*Zoé*
Már egy óraja ülünk a parton, mire fázni kezdek, úgyhogy egy kicsit összehúzom magam.
-Zoé? -szól halkan Adam.
-Hm? -fordulok oda hozzá.
-Fázol? -kérdezi aranyosan, mire csak bólintok egyet.
Adam hátra fekszik, és közelebb húzza a táskáját, és irángat belőle egy pulcsit. Visszaül és mosolyogva nyújtja át nekem, én pedig el is fogadom. Gyorsan magamra veszem, míg a többiek beszélgetnek. Mélyin beszívom, a tipikus Adam illatot, de a vigyorgásomat inkább elfolytom magamban. Még valaki hülyének nézne.
Jobb oldalom Adam ül, bal oldalamon pedig David. A két tesó.
Velem szemben pedig Debby figyel engem vigyorogva. Mi ilyen vicces?
Már csak én vagyok itt, Debby, Matt, Adam és David.
Lara éppen tuti pasizik.
Dylan meg ugyanazzal a szőke csajjal beszélget, mint amikor megjöttünk.
Liam csak egyedül ül egy padon..Miért nem jön ide? Próbálok vele valami szemkontaktust felvenni, de nagyon nem akar sikerülni.
Mikor végre-valahára rámnéz, intek neki, hogy jönnön ide.
Ő pedig mosolyogva így tesz.
Gyorsan befészkel Debby és David közé, majd bekapcsolódik a beszélgetésbe. Most én vagyok az egyetlen aki nem beszél. Ritka.
Csak úgy jó gondolkodni.
Debbyről. Hogy most miért vagyunk megint jóba? Hogy a táborban miért nem beszélünk? Enyhén rosszul esik, hogy ott csak Matt a fontos, senki más.
Dylanről: Hogy vele miért csak táborban beszélek? Ilyenkor meg rám sem néz. Most az a szőke csaj a fontos. Talán szégyell..
És persze Adam. Akivel mindíg, mindenhol tudok beszélni. A mai fura jelenetünk..nem tudom elfelejteni. Ahogy ott áll vizesen egy fürdőgatyában, a kezemet fogva. Tiszta filmbe illő. Aztán jött Carl...és mindent elrontott.
De Adam annyira más mint én. Cigizik, nem jó tanuló, tuti, hogy sokat piál..
Én meg..életemben nem cigiztem, kitűnő vagyok, és sosem voltam részeg. Nem illek hozzá.
Neki valami vagányabb lány kell, nem én. És ezt ő is tudja.
Ezen a 3 emberen gondolkodom állandóan.-Indulás! -ordítja ki a tanárunk.
Pont most gondoltam rá, hogy jó lenne elindulni. Nincs már nagyon kedvem itt ülni. Visszaadom a pulcsit, majd
szépen lassan felkászálódunk a buszra, és mindenki visszaül a saját helyére, ahol jött. Én pontosan Debby mellé.
Debby egész úton mesél nekem valamiről, de egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miről.
Csak mondja, és mondja, és mondja..
Fél óra sztorizás után, visszaérkezünk a szálláshelyere. Ugyanolyan nehezen ahogy felszálltunk, most leszállunk.
-Átjönnek hozzánk páran. Ugye te is jössz? -lép mellém Dylan. Ilyenkor persze idejön..
-Szerintem most kihagyom. -sietek el mellette, egyenesen a szobámba. Bevetem magam az ágyba, majd próbálok gondolkodni..újra.
Vihogások és beszélgetés foszlányok hallatszódnak át a szomszéd szobából.
Mivel nagyon-nagy csönd van, így könnyű felismerni a hangokat.
Most éppen Lara beszél.
-De most mi baja? -veszem ki Lara hangját, a beszélgetésből.
-Csak hisztis. -válaszolja Carl.
-De most min kell hisztizni? És mi volt az amit a strandon levágott? Csak sajnáltatja magát..azért nem akart bejönni. -folytatta Lara..és csak akkor esett le:..most én vagyok a téma.. Tudom, hogy nem szabad hallgatózni..de ilyen esetekben igenis kell.
Egyeltalán ki van bent a szobában? Debby tuti nincs..és Matt sem. Ők a másik irányba mentek.
-Hagyjátok már. -hallom meg Liam hangját. Szóval ő is bent van..és engem véd.
-Istenem Liam..ne védd már mindíg. -nyávogott tovább Lara. -most komolyan..mi jó van abba a csajba..? Miért bomlik utána mindenki? -folytatja az alázásomat. És ekkor gördült le az első könycsepp az arcomon. Rájöttem, hogy attól még, mert lefogytam..és máshogy nézek ki..minden ugyanolyan maradt. Itt is úgyanúgy bántani fognak.
-Hát azért abban a, de megbasznám kategóriába benne van. -csatlakozik hozzá Carl is.
-Hagyjátok már abba. Nem is ismeritek. Mi a kurva életért kell róla így beszélni? Lara..te szánalmas kurva vagy..Carl..te pedig egy szánalmas féreg. Én erre nem vagyok kívancsi. -ordítja el magát Adam. Majd csak egy nagy ajtócsapódás hallatszik..valószínüleg kiment.
-Igaza van. -köti hozzá nyugodt hangon Liam. Majd még egy ajtó csukódás.
Mindketten kimentek.
-Adam után megyek. -jelenti ki egyből Lara.
És még egy ajtó csukódás.
A fejemet a falnak döntve figyelem a plafont egy ideig, majd sikerül elhatároznom magam, hogy ez így nem jó.
Felállok és bemegyek a fürdőbe, hogy egy kicsit rendbehozzam magam. Kicsit rosszabb kinézetre számítottam, de csak a szemem van kipirosodva, amit a korrektor eltüntet.
Kiindultam az udvarra, valami kis eldugott helyet keresni. Elsétáltam a házunk melett, és ekkor láttam meg, hogy Adam és Lara beszélget a padon ülve. De hát most kurvázta le! Mi a picsa folyik itt?
Már kurvara elegem van a mai napból.
Egyből a másik irányba indulok. Nem tudom ezt nézni. Kedvelem Adamet, de ő engem ilyen szinten nem.
Bolyongok még egy ideig össze-vissza, mikor rájövök, hogy hova kell nekem mennem.
A tábor sarkába van egy kis erdős rész, szóval arra veszem az irányt.
A közepén egy sima résszel találom szembe magam, aminek a közepén egy pad van, és egy lámpa ami a bevilágítja. Így pontosan látom, hogy a padon ül valaki. Aki nem más mint Adam.
Ez a gyerek mindemhol ott van. De nem akkor amikor találkozni akarok vele..nem..akkor amikor kimondottan kerülném.
De miért is kerülöm? Megvédett a többiek elött. De utána Larával beszélgetett..bár nem hallottam, hogy miről..
Miután sikerült rávennem magam, hogy odamenjek, és beszéljek vele, elindultam felé. Háttal ült nekem, így pont nem látott. Már majdnem ott voltam, amikor, benyúlt a zsebébe, és elővett egy dobozt.
Egy cigis dobozt. Kihúzott belőle egyet, a szájába vette, majd meggyújtotta. Egy nagyon szívott bele, majd kifújt a füstöt.
Nekem ennyit a mai napról.
Megfordultam, és el futottam.*Adam*
Betelt a pohár, mikor úgy kezdtek el beszélni Zoéról. Felpattantam, és kisétáltam a padhoz. De persze itt sem lehetek egyedül.. szalad utánam Lara. Komolyan, mit akar ez tőlem? Bár nagyon jól tudom. A régi énem megtenné.
De a mostani nem.
-Jaj Adam most miért mentél el? -ül le hozzám nagyon közel.
-Mert elegem van belőled. -jelentem ki egyenesen a szemébe.
-Hagyjuk már. Felejtsd el Zoét. Itt vagyok én. -csúszott még közelebb.
-Lara. Nem kellessz. Fogd már fel. -válaszolom mostmár kicsit idegesebben.
-Jaj neked csak Zoé kell. De te úgysem kellenél neki. -mondja olyan hangon, mintha meg akarna nyugtatni.
-Hülye kurva. -váltok nyugodt hangnemre, pedig majd felrobbanok. Felkelek mellőle, majd a szokásos helyemre indulok.
-Várj meg. -szól az a picsa a hátam mögűl.
-Utánam ne merj jönni. -ordítok oda neki, rá sem nézve.
Átvágok a kisebb bokrokon és fákon, majd letelepszem a szokásos padomra.
Itt végre tényleg egyedül lehetek, és gondolkodhatok.
Komolyan, már unom, hogy mindíg csak Zoéra tudok gondolni.
Hogy hol van most?
Hogy mit csinál éppen?
Mit gondol rólam?
Ha ma nem jött volna Carl, tényeg megcsókolhatom? Vagy csak pillanatnyi zavar?
Ő is tudja, hogy nem egy olyan szánalmas emberhez való, mint én. Hát még ha meg tud rólam mindent.
Érzem, hogy szinte szétrobbanok az idegtől.
Benyúlok a zsebembe, és előbeszem a cigisdobozom. Kiveszek egy szálat, a számba rakom majd meggyújtom.
Egy nagyot szívok belőle, majd kifújom. Egy roppanást hallok a hátam mögül, megfordulok és pont látok egy alakot elfutni.
Gyorsan felismerem, a haját, az alakját..
Zoé..és meglátott..
Most szánalmasabb vagyok mint eddig.
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤