9.☆

8K 441 25
                                    

-Nem. -kezdtem megint tanulmányozni a cipőmet.

-Akkor jó. -megszüntette a kettőnk közötti távolságot. Az egyik kezével a fejem mellé támaszkodott, a másikkal pedig a felemelte a fejem. A szemembe nézett és elmosolyodott. A szánk már szinte súrolta egymást.
-Dylan, ha megteszed kinyírlak. -a szívem a torkomban dobogott.
-Jólvan Hercegnő, akkor majd nyírj ki. -mondta, majd a száját a számra nyomta. A kezét levette a falról és az arcomról, majd levezette a fenekemig. Nem csinált semmit, csak rá rakta a kezét. A kezemet a hajába vezettem, és egy picit meghúztam. Erre erősen belemarkolt a fenekembe és felemelt. A lábam a dereka köré kulcsoltam. Nagyon-nagyon élveztem. Sose csókolóztam még de tuti, hogy Dylan hihetetlenül jól csókol. Basszus, ez az első csókom.
Eltóltam magamtól Dylan, aki elégge furán nézett rám.
-Basszameg. -csúsztam le a földre.
-Most komolyan mivan? -kérdezte kicsit ingerülten amitől megijedtem, és ezt ő is észrevette.
-Bocsi -csúszott le ő is mellém.
-Most adtam oda az első csókom NEKED. -felálltam a földröl és elhúztam.
Mérges voltam magamra és Dyanre is.
Hagytam magam. Simán belementem. Szerintem fontos dolog az első csók, erre odaadom annak aki mindenkit megfektet és velem is ez a célja.
Dylan meg kihasználta a szar kedvem.

Bementem a szobámba, nem kopogtam csak benyitottam.
Debby Matt-tel aludt egy ágyba.Rohadt cukik.
Lara viszont nem volt bent.
Tuti valami tizedikessel van.
Lefürödtem, fogatmostam majd felvettem a pizsamám.
Felraktam a telóm töltöre, majd befeküdtem az ágyba. Nem kapcsoltam le a lámpát, majd úgyis jön Lara.
Kicsapódik az ajtó és bejön az emlegetett, 1000 wattos vigyorral a fején, kiszívott nyakkal.
-Hát te hol voltál? -figyeltem a nyakán levő foltot.
-Ooh. -legyintett a kezével.
-Naa meséélj. -győzködtem, hátha megtudok valamit.
-na jó -ült le az ágyam oldalára. -itt voltam a szomszédba, és hát történtek dolgok egy bizonyos fiúval. -mosolygott önelégülten, mintha ez valami becsülendő lenne.
-Kiveel? -kérdeztem tettetett izgalommal. Igazából nem voltam rá kíváncsi, de tudnom kellett.
-Dylent felidegesítette valami csaj. Úgyhogy áthívot és hát...tudod..dugtunk.. -hát ez hamar. Gyors menet lehetett.
-És neked ő volt az első? -faggattam tovább.
-Dehogy is. -legyintett- majd folytatta. -de viszont ez volt a legjobb.
-De kihúzta fel ennyire? -próbáltam játszani azt aki nem tudja, persze ő ezt be is vette.
-Nem tudom. Annyit mondott, hogy smároltak de a csaj elhúzott. Ki az aki kihagy egy ilyet. Idióta. -kuncogott magába.
Oké most lett elegem ebből a picsából.
-Valamit kint hagytam. -pattantam fel az ágyból és kimentem az ajtón.
Nem érdekel, hogy pizsamában vagyok, kiültem egy kanapéra ami a szobánk közelébem volt.
Bassza meg, hogy senki nincs akivel lehetne beszélgetni.
Dylant hagyjuk.
David tuti egy hisztis picsának hisz.
Adam meg. Nem tudom. Cigizik, bukott. Rosszba vinne..bár..
Debby pedig folyton Matt-tel van.
Lara meg egy kurva.
Nem tudom miért de egy könnycsepp gördült le az arcomon. Mostanában sokat sírok.
-Zoé? -hallottam egy ismerős hangot. Adam.
-Hagyj. Kérlek. -nem néztem rá, csak lefelé.
-Na hagylak itt. Így. -éreztem, hogy leül mellém a kanapéra.
-Mi történt? -simogatta meg a vállam.
-Elbasztam. Mindent elbasztam. -hajtottam le a fejem a kanapéra.
-Ezzel nem vagy egyedül. -sóhajtott egyet, majd hátradőlt.
-Te mit basztál el? -néztem fel rá.
-mindent. -nézett mélyen szemembe.
- Akkor üdv a csapatba. -mosolyogtam rá, ő visszamosolygott és valami megcsillant a szében.
-Na menjünk aludni. -pattant fel a kanapéról hirtelen. De nincs kedvem bemenni oda.
-Amúgy Matt itt alszik Debbyvel, szóval ne keresd. -mutattam a szobánk felé.
-Oh, hogy neki minden összejön. -próbálta halkan de nem jött össze neki.
-Te is szeretnél Debbyvel aludni? Ha igen akkor beengedlek, még beférsz hozzájuk. -próbáltam viccelődni de nem nagyon értékelte.
-Ah azt kössz inkább nem. Én mással szeretnék aludni, de az lehetetlen. -a fiú aki tetszik. Valami csajjal szeretne aludni. Ez feldobta az estém. Még jobban..
-Semmi se lehetetlen. -legalább ő hagy reménykedjen.
-Talàn. -válaszolta egy vállrándítással. Szerettem volna vele beszélgetni de megérkeztünk a szobámhoz, és baromi álmos vagyok.
-Na jóéjt Adam. -öleltem meg a fiút, aki kicsit meglepődött de visszaölelt. Szokjon hozzá, mert akarom őt ölelgetni.
-Jóéjt Zoé. -váltunk el egymástól, majd kinyitottam az ajtót. -amúgy jó a pizsid. -szólt még utánam. Válaszul csak felmutattam a középső ujjam, mire ő csak nevetett egyet.
Becsuktam az ajtót, majd befeküdtem az ágyba.
Aranyos ez a gyerek.
Gondolkodtam még egy kicsit, majd elnyomott az álom.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now