12.☆

7.2K 430 4
                                    

Hát így beszélsz az új szobatársaddal? -ült le mellém az ágyra.

-Az új micsodámmal? -és ezt mégis ki engedte meg neki, vagy, hogy gondolja.
-Debby és Matt kitalálta, hogy egy szobában lesznek, én meg nem leszek felesleges harmadik. -mondta egy vállrándítással, mintha ez olyan egyszerű dolog lenne. Pedig nem az. -Amúgy te merre voltál? -pont úgy kérdezte mintha az apám lenne.
- 1. Nem vagy az apám. 2. De ha annyira fontos, a bátyáddal voltam. -végülis..mi baj lehetne belőle..ha elmondom.
-Mi van? Most komolyan te és David? -kérdezte lenéző hangsúllyal. Nem tudtam eldönteni..David túl jó hozzám..vagy én vagyok túl jó, Davidhez. Bár egyértelmű, hogy az első.
-David a legjobb barátom lett ez a pár nap alatt. -néztem méllyen a szemébe, hátha végre felfogja a kis agya. Azok a szemek..olyan..Zoé térj magadhoz.
-Szóval a legjobb barátod. Én még csak a haverod sem vagyok, de David már a legjobb barátod. -rázta meg a fejét, majd átült a saját ágyára.
-Adam..te haverom vagy. -sajnos-, de David egy csomó dolgot tud rólam. -pl. Azt, hogy tetszel de lényegtelen.
-Mert neki elmesélsz mindent. Már pár napja itt vagyunk de csak annyit tudok rólad, hogy Zoé Palmer a neved, középső nevet nem tudom, hogy van-e. Szőke a hajad és barna a szemed. De te már utálsz. -mondta végig ingerült hansúllyal.
-Adam én nem utállak..-mondtam olyan halkan, hogy épphogy hallotta.
-Jólvan. Jóéjt Zoé. - kapcsolta le kisvillanyt, így teljesen sötét lett a szobában. Szinte fogni lehetett a kettőnk közti feszültséget. Még mocorgott egy ideig, aztán teljes csend lett.
-Melanie. -mondtam meg a középső nevem. Ezt még David se tudja.
-Melanie? -kérdezett vissza, mintha nem lenne egyértelmű.
-Zoé Melanie Palmer. -raktam össze hangosan a nevem.
Feloltotta a villanyt majd rámmosolygott.
-Adam Matthew Collins. -mosolygott továbbra is.
-Jólvan Matt. -pattantam fel az ágyról. -én elmentem fürdeni. -kihasználtam az alkalmat, hogy visszakapcsolta a lámpát, összeszedtem a pizsim majd bestartoltam a fürdőbe.
Megfürödtem, fogatmostam, majd felvettem a gyönyörű pizsimet és kimentem.
Adam az ágyon feküdt, és a kijövetelemre felkapta a fejét, és vagy háromszor végigmért. Fekete nagyon rövid nadrág, fekete szűk trikó. Pizsinek jó.
Már annyira feltűnően mért, hogy megköszörültem a torkom.
-tudom, ha mégegyeszer végig mérlek kikaparod a szemem. -ismételte el azt, amit a minap mondtam.
-Pontosan. Okos fiú. -tapsoltam meg, majd befeküdtem az ágyba.
-Na Melanie, most én megyek fürdeni. -felkapta ő is a pizsijét, ami csak egy boxer -úristen-, majd bement a fürdőbe.
Egy-két perce lehetett bent, amikor Lara berontott az ajtón.
-Zoé, tudtad, hogy az az Adam gyerek helyetcserélt Debbyvel? Na mindegy. Nagyon jól néz ki. -nézett körül izgatottan Lara, majd megállapodtak a szemei a fiú cuccain.
-Tudom, hogy helyetcseréltek. Amúgy pont most fürdik. -mutattam a fürdő felé.
-Na azt megvárom. Tutira felszedem. -azt próbáld meg kis picsa.
Ekkor lépett ki Adam a fürdőből. A haja még vízes volt, és csak egy boxer volt rajta. Nem volt az a tipikus gebe, de nem is az-az agyon gyúrt. Pont elég izom ott ahol kell.
-Oké ezt megérdemeltem. Nem tudom mi bajod azzal, ha végig mérnek. Nekem bejön. -modta egy vállrándítással, majd beült az ágyába. Basszus tényleg. Ez nagyon ciki.
-Hát te ki vagy? -fordult Adam, Lara felé, eléggé fura arckifejezéssel.
-Lara vagyok. A másik szobatársad. -pattant fel a lány, Adam ágyához sietve.
-Adam Collins. -nyújtotta kezét kézfogásra, de Lara arrébb lökte azt és megölelte. Adam visszaölelt, de olyan -ne érek hozád, ki tudja amit kapok el- arckifejezéssel.
-Na én fáradt vagyon szerintem alszom. Jóéjt. -részben tényleg fáradt voltam, részben meg nem akartam Larát nézni, ahogy rámászik Adamre.
-Jóéjt Zoé. Reggel keltelek. -válaszolt Adam (kisvekker) -szerintem már én is megyek Jóéjt. -folytatta szerintem ő is hasonló okokból mint én.
-Adam nem aludhatok itt? Olyan rossz ott egyedül. -nyávogott tovább Lara. Ez a csaj még kómásan is fel tud idegesíteni.
-Én egyedül alszok. Jóéjt. -zárta le gyorsan és ügyesen a fiú a témát.
Hallottam, hogy a lány visszabotorkál a saját ágyába.
Adam lekapcsolja a villanyt, majd csönd és sötétség.
Alig kellett pár perc és elnyomott az álom.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now