Kb. 2 órát ha aludtam, de talán még annyit sem.
Egyrészt: fusztrál, hogy Adam itt alszik a mögöttem levő ágyon.
Másrészt: bűntudatom van, mert azt hiszi, hogy utálom. Pedig ha tudná, hogy mennyire nem utálom..
Harmadrészt: Félek, hogy Lara rá fog mászni Adam pedig hagyni fogja. Most úgy odamennék a békésen alvó lányhoz és a fejére nyomnék egy párnát...igen tudom beteg vagyok.
Szóval csupa Adam-es dolog..
Utalom, hogy ennyire kikészít.
Még fetrengtem egy kicsit, majd elmentem a fürdőbe.
Lezuhanyoztam, hogy egy kicsit kitisztuljon a fejem, ez szerencsére be is vált.
Kimentem és a telómon próbáltam, megnézni az időt..de persze le van merülve, mert elcsesződött a töltöm.
Odasettenkedtem Adam ágyához, és megkerestem a telefonját.
Megtaláltam a fekete Samsung-ot, majd feloldottam.
Nem volt rajta képernyőzár.
A háttér pedig egy csókolózó pár volt. Nem ő, csak egy letöltött kép. Az volt rá írva: I want you baby..
Elmosolyodtam a kép láttán. Valami pucér csajra számítottam, szóval ez meglepett.
Eszembe jutott, hogy az időt akartam megnézni.
6:29. Egész emberi idő.
Visszaültem az ágyamra, majd gondolkodni kezdtem. Kivételesen nem Adam-es dolgokon. Most Dylan-es dolgok voltak.
A gondolkodásomat a szomszéd ágyon fekvő fiú mozgolódása zavarta meg.
Ránéztem és ő is engem nézett.
-Mióta vagy fent? -nézett továbbra is engem.
-szinte nem is aludtam. -bambultam most magam elé.
-Miért?
-Gondolkodtam. -néztem rá. A haja kócos volt, így nagyon aranyosan nézett ki.
-Min? -tápászkodott fel, és az ágy hátuljának dőlt.
-a táborban történt dolgokról. Debbyről, rólad, Dylanről, mindenről. -csúszott ki minden a számom.
-Rólam? Te rám gondolsz éjszaka? -húzogatta a szemöldökét, miközbe felvett egy perverz vigyort.
-Nem úgy te gyökér. -vágtam hozzá egy párnát, mire ő csak nevetett.
-Na de tényleg min gondolkodtál velem kapcsolatban? -kérdezte izgatottan. Most elmondjam vagy ne? Egyrészét elmondhatom. A másik részét pedig biztos, hogy nem.
-Bűntudatom van. Azért mert azt hiszed, hogy utállak. Pedig nem. -ha tudnád mennyire nem.
-Emiatt ne legyen bűntodatod. Ha utálsz is akkor sem tudok mit csinálni. -rántotta meg a vállát, majd rámmosolygott. -Amúgy ki is az a Dylan? -nézett rám kérdően. Basszus.
-Csak egy gyerek. Amúgy a tesód haverja. -hadartam el a dolgokat.
-Ja, hogy az a Dylan. -mondta furcsa hangnemmel. Olyan csalódottan. -Vele voltál multkor sétálni ugye? -nézett újra rám.
-Igen..akkor elkövettem valamit. Amit szerintem nem kellett volna.
De amúgy arról honnan tudsz? -erről nem tudhat. Ha csak..ha csak Dylan nem mondta el Davidnek aki pedig elmondta Adamnek.
-Láttalak titeket. Mi történt akkor? -tette fel a kérdés amire nem akarok válaszolni.
Ekkor Lara mozgolódni kezdett, majd felült az ágyon.
-Jóreggelt. -nézett először Lara rám, majd Adamre, akire rá is mosolygott egy olyan "csábos" mosollyal.
-jóreggelt. -mondtuk egyszerre egyhangúan a fiúval.
Most az egyszer örülok, hogy Lara itt van. Nem kell erre válaszolnom.*Adam*
Amikor Zoé elmodta, hogy min gondolkodot, ket dolog csapta meg a fülem.
-rólad, Dylanről..
Az, hogy rólam az nagyon meglepett. Az, hogy Dylanről, az meg megijesztett.
Bűntudata van amiatt, amit tegnap mondtam. Hiába mondja, hogy nem utál, én nem hiszem el. Jó lehet, hogy nem utál, de nem kedvel..az tuti.
Miért is kedvelne..
-Amúgy ki is az a Dylan? -tettem fel a kérdést. Persze tudtam, hogy kire gondol.
-Csak egy gyerek. Amúgy a tesód haverja. -hadarta el gyorsan a dolgokat mintha valamit titkolna.
-Ja, hogy az a Dyan. -utálom azt a gyereket. -Vele voltál mulkor sétálni ugye? -láttam őket. Láttam ahogy ketten jönnek ki, és elindulnak felénk. Pont Daviddel veszekedtünk a cigi miatt. Zoé megtorpant, gondolom meglátott minket. Dylan megfogta a kezét és elsétáltak a ház mögé.
-Igen..akkor elkövettem valamit. 'Amit szerintem nem kellett volna'
De amúgy arról honnan tudsz? -akkor elkövettem valamit. Ne csak azt ne. A középső mondatot nem nagyon értettem, mert csak halkan mondta.
-Láttalak titeket. Mitörtént akkor? -tettem fel félve a kérdést. Féltem a választól.
Nem válaszolt, mert felkelt a másik csaj.
Odalöktem neki egy jóreggelt-et, majd tovább gondolkodtam.
Utálom Dylant. Vele nem tudok versenyezni. Ő a népszerű csajozó akit mindenki szeret. Elhiszem, hogy Zoé őt kedveli. Ő gyönyörű, okos, tuti népszerű volt ezelött is. Tuti csomó pasija volt már.
Én meg..megbuktam, cigizek, és eddig egy csajom volt..az is megcsalt...Dylannel.
Bár az lehet, hogy csak egy csajom volt..de mindegy..lényegtelen.
Elbaszott dolog, ha olyanba esel bele, aki sose lehet a tied.
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤