14.☆

7.3K 398 6
                                    

*Zoé*
Adam gondolkodott valamin, majd felpattant bement a fürdőbe, átöltözött és eltűnt.
Pedig pont most akartam elkérni a töltőjét.
-Miért ilyen helyes.. -gondolkodott Lara hangosan, mire én csak kuncogtam egyet és a bőröndömhöz mentem.
-Most komolyan láttál már nála helyesebbet? -értetlenkedett az ágyon ülő lány.
-Láttam -és tényleg láttam.
-Akkor jó. Megmarad nekem. -kezdett nevetgélni.
Kirángartam egy farmer rövidnadrágot, és egy mentazöld lenge trikót. Beszaladtam a fürdőbe, gyorsan felvettem, megfésülködtem, majd kimentem.
Lara már fel volt öltözve. Egy sötétkék RÖVID nadrág volt rajta egy fekete trikóval. Az ágyamhoz siettem, és elkezdtem beágyazni.
-Már egy jó ideje nem történt itt semmi. Szerintem ma felkeresem azt a fiút..Dylant..Hátha megint benne lenne. -elmélkedett megint.
Eszembe jutott az a néhány perc..amikor csókolózunk..aztán a mikor Lara kimondja, hogy "dugtunk". Hihetetlenül felidegesített. És egy kicsit rosszul is esett. De nem fogom hagyni, hogy elrotsa a napom.
-Szerintem ő mindíg benne van. -löktem felé egy kedves mosoly félét, majd kimentem a szobából.
Kifele menet szemben találtam mag Daviddel.
-Hova ilyen sietősen? -fürkészi az arcom.
-Ki abból a szobából. -mutattam a hátam mögötti szobába.
-Hallottam Adam a szobatársad lett. -kézen ragadott és elkezdtünk kifele sétálni.
-Azzal még nem is lenne baj. De Lara..egyszer tuti kinyírom. -ahogy kimondom a nevét már az felhúz.
-Nyírd ki..senkinek nem fog hiányozni. -rántotta meg a vállát. Én mellkasba csaptam mondván, hogy -ez bunkó volt.-
-Adammel meg óvatosan. -nézett le rám perverz vigyorral.
-Undorító vagy. -vágtam megint mellkasba.
-Muszáj állandóan mellkasba vágni? -fogta az említett részt.
-Tökön is rúghatlak. -mondtam egy vállrándítással.
-Akkor inkább maradjon így. -emelte fel maga elé védekezésből a kezét.
Leültünk a szokásos helyünkre, majd még beszélgettünk egy idejig.
Mivel 10 óra volt, így elbaktattunk reggelizni.
-Nincs kedved velük kajálni? Ne ülj már ott egyedül. -győzködött David.
-Köszi de nem. Jó nekem egyedül. -elkértem a reggelim, és leültem az asztakomhoz. Tuti, hogy nem fogok Dylannel meg azzal a Carl gyerekkel kajálni. Daviddel még jó lenne, meg Liam is olyan csöndes, aranyos. De a másik kettő kizárt.
Elfogyasztottam a reggelimet, majd indultam volna vissza, de valaki megállított.
-Zoé kérlek beszéljünk. -fogta meg hátulról a fiú a kezemet.
Dylan.
-Bocsi, de mennem kell. -kamuztam. Mi dolgom lenne itt..?
Bementem a szobánkba, ami üres volt.
Leültem az ágyamra, és folytattam a semmit tevést.
Hátra dőltem és megpróbáltam aludni.
-a kurva életebe. -nyitott be valaki az ajtón. Felismertem a hangját, Adam volt az. Elégge idegesen.
Felültem az ágyon és ránéztem. Még nem vett észre.
Min húzhatta ennyire fel magát..?
-Baszki..bocsi te itt vagy..-vakarta meg zavartan a tarkóját, majd leült az ágyára.
-Mi történt? -másztam át az ő ágyára. Leültem mellé és őt figyeltem.

Most egy kicsit rövidebb résszel jöttem, de ma még lesz új.💕

Szerintetek mi történt Adammel?😱
És mit akar beszélni Dylan?😒😱

Tippjeiteket kommentbe várom👇

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now