*Zoé*
Lehet, hogy az első csókom egy gyökérrel volt, de az első szájrapuszim Adammel...aki szintén egy gyökér..de ő más gyökér..őt kedvelem...nagyon is.
Most éppen itt fekszem a mellkasán és telefonozok.
Hallom a szívdobogását, ami megnyugtat.
Érzem az illatát, ami boldoggá tesz.
Csend van, de nem az a kellemetlen csend.
Tökéletes.
Próbáltam elmerülni a telefonozásban..de nehéz volt.
Rájöttem, hogy nekem David még nincs is bejelölve. Rákerestem Face-en és bejelöltem.
-Még csak most jelölöd be a legjobb barátod? -törte meg a csöndet Adam.
-ühüm. -válaszoltam hümmögve, majd rányomtam az -ismerősnek jelölöm- gombra.
Leoldottam a telefont, majd leraktam az ágyra Adam mellé.
Megfordultam, így a hátamat mutattam neki. Nagyon rossz volt elválni tőle, de álmos vagyok.
-Mit csinálsz? -kérdezte csalódottan.
-Alszom. -helyeztem magam kényelembe.
-Gyere visszaaa. -nyafogott. -oké, ez meglepett-
Visszafordultam hozzá, fejemet visszaraktam az eddigi helyére, a kezemet pedig átraktam a derekán. Sose aludtam még el ilyen hamar.*Adam*
Leoldotta a telefonját, majd elfordult.
-Mit csinálsz? -kérdeztem csalódottan.
-Alszom. -válaszolta kómásan.
-Gyere visszaaa. -nyafogtam, mire vissza is fordult.
A fejét visszarakta az eddigi helyére, a kezét pedig átrakta a derekamon.
Pár perc múlva, már el is aludt.
Úgy alszik, hogy közben megölel..de aranyos.
Egy ideig csak figyelem a rajtam, békésen alvó lányt, majd megtörik a csendet.
Lara csapja ki az ajtót idegesen.
-Zoé nem hiszem el. -trappol be a lány a szobába.
-Hallod, halkabban. Alszik. -suttogom ennek a hülye libának.
-öhh..ti..mivan? -vág be egy értetlen fejet, majd ugyanakkora lendülettel mint amilyennel bejön, ki is megy.
-ez a csaj nem normális. -suttogom inkább csak magamnak.
Szerencsére Zoé ugyanolyan békésen alszik mint eddig.
Őt nézve én is elálmosodtam, úgyhogy lehunytam a szemem, és elnyomott az álom.Arra ébredtem, hogy dörög az ég...szuper..
Szerencsére rajtunk kívül senki nem tartózkodott a szobában.
Ugyanolyan pózban fekszünk mint eddig, csak már Zoé lába, az én két lábam között van.
Feloldottam a telefon, hogy megnézzem mennyi az idő. 6:23.
Rohadt sokat aludtunk.
-Zoé..ébredj. -keltegettem a lányt sikertelenül.
-Zoé. -simogattam meg a hátát..de ez is sikertelen. Csak annyi reakciót sikerült kiváltanom belőle, hogy a fejét felemelte a mellkasomról, és a nyakamba fúrta.
Inkább hagytam a keltegetését, és telefonozni kezdtem.
Egy kis ideig sikerült vele lekötnöm magam, de Zoé telefonja pittyegni kezdett.
Gondoltam, megnéznem hátha valami fontos. Mondjuk a szülei, vagy hasonló.
Felvillant a telefon képernyőjén lévő zár. Az üzenet-et viszont felül kiirta.
Brandon😎❤: Na mizu veled Hercegnő?Na ne. Zoénak pasija van. Azt elmondta volna. Vagy nem.
Mindenesetre nem húzom fel magam.Nyugi Adam, nyugi..
Leoldottam a telefont, majd visszaraktam az ágyra.
Odafordultam a lányhoz és újra megpróbáltam felkelteni, de most más módszerrel.
-Zoé ébresztő. -és nyomtam egy puszit az arcára.
-Adam.Ne.Alszom. -szedte le rólam a kezét, és eltakarta vele az arcát.
-Ne aludj. -nyomtam most egy puszit a kézfejére.
-Jó. -kinyitotta a szemeit, és rámmosolygott.
-amúgy miért keltettél fel? -nézett rám álmosan.
-Egyrészt:zizgett a telefod, másrész: unatkozom. -és mindkettő igaz volt.
Lehúzta a telefonját a töltőről, majd összehúzott szemöldökkel meredt a képernyőre. Szerintem nem írt vissza annak a gyereknek, mert gyorsan leoldotta a telefont, majd felpattant az ágyból és a bőröndjéhez ment.
Kivett néhány ruha darabot és a fürdőbe sietett.Pár perc múlva egy laza fekete rövidnadrágba és egy szűk szintén fekete pólóba lépett ki onnan. A haja coppfba van kötve, de ez is jól áll neki. Ahha szóval kényelmesbe vágta magát.
-És mit csináljunk? -jött közelebb az ágyhoz, majd visszaült mellém.
Most csak egyetlen módot tudok, hogy egy kicsit több dolgot megtudjak róla.
-Kérdezz-felelek. -igen szerintem most ez a legjobb módja.És itt az újab romi rész.😍
A helyesírási hibákért bocsi, kicsit fáradt vagyok.😪
De mivel új részt ìgértem, így meg is írtam💕💕💕
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤