Debby olyan pontos beszámolót tartott nekem a szerelmi életérő, hogy már úgyérzem én járok Mattel. Én is beszámoltam neki Dylanről és Adamről is.
Már vagy fél órája utazunk, de én nem látok semmi strand szerűt. Ráadásul nagyon kényelmetlen normális öltözet alá fürdőruhát venni.
Debby zenét hallgat, nekem meg nem volt annyi eszem, hogy hozzak egy fülhallgatót. Ügyes vagyok, nem?
Szóval csak bambulok ki az ablakon.
-Sziaa. -bukkan fel az elöttem ülő feje a háttámláján.
-Helló. -köszönök unottan. A fejéből ítélve olyan tipikus gyerek. Tudjatok páwa haj, meg 5 éves arc.
-Zach vagyok. -nyújtja át a kezét.
-Zoé. -mosolygok egy olyan "jólvanhaggyámá, mosolyt, majd kezetrázok vele.
-Melyik osztály? -hajtja a fejét a háttámlára, így a páwa haja pont a másikirányba dől. Ami pedig NAGYON vicces.
-9.d -válaszolom visszafolytott röhögéssel. Szerinted basszameg melyik osztály? Csak a d-sek jöttek strandra meg a végzős d-sek. És én nem nézek ki végzősnek.
-Juuj én is. -villant egy "csábos mosolyt". Istenem, miért lesz osztálytársam?
Válaszul csak mosolygok és bólintok egyet. De folytatja..-Na gyerekek itt is lennénk! -ordítja el magát az "ofőnk", 10 perc múlva.
Egyesével lamászunk a buszról, majd egy tó felé vesszük az irányt.
Egy elkerített tó, ahol most csak mi vagyunk. Van a szélén néhány kajálda, és a sarkába egy omlani készülő csúszda.
Mire én körbe nézelődtem, már mindneki levetkőzött.
A lányoknál két csapat volt: a kurvák(push up melltartó, tangaszerű bugyi) és mellesleg nem is volt annyira jó alakjuk..aztán voltak a normálisak..
A fiúknál pedig voltak a kockák (akik max. 30kg-t nyomhatnak)..aztán itt is voltak a normálisak..és voltak az "úristen de jól nézel ki" fiúk. Adam, Dylan, Liam, David, talán Matt stb..szóval jaa..Kicsit végig mértem mindenkit amit Adam észre is vett..de ügyes vagy Zoé. Fejcsóválva mosolygott, én pedig elpirult arccal megfordultam, hogy ne legyen ennyira kellemetlen.
Éppen egy türülközőt terítettem le földre, amikor Lara odajött hozzám. Tipikus mai lány fürdőruhában. Az a vivienvance vagy mi az isten. A alsóját kicsit tulságosan behúzta..de hát ő tudja-Te láttad Davidéket? -mondja a kelleténél talán egy kicsivel hangosabban. De szerencsére senki sem hallotta meg..vagyis remélem.
-Ühüm. -bólintok, majd leülök türcsimre.
-Mi az, hogy ühüm? Én ennél jobbakat még nem láttam. -válaszolja lelkesen és egy kicsit felháborodottan is. Jó oké tényleg nem rossz, de nem fogom itt hangosan kijelenteni.
-Jó oké. -mondom egy kis vigyorral az arcomon. De tényleg csak egy kicsivel.
-Ne azért. Jössz fürdeni? -nyújta nekem a kezem, gondolom azért, hogy jöjjek.
-Talán majd késöbb. -legyintek a kezemmel, és Lara már el is tűnik a fiúk irányába.
Néhány lány már a vízben van, Debby éppen Matt-tel beszélget. És úristen Debbynek tök jó alkja van, hogy rohadjon meg. És amúgy nagyon aranyosak Matt-tel.
Látom, hogy Lara éppen Adamre próbál rámászni Adam pedig..hagyja.
Kicsit-nagyon idegesít. Ő az enyém. Én nagyon-nagyon féltékeny típus vagyok. Látom hogy David is éppen a volt csajával beszélget. Erre is féltékeny vagyok.
Dylan meg valami másik szőke picsával röhög valamin. Erre is féltékeny vagyok.
Komolyan, miért csinálom ezt?
Lara, a többi picsa és a fiúk elindulnak a víz felé, egyedül csak Debby indul meg felém.
-Zoééé gyeree!! -ordítja a tőlem 10 méterre levő lány.
Göndör vörös haja egy nagy kontyba van kötve a feje tetejére, és a szemén most is ott van a tökéletes tus vonal.
A fürdőruhája egy fekete-piros tökéletes darab, ami színben nagyob jól illik a hajához.Szóval: nem vagyok leszbikus, de jól néz ki.
-Maajd! -ordítom neki, és intek, hogy menjen a fürödni és hagyjon engem.
-20 perc és visszajövök! -emeli fel a mutató ujját fenyegetően, majd elindul a tóhoz.
Csak én és egy dundi lány ülünk a parton. A lánynak még a nevét sem tudom..de kiderítem.Egy 10 perc beszélgetés után kiderül, hogy a neve: Kiara Westford. És amúgy nagyon aranyos lány.
Hosszú barna haja van és nagyon sötét szinte fekete szeme. Őszintén jól áll neki, hogy egy kicsit dundi, mert így nagyon cukin néz ki. Ő is azért nem megy vízbe, mert nagyon szégyenlős. Látom, hogy rajta is van fürdőruha, pont mint rajtam.Most elment szerez magának valami innit, szóval itthagyott.
De szerencsémre újból Debby közeledik felé. Ezúttal nem 10 méterről ordibál, hanem szépen odaül mellém.
-Miért nem jössz be? Mindenki hiányol. -néz rám könyörgő kutyaszemekkel.
-Nem szeretek fürdőruhában mászkálni mások elött. -húzom el oldalra a számat, és nézek a mellettem ülő lányra.
-Ne hülyéskedj már hallod. Kit érdekel, hogy nézel ki? Mellesleg kurva jól! -kel föl mellőlem, és nyújta a kezét, hogy menjek.
-Majd egyszer bemegyek. Még nem nagyon szeretnék. -rázom meg a fejemet, majd én is felkelek a helyemről.
-Inkább sétálok egy kicsit! -megölelem, majd elindulunk balra.
-De még visszejövök! -ordítja utánam a barátnőm.
De én nem akarok fürdeniiii, de olyan meleg vaaan
Igazából amúgy, tök jö ez a hely. Szép a tó, és amerre most sétálok, fűzfák és padok vannak. Közelebb sétálok a tó vizéhez, és leveszem a sarumat.
Egy kicsit belelépek a vízbe, és szomorúan érzem, hogy nagyon jó a víz, de nem mehetek bele.
Gyorsan csinálok néhány képet, magamról a helyről meg úgy mindenról.
Amikor elrakom a telefont, érzem, hogy valaki hátulról megölel. A két kezét összekulcsoja a derekamnál, és..és az illető nagyon vizes, szóval tök jó.
Hátradöntöm a fejem, ami pontosan a mögöttem álló vállára hajlik.
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤