4.☆

9.4K 487 2
                                    

David és én kézenfogva mentünk.úristen.

-jaj David..hamar lecseréltél.. -szólt utánunk egy nyávogó hang, mire mindketten megálltunk. Amikor hátranéztem egy festetett fekete hajú plázapicsa állt mögöttem, nem voltam rá túl kíváncsi szóval visszaforrdultam. De ő nem hagyta.
-Na te meg ki vagy? -kérdezte lenézően.
-Zoé Palmer. -válaszoltam "kedvesen"
-ja, hogy egy gólya. Gáz vagy kiscsaj. Aki ezzel összejön..az gáz.. -válaszolta flegmán.
-A jelek szerint de jártá "ezzel" -mutattam a mellettem álló fiúra" -ne én..szóval most kijelentetted, hogy gáz vagy. Ja igen, és amúgy te ki a tököm vagy? -sikerült végig mondani az égszet kedves hangnembe.
-ha nem tudnád...Brithany Chambell vagyok. -nézett rám úgy mintha ismernem kéne.
-Jólvan..szóval Kedves Brithany Cambell, vonszold vissza magad a szobádba, és légy oly' kedves ragaszd össze azt a szilikon szádat. Köszönöm. -folytattam továbbra is barátságosan.
-te..pfff..-sikerül. Egy nagy puffogás közepette vissza vonszolta magát a szobájába.
Visszafordultam a mellettem álló fiú felé aki büszkén mosolygott rám.
-Ez..hűh. -tapsolt kettőtt, majd újra megfogta a kezem.
-Utálom az ilyen lányokat. -válaszoltam őszintén, nem érdekelve, hogy a csaja volt.
-Én is. -rántotta meg a vállát.
-Akkor miért jártál vele? -néztem rá értetlenül.
-Jaj Zoé..ez nem ilyen egyszerű.. -rázta meg a fejét, majd kinyitotta nekem az ajtót, ami az udvarra vezetett. Mikor kiléptem megcsapta az arcomat a hideg, vagyis nem annyira hideg, de nem az a kellemes idő. Egy rövidgatya és trikó volt rajtam szóval így annyira nem volt jó..Daviden pedig egy térdgatya és egy pulvsi.
Az udvar nagy volt..nagyon nagy.. Volt néhány pad, meg kiépített kicsi út.
-Miért? -folytattam a beszélgetést.
-Mi mint a suli menői -mutatott idéző jeleket a kezével. -nem kavarhatunk olyannal aki kevésbé híres mint mi..és mivel Dylan összejött Oliviával.-akiről a folyosón beszélt-. -neki pedig a barátnője ez a hülye picsa, így nekem meg maradt ő. -magyarázta el a bonyolult helyzetet. De egy dolog volt, amit még mindíg nem értettem.
-Akkor mégis mit akar tőlem Dylan? -néztem a mellettem álló fiú arcára akinek az udvaron levő néhány lámpa megvilágította az arcát..így még jobban nézett ki.
-mivel szép vagy..és új is..igy gondolom meg akar fektetni. -nézett le rám. De várjunk ő és Dylan haverok.
-És akkor neked is ez a célod? -torpantam meg, és engedtem el a kezét.
-Zoé. -jött egy lépéssel közelebb, így én egy lépéssel hátrébb mentem.
-nem. Esküszöm. -nyújtotta fel a kezét, védekezés képpen.
-És én ezt mégis honnan tudjam? -néztem a szemébe.
-Onnan, hogy nem vagyok Dylan. Ha még a történésekből nem veted észre. Zoé bízz bennem. Kérlek. -fürkészte az arcom.
Igaza van..Dylan ki is mondta, hogy meg akar fektetni..a combomat fogdosta. David pedig csak a kezemet fogta meg, és beszélgettünk. Kicsit túl sokáig gondolkodtam, úgyhogy folytatta az érvelést.
-Jó végre olyannal lenni akinek nem az a célja, hogy lefeküdjek vagy összejöjjek vele. Jófej vagy és szép is. Sőt mivel eddig csak veled tudtam normálisan beszélgetni..így már a barátom is. -jött még egy lépéssel közelebb, de én most nem hátráltam.Meggyőzött.
-jolvan na..bocsi. -fogtam meg a kezét, és folytattuk a sétát.
-És honnan tudod, hogy nem az a célom? -néztem újra a szemébe.
-Nekem az sem baj..-nevette el magát, majd felkapott a vállára.
-David tegyél le. Most. Azonnal. -csapkodtam a fiú hátát.
-Mi a jelszó? -nem láttam az arcát de éreztem, hogy vigyorog.
-Köcsög vagy. -vágtam rá.
-Ohh..nem ez. -majd rácsapott a seggemre. Ami egy kicsit fájt, de valahogy nem zavart.
-Kérlek szépen David tegyél le? -próbálkoztam.
-Majdnem. Várj segítek..tedd bele azt is hogy: irtózatosan szexi.
-Kérlek szépen irtózatosan szexi David tegyél le. -mondtam végig (az igazából igaz) mondatot kiemelve az irtózatosan és a szexi szót.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now