*Zoé*
Nagyon-nagyon sokan vannak a csarnokba. Vannak akik kisebb csoportban beszélgetnek, vannak akik már táncolnak, és van aki az asztalnál piál.
Nagyon jól meg lett csinálva a hely. A 4 sarokban 4 brutálisan nagy hangszóró, a jobb sarkában egy nagy "piás" asztal, de azért kaják is voltak rajta... Néhány fény, amitől az egész még "hangulatosabb" lesz.
-Ezt mind ti csináltátok? -ordítok oda Dylannek, aki valahogy odakeveredett mellém.
-Én, David, meg Liam. Tetszik? -ordítja vissza.
-Nagyon jó. -nézel fel rá. Nagyon aranyos ahogy az arcán járkálnak a színes fények. Ő is rám néz, majd magához von.
-Akkor jó. Igyunk valamit. -és a beleegyezésem nélkül már húz is az asztal felé. Mikor visszanézek már se Adam, se David nincs láthatáron..
-Mit kérsz? -néz szét az asztalon Dylan.
Őszintén egyik piát sem ismerem..
-Valami nem túl keményet. -rántom meg a vállamat, és újra a többi fiút kezdem keresgélni a tömegben, de semmi..úgyhogy visszafordulok. Dylan éppen valami piros löttyöt tölt egy kis műanyag pohárba, majd a kezembe nyomja. Magának is tölt valamit, amit szintén nem ismerek.
-Visszamenjünk? -fonja megint körül a kezét a derekamon.
-Igen.Adam furán méregeti Dylant, majd a rajtam lévő kezét is.
-Mit iszol? -lép oda mellém, amitől a másik fiú kissé elhúzódik.
-Nem tudom. -mondom, majd életemben először belekortyolok egyet alkoholos piába. Kicsit mar, kicsit fura érzés..de nem rossz.
-Nem tudom mi ez..de málna szörp íze van. -iszom meg a maradékot, majd a poharat "véletlen" elejtem.
-Dylan. -nézek fel rá boci szemekkel.
-Hm?
-Hozol nekem meg egy ilyen izét? -vigyorgok rá angyalian. Egy színpadias sóhaj keretében elindul a piás asztal felé.
-Eddig hogy tetszik? -néz le rám Adam mosolyogva.
-Eddig bejön. -bólogatok büszkén, majd újra körül nézek.
A táncoló tömeg pontosan úgy helyezkedik, hogy rálátok a velünk szemben lévő falnál beszélgető párosra. Aki nem más, mint Liam és Hannah. Beszélgetnek..majd Liam egyre és egyre közelebb hajol, mindaddíg amíg a szájuk összeér.
-Adam nézd! -mutatok "diszkréten" az kis pár felé.
-Liamnek kurva gyorsan összejött. -De annyira örülök nekik. -öleltem meg nagylelkesen Adam-et. Ő pedig kis meglepődés után visszaölelt.
Dylan mindent elmondó torok köszörülése választott szét minket.
-Hoztam. -nyújtotta oda megint a műanyag poharat.Sokáig beszélgettünk ott hármasban. Én kaptam még egy innit, pont úgy mint Adam és Dylan is. Ők is kezdenek jóban lenni. Bár lehet,hogy csak a pia hatása..
Dylan lepépett valahova Daviddel, szóval csak mi maradtunk ketten.
-Úristen Adam, imádom ezt a számot. -kezdtem el örömömben ugrálni, mikor meghallottam a The Chainsmokers-től a Closer című számot.
-Akkor gyere. -húzott be a táncoló tömegbe.
-Adam. Én nagyon nem tudok táncolni. -tiltakoztam, miközben próbáltam ott maradni ahol eddig álltam..de Adam erősebb.
-Én sem. -rántotta meg lazán a vállát.
-Táncoljunk. De itt. -cövekeltem le véglegesen.
Pont kezdődött a "refrén" amit, imádok.
Táncolni kezdtem, vagyis próbáltam..a lényeg az, hogy nagyon jól éreztem magam.
Adam velem szemben kalimpált..
-So baby pull me closer in the backseat of your Rover..-kezdte el ordibálni rámnézve a refrén eljét. Tiszta Musica.ly stílisban csinálta, szóval belőlem kitört a nevetés. De végül én is csináltam vele..
Sosem éreztem még magamat ennyire jól! Alapból Adam úgy nézett rám mint aki teljesen komolyan gondolja a zene szövegét..mintha nekem szánná...
És megint váltott a zene..
De most a kedvencem jött. Major Lazer- cold water című száma..
-Ez a kedvencem. -ugráltam most még boldogabban, mint eddig. Amin Adam csak aranyos elmosolyodott..
Egyrészt ettől a zenétől mindig jó kedvem lesz, másrészt Adamtől is mindig jó kedvem lesz. De most, hogy teljes átéléssel "énekli" nekem, hogy: - I hope you know I won't let go ,I'll be your lifeline tonight..
Most még jobban imádom mindkettőt, mint eddig..bár az lehetetlen.Már nem olyan messze táncolunk egymastól..már kimondottan közel.
Már nem csak poénosan csináljuk, már teljesen komolyan.
Mögém kerülve, átfogja a derekamat, és teljesen közel húz magához. Szinte levegő sincs közöttünk. Együtt táncolunk ütemesen, a zene ritmosára. Hátrahajtom a kezemet, és a nyaka köré fonom, így teljesen magához ölel. Egy kis puszit nyom a homlokom tetejére, amitől egy tenyérni vigyor kerekedik az arcomra. Érzem, hogy belepirulok, de most nagyon nem érdekel. Most nem érdekel semmi. Sem az, hogy ezt most mindenki látja, az sem, hogy mit gondolnak rólam..pedig most lehet hogy egy picikét kurvásan táncolok..de nem érdekel. Most csak az érdekel, hogy ő itt van. Hogy hozzámér, hogy érzem az illatát, és hogy velem van.
Ekkor látom meg Debby vörös haját, és magát Debbyt is, aki éppen kiszalad a nagy épületből. Utána mennék..de most az egyszer én vagy a fontos magamnak.
-Tudsz te táncolni. -súgja a fülembe. Érzem, hogy mosolyog, mert az arca hozzám ér, és érzem a minden lélegzet vételét, amitől megborzongok. Most tényleg megbizonyosodtam róla, hogy itt kell maradnom.
-Veled tudok. -súgom vissza neki.
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤