémnyújtotta két kezét ezzel jelezve, hogy menjek oda egy ölelésre. Davidet átlépve odasétáltam Adamhez, és bekuporodtam mellé.
-Te hallod mi volt itt este? -feküdtem rá a fedetlen mellkasára.
-Csak annyi. -mutatott az ajtó mögött heverő üres piás üvegekre. A sörtől kezdve a vodkáig..minden volt ott.
-Mostmár értem. -dőltem rá inkább a vállára. -Nagyon pia szagod van. -nevettem halkan.
-Zavar? -oldotta le végre a telefonját, majd ledobta maga mellé.
-Nem. -nyomtam egy puszit a szájára.

Elkezdtünk valami idióta játékkal játszani a telefonján, de hamar meguntuk..vagyis én béna voltam, szóval befejeztünk. Végül ketten mentünk ki a kertbe sétálgatni. Elvezetett arra a helyre, ahol egyszer véletlen megláttam. Leültünk a padra, ahol megint a telefonját kezdte nyomkodni.
Egy ideig úgy gondoltam, hogy nem kérdezek rá, de amikor a homlokát ráncolva, sóhajtva olvasta a rajta lévő szöveget, majd gyorsan visszacsúsztatta a zsebébe..muszáj volt rákérdeznem.
-Figyelj..ha nem akarsz nem kell válaszolni..de baj van, vagy kivel beszélsz? -próbáltam úgy megfogalmazni a kérdést, hogy ne nézzen idióta féltékeny barátnőnek..de lehet, hogy nem sikerült.
-Csak anyámmal. És van egy kicsi baj..de megoldom. -rántotta meg a vállat, mintha semmi baj sem lenne.
-Figyelj..ha szeretnéd akkor elmondhatod..nem biztos, hogy tudok segíteni..de hátha. -szeretném tudni, hogy mi a baj. De nem akarom eröltetni. Viszont rájöttem, hogy az egy dolog, hogy Adamről mindent tudok..de a családjáről semmit sem.
-Hát nem akartalak terhelni, vagy untatni..de akkor kezdődjön a mese. Szóval 10 éves voltam amikor az apámat kirúgták a munkahelyéről. Egy ideig keresett állást..de pár hónap alatt megunta és inkább új hobbit keresett magának. Ami az ivás volt. És azóta munkaszerűen űzi. Azt hiszem 12 lehettem, amikor először megütött. Igen akörül lehettem.. De amikor engem ütött az nem zavart..David-et sem zavarta amikor majdnem halálra verte. Mi tűrtük. De amikor anyát bántotta..azt nem tudtuk elviselni. Azért mindig bosszútálltunk. Ebből persze szép apa-fia bunyók lettek. Ilyenkor szoktam rá én is és David is a cigire..én voltam 14 David pedig 15. De a lényeg az, hogy apám egy utolsó suttyó alkoholista, az anyám egy depressziós mégis keményen dolgozó nő. De ettől még csórók vagyunk. Pedig mi is dolgozunk David-del. Pár napja viszont az apánk eltűnk, és egy csomó pénzt magával vitt. Ma reggel találták meg a hulláját a vonat sineknél. Nem lett öngyilkos. Részeg volt. De nem is ő a lényeg, hanem az, hogy a pénz nincs meg. De ezt meg tudjuk oldani. Maximum majd többet dolgozom..vagy valami hasonló. És nagyjából ennyi lenne..ja igen, én erről ma szereztem tudomást. David pedig nem tudja. Szóval ne mondd el neki. -nézett fel rám. Végig vagy pólója oldalát piszkálta, vagy csak bámult maga elé. Egyszer sem nézett rám. De most, hogy belenéz a szemembe úgy érzem, mintha megszakadna a szívem. Nem sír, de látom, hogy a szemébe ott vannak a könnyek..és, hogy nem könnyű bentartania őket.
Még csak most láttam meg benne..azt a megtörtséget. Azt a fájdalmat. Amit eddig ezelött soha. És fáj őt így látni.
-Erről beszéltél valaha valakinek? -tartom vele a szemkontaktust. Ő viszont lesüti a szemét, és alig észrevehetően megrázza a fejét. Soha..senkinek nem mondta ezt el. 12 éves kora óta, senkinek nem beszélt erről.
-És szeretnéd, hogy most erről többet beszéljünk? -szorítom meg a kezét erősen, hogy érezze; én itt vagyok, és itt maradok.
-Nem hiszem, hogy bírnám..de késöbb viszont jó lenne. -nézett vissza rám, és próbált megnyugtatóan mosolyogni, de nem nyugodtam meg. Adam nincs jól, és én nem tudok neki segíteni.
-Én szeretlek. És mindig itt vagyok és itt is leszek neked, bármire is van szükséged. -nyomtam egy puszit az arcára, majd felhúzva a lábamat odabújtam hozzá, és átöleltem.
-Tudom, és el sem tudod képzelni, hogy mennyire szükségem van rád, és hogy mennyire sokat jelent ez nekem. Én is szeretlek. -nyomott ő is egy puszit rám, majd lágyan megsimította a hátam.
-Részvétem az apukád miatt. -nem tudom, hogy jó ötlet-e most ezt mondani..de azt mondják, hogy illik. Én pedig nem tudok sok mindent az ilyen témákról..szóval ötletem nincs, hogy mit tegyek
-Jobb nekünk nélküle. De köszönöm. -ezek szerint annyira nem gond, amit mondtam.
Elég hosszú ideig ültünk így..nyugodt csöndben. Majd Adam törte meg.
-Figyelj. Még mindig elég ideges vagyok. Szóval..szerintem rágyújtok. -hallottam a hangjába, hogy fél attól, hogy mit fogok reagálni.
-Nyugodtan. -húzódtam el tőle, hogy meg tudjon mozdulni.
-Komolyan? Nem is zavar? -nézett rám égig szaladt szemöldökökkel. Válaszul pedig csak megráztam a fejem. Figyeltem ahogy kihúz egy dobozt a zsebéből, kivesz egy szálat, és beveszi a szájába. Kivesz egy öngyújtót is, majd meggyújtja a szálat.

-Ki akarod próbálni? -nyújtja felém.
-Miért akarnám? -néztem zavartan össze-vissza.
-Mert látom rajtad. Kipróbálhatod. De ígérd meg nekem, hogy soha nem fogsz rászokni. Ezt itt és most ígérd meg nekem. -mondja teljesen komolyan.
-Megfogadom, hogy soha nem szokom rá. Esküszöm. Kisujj eskü. -mosolygok rá, majd elveszem.
-Elsőre lehet szar lesz. -rántotta meg a vállát én pedig bólintottam. A számhoz emeltem, majd beleszívtam. Azt hittem, hogy rám fog jönni a köhögés..de nem. Egy kissé maró érzés van a torkomban..de ennyi. Elégedetten fújtam ki a füstöt. Majd megismételtem még néhányszor, majd visszaadtam Adamnek. Tényleg kicsit nyugtató hatása van..
-Hát..be kell vallanom, hogy jól áll. -nyomja el a maradékot.
-Az lehet. De annyira nem jó, szóval tényleg nem fogok rászokni. -konstatáltam büszkén.
-De akkor is kurva szexi, szóval gyere ide. -húzott közelebb magához. Én viszont felkelve a padról, beültem az ölébe, szemben vele. Két tenyeremmel közrefogtam az arcát és megcsókoltam. Pont úgy kezdett elhúzódni, mint a többi szokott.
-Ez sem rossz. -suttogta két csók között. A két keze már a csípőmnél járt a pólóm alatt. És egyre feljebb és feljebb csúszott.
-Adam. -akartam neki szólni, hogy azért hova halad..de csak ennyit tudtam kinyögni.
-Nem csinálok semmit. -válaszolta egyből, és újra megcsókolt. De keze még mindig felfedezőúton volt. Bár..nem zavart.
-Szerintem fejezzük be. -hajoltam el tőle, mikor a keze már melltartómnál volt. Lemásztam róla, és visszaültem a padra.
-Tök szar, hogy mindig így fejezzuk be. -túrt bele sűrű sötét hajába.
-Hát..de muszáj. -nevettem egyet, majd ismét felpattantam a padról, és őt is húztam magammal.

Már fél óra sétálunk 4-en boltba. Ami szerintem nem létezik. Úgy volt, hogy az esti tábortűzhöz David és Liam veszik meg a kajákat és piákat. De a tábortűz este kilenckor kezdődik..most pedig este 6 óra van. És ketten nem tudnának mindent elrendezni, szóval Adam-mel elvállaltuk, hogy segítünk.
-Te..hallod..biztos, hogy létezik az a bolt? -fordul Adam a tesója felé.
-Elméletileg igen..de, hogy gyakorlatilag... -ráncolja a homlokát David.
-Ott van! -mutat előre Liam egy kisebb bolt felé.
Mikor odaértünk, láttuk, hogy egy kocsma is van mellette. Tipikusan itt is részeg csávók lézengtek elötte, és minden arra járó lánynak bókoltak..ahogy nekem is, és minden arra járó fiúba belekötöttek, ahogy Adamékbe is.
Gyorsan behúztam őket a boltba, mielött tömegverekedést csináltak volna.
Vettünk nagyon sok zacskó chipset, nagyon sok üveg minden márkájú és típusú piát, és néhány egyéb kaját is, amit meg tudunk majd sütni a tábortűznél.

Elég fárasztó volt visszacipelni a cuccokat. Lepakoltuk a zacskókat a fiúk szobájába, majd mindannyian lefeküdtük az ágyra. Éppen elaludtam volna a barátommal összefonódva, mikor David szólt, hogy menni kéne megcsinálni a tábortűz körüli helyet.
Szóval el is indultunk..

--------------------------------------------
Sokáig tartott megírni a részt, szóvak csak hajnali fél egyre sikerül befejezni..
De értetek mindent!💕
Szóval remélem, hogy tetszik ez a rész is⤵

Nem sokára jelentkezem❤

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now