2.☆

11.4K 569 39
                                    

Egész úton beszélgettünk. Kiderül, hogy nem lakik messze tőlem, sőt kb két utcàra, és azt is elmondta, hogy van itt egy fiú ki az osztàlytàrsunk lesz, de neki régeben is az volt.
Az út 1,5 óra volt. Nagyon élveztem, és szerintem Debbyvel mi barátnők leszünk.
Kipakoltul a cuccokat, 1 nagy bőröndöm volt, és 3 tàskàm.
Debbynek 2 kisbőröndje, egy hatalmas, és egy kisebb tàskàja volt.
-Gyere bemutatom Adam-et. -fogta meg a karomat és húzott maga utàn.
Odaràncigàlt egy fiúhoz, aki egy kicsivel magasabb volt nàlam fekete, vagy inkàbb sötét barna haja volt, és gyönyörü sötétzöld szemek. Hàt ja..jól nézett ki.
-Adam, ő a baràtnőm Zoé, a buszon ismertem meg. -fordult a fiúhoz.
-Zoé, ő Adam Collins, a fiú akiről meséltem. -fordult most hozzàm.
-Szia. -nyújtotta a kezét
-Szia. -mosolyogtam rà, majd kezetràztam vele.
-Ja igen. Matt, hol a picsàba vagy? -ordított hàtra Adam valami Matt nevű gyereknek. Aki meg is érkezett.
Barna haja, barna szem, szemüveg. Itt miért néz ki mindenki ilyen jól?
-Lànyok ő Matt -mutatott a fiú irànyàba
-Matt, ő Debby, aki màr egy ideje az osztàlytàrsam -mutatott a baràtnőm felé.
-Ő pedig Zoé, akivel most talàlkoztam először. -mutatott most ràm.
Kiderült, hogy Matt is 9.d-s, szóval ő is az osztàlytàrsunk.
-Figyelem gyerekek mindenki menjem a megbeszélt helyre. -szólt valaki a hangosba
Ja igen, a buszon mindneki kapott egy lapot amire fel voltak osztva az osztàlyok, akik részt vettek.
Elő udvar: 9.a
11.d.
10.b.
Kapu:9.b.
10.a
11.d

Hàtsó udvar:9.d
12.d

Így 4-en elsétàltunk a hàtsó udvarhoz, ahol a vàrthoz képest nem volt sok gyerek.
Az udvar igazàbol nagyon jó volt, az egyik részében egy kisebb erdő volt, a màsik fele egy mező néhàny paddal és tűzgyújtó hellyel.
-Na ide figyeljetek! -szólt egy 30 év körüli férfi, mire elhallgattunk.
-Thomas Rogers vagyok.
Én fogom vezetni ezt a két osztàlyt.
A miénk lesz ez a hàz -mutatott egy a hotel egyik épületére.
Mi teljesen el leszünk zàvra a többi osztàlytól, és tanàrtól.
Nem fogok programokat kitalàlni, majd ha valaki akar valamit az jöjjön oda hozzàm.
Engem nem érdekel mit csinàltok, de azt sajàt felelősségre tegyétek.
Osztódjatok 2-es 3-as illetve 4-es csoportokba, majd foglaljàtok el a szobàkat. Nincs olyan, hogy fiú-làny együtt alszik egy szobàba.
Gólya csak gólyàval.
Na köszi, sziasztok.
-Bírom. -mutattam a "tanàrúr" felé.
-Én is. -hangzott el egyszerre a többi 3 gyerek szàjàból is.
-Akkor mi egy szobàba, és ti egy szobába? -kérdezte Debby mutogatva.
-Aha. -vàlaszoltuk, majd elindultunk a cuccokért.
-Debby! -ordított egy làny a hàtunk mögül, mire mindketten megálltunk.
-Laraa! Sziaa. -ölelte meg Debby a Lara nevű lànyt.
-Figyelj ti hogy vagytok a szobàval? -nézett rànk kétségbeesetten a làny.
-Ketten vagyunk.
-Beférek? -nézett ràn kikerekedett szemekkel a làny.
-Persze. -vàlaszolta Debby fura hangsúllyal, majd ràmnézett.
-Persze. -vàlaszoltam neki én is -amúgy Zoé Palmer vagyok. -nyújtottam a kezem.
-Lara Collins -ràzta meg a kezem.
Mostmár 3-am cipeltük a bőröndöket.
Lara és Bebby, màr felvitték a cuccaikat, nekem viszont még volt lent egy tàskàm, amiért egyedül szaladtam le. Felkaptam a kezembe a fekete Adidas táskàt, majd sétàltam a fel a lépcsőn. Egymàs utàn, sietve vettem a fokokat így ügyességemnek hàla meg is botlottam. Dőltem volna hàtra amikor két kéz megtartott a derekambàl fogva.
-Vigyàzz hercegnő, mert innen nagyot esel. -szólt mögüllem egy mély hang.
-Jólvan, köszi. -motyogtam halkan, talàn hallani se lehetett. A régi Zoé még ott volt bennem. De le kellett győznöm. Hàtra fordultam és a fiúra néztem, magas volt, még így is, hogy alattam àllt egy fokkal. Szőkés-barna haj, és kék szem, ami egyenesem ràm szegeződik. Tuti, hogy nem velünk egy idős, szóval mégjobban megijedtem, de összeszedtem minden bàtorsàgom ès megszólaltam.
-Nem hívsz hercegnőnek. -szóltam be flegmán az elöttem lévő fiúnak.
-Akkor, hogy hívjalak? -nézett ràm kérdően.
-Zoé. -vàlaszoltam egyszerűen.
-Jólvan Zoé. És te, hogy akarsz hívni engem? -elgondolkodtam, majd kitalàltam egy jó nevet.
-Legyél mondjuk..seggfej. -néztem rà teljesen komoly arccal, pedig màr majdnem elröhögtem magam.
-De miért? Én csak megmentettelek. Amiért jössze egyel.
-Nem azért. Azt megköszöntem. Hanem azért mert a kezed még mindíg a csípőmön van. -mutattam le.
-ja, az jó ott. -vont vàllat.
Meguntam, úgyhogy folytattam az utamat a lépcsőn, de ő nem hagyott. Mellém sétàl, majd àtkarolt a derekam.
-Amúgy én meg Dylan vagyok. Gólya vagy?
-Nem te egy seggfej vagy. De amúgy igen, gólya vagyok.
- Az jó, szeretem a gólyàkat. De miből gondolod, hogy tényleg seggfej vagyok..nem is ismersz. -közelebb ràntott magàhoz, mire megàlltam, és felnéztem rà.
-Fogadok, hogy te vagy a suli "nagymenője" -formàltam idézőjeleket a kezemmel- és, hogy az egész pompomlàny csapat megvolt. Sőt, talàn a csapatkapitànnyal jàrsz. Minden nap màs a csajod, és mindennap màssal fekszel le. Igazam van? -kérdeztem meg a fiút, aki nagyon jól szórakozott a kis monológomon.
-Igen történetesen menő vagyok.
De nem volt az egész csapat,max a fele. -röhögött egyet. -a csapatkapitànnyal jàrtam, de pàr napja szakìtottunk. Oliv 1 évig volt a csajom, és sose csaltam meg, ellentétben vele. Még mindíg utàlsz? -nézett le ràm olyan aranyos kiskutya arccal. Nem tudtam vàlaszolni, úgyhogy inkàbb csak megràntottam a vàllam, majd újra elindultam.
-Akkor jó. -nézett ràm önelégült vigyorral.
-Szuper, de én itt lakom szóval hello. -intettem egyet, majd nyitottam volna az ajtót amikor elkapott.
-Ne siess Hercegnő. Még talàlkozunk. -nyomott egy puszit az arcomra, majd elsétàlt.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now