20.☆

7.6K 405 3
                                    

*Dylan*
Kifordulok a házmögül, és körbenézek. Zoé sehol. Fasza.
Valaki megböki oldalról a vállam, odafordulok, és Zoét látom meg hatalmas vigyorral az árcán, fején a sapimmal..amit meg kell hagyni: jó áll neki.
Pont mikor nyúlnék érte, elkezd szaladni. Egy nagy levegő, és egy -rohadj már meg.- elmormolása után, szaladni kezdek felé.
Egy ideig oda-vissza szaladgálunk, végül a padoknál sikerül utolérnem. Feldobom a vállamra, és sétálni viszem.
-Dlyan tegyél le. Most. Azonnal. -üt egy erőset a bal vállamba.
-Te nem adtad vissza a sapim én nem teszlek le..- Az egyik kezzemmel a combját fogom, a másikkal a hátát.
-Oké. Legalább ne fogdosd a combom. -mondja egyhangúan, mire én csak felnevetek. A kezemet lejjebb csúsztatom a térdhajlatához.
-Elengedlek, ha megígéred, hogy többet ilyet nem csinalsz. -veszem az irány a padok felé.
-Hát nem tudom..-gondolkodik el. Újra elkezdem közelíteni a kezem a combjához, mire egyből tudja. -Oké. Megígérem. Meg megesküszöm. Meg minden. Csak tegyél le. -nyafog tovább. Szembe állok egy paddal és leteszem rá. Egy gáz van. Igy a melle pontosan nekem szemmagasságba van. Nekem igazából nem gáz, de látom, hogy neki igen. Mivel leugrik a padról, és leülrá. Kétszer megütögeti a mellete levő helyet, jelezve: hogy üljek már oda.
Jókisfiú módjára, szót is fogadok neki. Bár nem kell kétszer mondani.
Gyorsan leemelem a sapit a fejéről, amiért ez az egész "harc" folyt, majd a saját fejemre rakom.

*Zoé*
Miért kell neki annyira az a rohadt sapi? Olyan jó volt, hogy ott volt a fejemen. Rohadjon meg.
Akkora egy köcsög. Na mindegy.
Ráhajtom a fejem ennek a köcsögnek a vállára, mivel pontosan jó magasságban van.
-Ezért pénzt fogok szedni. -jelenti ki halálosan komoly hangnemmel.
-Óh dehogy fogsz. Tudom, hogy élvezed. -válaszolom gúnyosan.
-Oké, ez igaz. -folytataja ugyanolyan hanggal. Ma már nem is tudom hanyadjára hoz ilyen kellemetlen helyzetbe. Nem azt mondom, hogy nem esik jól, mert de. Mert jól esik.
gyönyörű, mostanság nagyon népszerű, okos, és csodálatos. Ez pár szó nekem nagyon meg fog maradni. Ez a tábor alatt annyi ehhez hasonló bókot kaptam, hogy annyira boldog vagyok. Nekem mindig csak azt mondták, hogy:kövér, lúzer, stréber..és a legfájóbb:szánalmas
Most pedig mit mondanak? Szép, gyönyörű, népszerű..
És érzem, hogy itt jó helyen leszek
-Gyerkeeek! -ordítja egy ismeretlen hang a ház mellöl.
Mivel szegény gyerekre senki sem figyel, így elindul mindenkihez egyenként.
Mond valamit, majd tovabb megy.
És végül hozzánk is odajön.
-Csá Tuck. Mizu? -löki oda a mellettem üldő fiú.
-Szi-szi-szia Dylan. A tanár ü-üzeni, hogy öltözzünk á-át mert megyünk a strandra. -dadogja a fiú, akinek ezek szerint Tucker a neve. Rá sem mer nézni Dylanre.
-Jólvan öltözünk. -válaszolja Dylan mosolyogva. Tuck csak lehajtott fejjel bólint, majd elsétál.
-Tuck fél tőled? -nézek rá furán, közben felkászálódok a padról.
-Sokan félnek tőlem. -válaszolja büszkén, majd ő is felkel a padról.
Komolyan? Attól a gyerektől a félnek aki félperce még utánam szaladgált, hogy visszalopja a sapiját? Oké, ez, fura.
-És mégis miért félnek tőled olyan sokan? -kérdezem gúnyosan mire ő csak elmosolyodik.
Csöndben sétálunk tovább a szobánking, ahol megölel. Bemegyek az ajtó és én legnagyobb meglepetésemre..
Full üres mint mindíg. Tök jó ugye?
Csöndben elkezdem keresgélni a fürdőruhámat, közben folyamatosan kattog az agyam.
Komolyan ez volt az amitől a legjobban féltem ha a gólyatáborra gondoltam. A strand. Mert az egyenlő a fürdőruhával. És nekem nincs olyan alakom, hogy azt mutogatni kelljen.
Azért felveszek egy fürdőruhát..hátha kéne. Bár ugysem fog kelleni. Én biztos, hogy nem égetem le magam az osztály elött. Sőt nem is csak az osztályom elött, hanem egy végzős osztály elött is.
Dylan, Adam, David, Carl, Lara, Liam, Debby, Matt..túl sokan vannak.
Na mindegy felkaptam magamra a fürdőruhát, ami egy fehér alapon fura zöldes-kékes tollas micsodák vannak.

Na mindegy felkaptam magamra a fürdőruhát, ami egy fehér alapon fura zöldes-kékes tollas micsodák vannak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2 hetembe került mire találtam egy normálisat. És ez sem az.
Rávettem egy farmer rövidnadrágot és egy lenge fehér haspólót. Kicsit átlátszik..de tényleg csak egy nagyon kicsit! De ilyenkor nem baj. A hajamat egy gyors konytba kötöttem, majd kimerészkedtem a fürdőből. Hát rosszul tettem. Már nem volt üres a szoba. Lara és Adam éppen valamiről nagyon elmélyülten beszélgettek. Igen az én Adamem. Vagyis hát nem az enyém, de amúgy meg az enyém. Szóval értitek.
-Jaj szia Zoé. -na hát végre Adam észre vett. Bár gyanítom csak azért, mert elmentem elötte.
-Zoé miért van rajtad fürdőruha? -kérdezi Lara olyan hangnemmel amitől legszivesebben levágnám a fülem. Szóval ennyire átlátszik?
-Mert Tucker azt mondta hogy strandra megyünk. -válaszolom tök egyértelműem. Igaz 10 perccel ezelött azt sem tudtam ki az a Tucker, de nekik ezt nem kell tudni.
-Ki az a Tucker? -Adam pontosan úgy kérdezi mintha az apám lenne. De jó. Még ide is eljut.
-Egy végzős. -mondom lazán, még egy kis vállrándítást is hozzáadok.
-Akkor straaand? -vág közbe Lara nyivákolva, mire én csak bólintok egyet. Ujjong egy kicsit, majd a bőröndjéből elővesz egy bikinit és bemegy a fürdőbe.
Osszepakolok egy kicsit a ruháim között, majd hátradőlök az ágyon.
Megnézem az időt: fél kettő. Hamar telik az idő..
-És mit csináltál ma? -töri meg csöndet Adam.
-Beszélgettem Dylannel. -válaszolom mosolyogva, mert jó megint visszagondolni arra, hogy miket mondott.
-Hallod Zoé. -ránézek, így jelezve hogy: igen. -Te haragszol rám? -folytatja egy nagy sóhajtás után.
Mi? Miért haragudnék rá? Ezt honnan vette? És akkor leesett, én az elöbb rohadt bunkó voltam. Én nem szoktam ilyen bunkó lenni. Baszki..
-Nem. Adam. Dehogyis. Bocsi, hogy bunkó voltam. Nem tudom miért. Tényleg bocsi. Én nem nem haragszom. Te ne haragudj rám. -kezdek el egyből mentegetőzni. Felkel a saját ágyáról, majd átmászik az enyémre.
-Akkor jó, azt hittem megint elbasztam valamit. -fogja meg a tarkóját, majd magára eröltet egy mosolyt. Megint?
-Nem. Dehogy. Tényleg bocsánat. -szerintem olyan arcot vágtam mint még soha. Még mielött felkelhetne megölelem.
Annyira más őt ölelgetni mint mondjuk Davidet. Jó azért van amiben hasonló, mégis csak tesók..de az érzés más.
-Na, de Zoé. -zavarja meg a meghitt pillanatot Lara. Adam elhúzódik tőlem, majd egy szemforgatás keretében ő is elmegy átöltözni.
Ez a kemény 3 perc Larával olyan borzalmas volt, hogy az hihetetlen.

Hárman elkezdtünk sétálni a tömeg a felé, ami egy busz mellett állt. Valószínüleg a bérelt buszunk amivel a strandra fogunk menni.
-Zoéé..ülj mellém. -tolakszik át a tömegen a rég nem látott barátnőm Debby.
-De akkor én ki mellé ülök? -lép mellém Adam. Ja, hogy mi egymásmellett ültünk volna..nem mintha bánnám.
-Mellém.-teszi a vállára a kezét hátulról Lara.
-Vagy Matt mellé. -mosolyog megértően Debby.
-Hol van Matt? -vágja rá egyből, mintha észre sem vette volna nyomuló lányt mögötte.
Debby a háta mögé mutat, ahol valóban ott áll Matt.

A buszon középtájt sikerült helyet találnunk. Adamék elöl, Davidék meg persze leghátul ülnek. Elöttünk és mögöttünk is ismeretlen valószínüleg osztálytárs fiú ülnek.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now