6.☆

8.6K 464 12
                                    

Reggel arra keltem, hogy valaki az ágyam ül és hozzám beszél.
De nem Debby vagy Lara volt. Fiú. Egy fiú ült az ágyamon.
-Zoé..mikor van reggelii? -kérdezte a fiú hang.
-Reggel 10. -dünnyögtem álmosan.
-Ja akkor aludj..még csak 8 óra. -válaszolta. Kinyitottam a szemem és Adam volt ott. Adam ott ült az ágyamon.
-Miért keltettél fel? -nyafogtam tovább.
-Unatkoztam. -válaszolt egy válrándítással.
-Amúgy hol vannak a lányok? -csak most vettem észre, hogy csak mi vagyunk a szobába.
-Debby, Matt-el van, a másik lány meg valami tizedikessel .
-Matt, Debby-vel? -néztem rá kérdően.
-Aha. Matt-nek bejön Debby. -válaszolta érdektelenül.
-júúj de jóó. -újjongtam.
-majd csak lesz valami. -bólogatott magának.
-Remélem!- tényleg jo lenne.
-Amúgy ti mit csináltatok tegnap este?-nézett rám félvigyorral az arcán.
-Áthívtak a végzősök akik itt vannak a szomszédba szóval átmentünk. -válaszoltam most én vállrándítva, miközben a takaró szélét birizgáltam. Szomjas voltam, de az innim a szoba másik részében volt. Elmentem volna érte, de picsanaci volt rajtam meg szűk trikó.Gyerünk Zoé ne legyél szégyenlős.
-És milyen volt? -szakította meg az önbátorodásom.
-fura.. volt egy gyerek aki furán méregetett, a másik meg a fülembe súgta, hogy meg akar fektetni, a másik meg Debbyvel beszélgetett vagyis inkább csak ült mellette, a negyedik pedig normális volt..elmentünk sétálni.
-az utosó mondatra kicsit fura képet vágott.
-Ki akar megfektetni? És kivel mentél sétálni? -nézett a szemembe.
-őhh Dylan akar megfektetni éés Daviddel mentem sétálni. -nem tudom miért érdekli ennyire de felhúz.
Nem érdekelt mi volt rajtam. Felpattantam és odasétáltam az innimért. Mikor jöttem visszafelé, Adam nagyon feltűnően végigmért
-Mivan? Ennyire gáz? -néztem rám értetlenül.
-Ellenkezőleg. -mért végig mégegyszer, mire csak megforgattam a szemem és visszaültem az ágyra.
Kinyitottam az üveget majd inni kezdtem. Adam meglökte az üveg alját így egy adag víz a pólómon landolt.
-Naa.-néztem rá gonoszul.Mire ő caak nevezett.
-köcsög vagy. -néztem rá továbbra is gonoszul.
-igen? -kérdezte felhúzott szemöldökkel. Majd felemelte a két kezét, és már tudtam mire készül.
-ne. -szóltam rá, de nem érdekelte.
-de. -bólintott egyet. Majd csikizni kezdett. Nagyon csikis vagyok. De nagyon.
-Adam ne hagyd abba. -visítottam tovább.
Nem tudtam, hogy ő csikis-e de egy próbát megért. Kiderült, hogy az.Nagyon.
-Ne! -emelte fel védekezésből a kezét. Hátradöntöttem az ágyon, ráültem a derekára és igy folytattunk a harcot. Nem hagyta magát. Felült, így nagyon közel lettünk egymáshoz. De nem zavart..már nem vagyok az a szégyenlős kislány.
-Olyan vicces, ha egy fiú csikis. -hajtottam le a fejem, és úgy röhögtem.
-Ne röhögj. -bökött oldalba.
-Miért? -néztem rá kérdően.
-Mert. -válaszolta egy aranyos vigyorral az arcán.
-Na az érett 16 éves. -forgattam meg a szemem.
-17. -vágta rá, amin egy kicsit meglepődtem, de ezt ő is észre vette.
-Egyszer megbuktam. -vágta rá büszkén.
-De béna vagy.- röhögtem ki.
-Miért te talán jó tanuló vagy? -kérdezte gúnyosan.
-Kikérem magamnak. Én kitűnő vagyok.-válaszoltam büszkén.
-Komolyan? -nézett rám égig szaladt szemöldökkel.
-Igen. Olyan köcsög vagy. -vágtam be a durcát.
-naaa -váltott kiskutya pofira..
-köcsög vagy. -mondtam továbbra is.
-de Zoééé. -ölelt meg. Mit ne mondjak megijedtem. Itt ülök egy egy fiú ölébe akinek dereka körül van a lábam. És most meg is ölelt.
Csak bátran.
-Na mivan vissza se ölelsz? -beszélt a nyakamba bújva.
-nem. -válaszoltam makacsul.
-Naa. -nézett fel a vállamból.
Egy mozdulattal átraktam a hajam az egyik vállamra, majd folytattam a gonosz nézést.
-légyszi. -nézett megint kutya arccal.
-Na jó. -adtam be a derekam és megöleltem.
A fejét abba a vállamba furta ahol nem volt hajam, így éreztem a lehelletét a nyakamon.
-És nekem mi hasznom származik abból, hogy megölellek? -tettet azt, hogy nem élvezem.
-Én. -majd nyomott egy puszit nyakamra, amitől kirázott a hideg.
-na menj innen hülyegyerek. -löktem el magamtól, és felpattantam.
-Hova mész? -kérdezte felvont szemöldökkel, miközben mégegyszer végigmért.
-Átöltözök. De ha mégegyszer végigmérsz kikaparom a szemed. -próbàltam komolyam mondani, de végig vigyorogtam. Sose hívott senki szépnek, sosem nézett rám senki így. Őszintén..nagyon jól esett.
-Pedig olyan jó téged végig mérni. -pattant fel ő is az ágyról. Majd közelebb lépett.
-De ne tedd. -léptem egyet hátra.
-Inkább mint mást. -nevetett egyet, majd újra közelebb lépett.
-Komolyan hülye vagy. -ráztam meg a fejem. Elléptem mellette majd leguggoltam a bőröndömhöz.
-Kiválaszthatom, hogy mit vegyél fel? -guggolt le mellém.
-Hajrá.-vontam vàllat.
Kivett egy farmer rövid nacit és egy lenge bordó haspólót.
-De éreztem. -emeltem fel a kezembe a haspólót. Válaszul csak megrántotta a vállát és elmosolyodott.
Bementem a fürdőbe és felvettem a kiválasztott ruhákat. Megmostam a fogam és megfésülködtem.
9:52 volt, így elindultunk a kajáldához.

Mivel szobák szerint ültünk így én mentem Debby-ékhez, Adam pedig Matt-hez.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now