32.☆

7.2K 384 17
                                    

Gyerekek, sajnálom.

tudom, hogy nagyon rég volt rész..csak velem sincs minden rendben. 

Igyekszem majd több részt felrakni, és kicsit sűrűbben..de nem ígérek semmit.

de ez a rész most itt van, és aránylag hosszú is.

Imádlak titeket.
---

*Zoé*
-Dylan utál téged. -jelentem ki még mindig a mellkasán fekve.
-Csodálod? -kérdezi nevetve, szóval rázkódni kezd, ami nagyon vicces. Szóval inkább felkeltem róla.
-De miért utál? -kérdezem értetlenül.
-Miattad? -válaszolja..vagyis inkább kérdezi..
-Miattam? -jó volt erre egy sanda gyanúm..
-Egy olyan lánnyal vagyok egész nap, aki bejön neki. -rántja meg a vállát, majd felvesz egy diadalmas vigyort.
-Értem. -kezdem birizgálni a takaró szélét..
-De hát, hagy legyek már azzal, akivel akarod. -csap egy kicsit a takaróra..nem tudom, hogy miért.
-Hm. És te velem akarsz lenni? -kérdezem gúnyosan.
-Naná. -válaszolja nevetve, mintha ez egy tök magától értetődő dolog lenne. Pedig nem az.
-Juuj. Annyira szeretlek. -dőltek vissza megint rá. Igazából azt a szeretleket, most olyan barátságos szeretleknek szántak. Bár ez sem biztos.
-Tudom. -hallom a hangján, hogy vigyorog.
-Basszus. Én nem akarok menni bulizni. -nyafogok neki, tök értelmetlenül.
-Nem akarsz menni?
-Nem.
-Miért?
-Mert..igazából nekem ez lenne az első igazi bulim..és hát félek. -igen. Ezelött két buliban voltam. Mindkettőt a barátnőm szervezte. Annyiból állt, hogy én meg még 2 lány átmentünk hozzá, ettünk, meg filmet néztünk.
-De én ott leszek, szóval nem lesz baj. -egyik kezét átrakta a derekamon, így a tenyere a hasamhoz ért. Amiben egyből egy furcsa érzés keletkezett..
-Tudom. De én akkor sem akarok menni. Majd elleszek itt, te viszont menj. -ráraktam a kezemet az övére, így a gyomrom mégkisebbre zsugorodott.
-Nem. Ha te nem jössz, én sem megyek. És te meg nem akarod elrontani a maestémet, mert akkor nagyon megharagudnék rád. Szóval eljössz. -vázolta fel a tervét..ami nagyon bevált.
-Jogos. Elmegyek. -adtam meg magamat.
-Köszönöm.
-Na de akkor most vigyázz, mert meg kell keresnem Debbyt. -szedtem le a kezem az övéről.
-Igen asszonyom. -ő is felemelte a kezét, így ülő helyzetbe tornáztam magamat.
-Viszont én, átszeretnék öltözi, szóval szia. -nyomtam be az angyali vigyort.
-Nem értem az összefüggést. -nézett rám tettetett értetlenséggel.
-De nagyon is érted.
-De nem.
-Tudod, ahogy montam, nincs rajtam gatya. -mondom végül teljesen komolyan.
-Engem nem zavar. -veszi fel az ördögi vigyort.
-De engem igen. Szóval szia. -intettem neki,jelezve, hogy "kifelé".
-Jó. Megyek. -nagykegyesen felkel, majdmegindul az ajtó felé.
-Amúgy így is teljesen jól beláttam a takaró alá. -jelenti még ki. Utána vágok egy párnát, de az már csak a csukott ajtónak csapódik.
A kis köcsög.

Odasétált a cuccaimhoz, majd elleztem gondolkodni, hogy mit vegyek fel..
Gyorsan felkaptam egy fekete-szürke szabadidős rövidnacit, meg egy szűk fekete pólót. Megfésülködtem, felkaptam a cipőm, majd elindultam Debby megkeresésére.
Megnéztem szinte mindenhol ahol lehetett, de nem találtam. Szóval visszamentem a szobámba. És persze hogy ott ült..én szerencsétlen.
-Baszki téged kerestelek. -ültem le nevetve az ágya mellé.
Ő viszont csak komoly arccal nézett vissza rám.
-Ok. Itt vagyok. -válaszolta, majd elővette a telefonját, és azt kezdte nyomkodni.
-Történt valami? -kérdeztem ijedten.
-Nem. -dünnyögte tovább. De valami történt..
-Én csináltam valamit? -faggattam tovább.
-Te? Soha. -válaszolta gúnyos hangnemmel.
Szóval én voltam..
Debby felpattant az ágyról, majd egy nagy ajtócsapódással elsétált.
Valamit nagyon elbasztam..

Csak ültem a szobámba és ezen gondolkodtam.. De egyszerűen ötletem sincs..
Pont amikor elővettem a telefonomat, jött egy messenger üzim.
Hannah profilképe villant fel oldalt egy kis "buborékban".
Hannah-val akkor találkoztam, mikor a kirandulás elött odacsapódtunk a többi lányhoz.
Egy vöröshajú, szeplős lány. Aki elején még kicsit szégyenlős volt, de utána őt bírtam a legjobban.
Megnyitottam a "chat ablakot", és ez az üzenet állt benne:
H:-Szia Zoé..te jössz a mai buliba?😨

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now