*Adam*
-Adam. -szólt utánam Zoé, de én már az ajtót nyitottam. Hátra nézetem és könnyes szemekkel nézett utánam.
-Maradj. -ezt az egy szót szerettem volna most hallani, és most megkaptam.
-Míért? -elengedtem a kilincset, és felénéztem.
-Mert még nem fejeztük be a játékot. -mosolygott rám, mire nekem minden idegességem elszált, és visszafeküdtem az ágyba. Mellé.
-Te jössz! -suttogta nevetve, miközben meglökte a vállam.
-hmm..ki az a Brandon? -néztem rá gyanakvóan. Annyit tudok, hogy Brandon az üzengetős gyerek. És nagyon furdal a kíváncsiság, hogy ki az.
-Te elolvastad az üzenetem? -nézett rám kikerekedett szemekkel. Na egyből vádol.
-Nem! Csak hallottam, hogy csipog a telefonod megnéztem, hátha valami fontos pl. a szüleid. És akkor láttam. Esküszöm. -mondtam végig egy szuszra az igazságot. Zoé pedig csak röhögött.
-Mi olyan vicces? -kérdeztem meg végül durcásan.
-Te. Ahogy magyarázkodsz. Nagyon vicces. -válaszolta nevetve. Majd komolyra váltott. -amugy leszarom, ha megnézed az üzeneteimet.És ő egy gyerek a szomszédből. 18 éves. És nem hagy békén. Mióta megváltoztam minden nap írogat. De meg kell mondjam utálom, mint a szart. -mondta ki most ő egy szuszra. Ez most megnyugtatott. Utálja. Ezaz.
-Érteem. Szóval meg nézhetem az üzeneteidet? -sose láttam még olyan embert aki ezt megengedte volna.
-Pesze. -válaszoltam makd egyenesen nekem nyújtotta a fehér telefonját.
Ha most megnézem biztos azt gondolja rólam, hogy mekkora gaz vagyok. Viszont nagyon szeretnem mehtudni hogy milyen fiukkal beszelget.
-Nem fogom elolvasni az üzeneteidet. -toltam el a kezét, nehezemre esett de megtettem.
-hát jó. -rántotta meg a vállát majd átdobta..szószerint átdobta..a telefont a saját ágyára.
-De én fáradt vagyok..szóval megyek aludni. Jóéjt Adam. -megölelt majd a bőröndjéhez sétált. Kiszedett belőle néhány cuccot, majd elvonult a fürdőbe. Kb. 15 perc múlva egy szűk fekete trikóban, és egy rövid gatyában jött ki. Ami hát..szóval jól nézett ki. Utána én mentem a fürdőbe. Miután kész lettem csak bedőltem az ágyba és el is nyomott az álom.Bocsánat!
Tudom, hogy rég volt rész😔Deee
Most én is gólyatáborban vagyok..és nem olyan mint ez a könyv😂
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤