Kicsit elöbb jöttem az megbeszéltnél, de az sosem baj😉
Új rész, remélem tetszeni fog, és nem csalódtok❤
(A rész után, majd lesz egy kis szöveg, azt nagyon-nagyon kérlek olvassátok el😄)
-----------------》》》*Zoé*
-Zoé asszem' le kéne szállni. -kelek fel Debby nem igen aranyos keltegetésére. Ha nem lenne elég az, hogy szinte a fülembe ordít, még néhanyszor kedvesen bele is bök az oldalamba.
-Jólvan Debby, leszállok. De ha mégegyszer megböksz esküszöm letöröm azt a szép ujjadat, és megetetem veled. -válaszolok neki vissza még csukott szemmel.
-Én is szeretlek legjobb barátnőm. -érzem, hogy magához ölel miután mégegyszer megbök.
-Ezek után nagyon nem vagyok a legjobb barátnőd. -nyitom ki a szememet, majd bevágom a durcis arcot. Csak ekkor veszem észre, hogy Adam az ülésünk mellett állva, vigyorogva minket figyel.
-Te meg ne röhögj. -mutattam rá fenyegetően.
-Még jó, hogy reggel nem kezdtelek el bökdösni. -rázta nevetve a fejét.
-Ja..csak ő mivel bökdösött volna. -kezdett el nevetni Debby is. Kellett egy kis idő mire leesett poén..de lesett, és koppant.
-Na jó Debby, nagyon sürgősen engedj ki, vagy nagyon megbánod. -próbáltam leplezni a nevetésem, miközben arréblöktem Debby lábát és kimásztam mellőle.
Még utánamorított, hogy várjam de, nem vártam meg. Hát nem ilyen egy legjobb barátnő?
De attól még nagyon szeretem azt a nyomit. Csendben és boldogan sétálgattam a házunk felé. Elsétáltam az étkező mellett, és elindultam a padok felé, hogy kiüljek egy kicsit egyedül. De ekkor megláttam a padoknál ülő Dylan-t és Larat. Tisztes távolban vagyok, ami azt jelenti, hogy én látom őket, de ők nem látnak engem. Szóval még egy kicsit tudtam nézni őket. Nem tudom, miért nézem őket..de ez most lényegtelen. Dylan csak simán ült a padon, Lara lába pedig az ölében volt, fejét pedig a nyakához hajtotta. Szóval hasonló helyzetben ültünk, mint ahogy én szoktam ülndi Daviddel. Lara egyre közelebb hajolt Dylan-hez, mintha meg akarná csókolni..és meg is akarta. De Dylan eltolta magától, felpattant a padról, mondott neki valamit, és elsietett. Lara most csak ott ül megszeppent arccal, egyedül. Én pedig vettem a bátorságot és elkezdtem arra sétálni, nem azért, mert szeretnék vele beszélgetni vagy ilyenek, csak szimplán le akarok ülni. Odasétalok, és leülök a vele szemben lévő padra. Lara felnéz rám, és valami nagyon furcsa arckifejezést vesz fel.
-Ez a te hibád! -ordít egyet, majd elrohan.
Ma mindenki rohangál?
De most, hogy végre egyedül vagyok, gondolkodhatok.
Bár már mindent átgondoltam, de olyan jó visszapörgetni a mindennapjaimat. Különösen az Adammel töltött perceket. Úristen..én megőrültem..
Már egyből olyanokon gondolkodom, hogy milyenek lennénk együtt, és miket csinálnánk, és hogy mennyire jo lenne már.
De szerintem egy kicsit előrébb haladok, mint kellenne..
Istenem, én beleszerettem. Egyszerűen nem tudom elmondani azt amit érzek.
Azt, hogy amikor meglátom, kétszeresére gyorsul a szívem és a gyomrom pedig pontosan ilyen gyorsasággal ugrik össze.
Azt, hogy bármilyen rossz kedvem van, meglátom őt mosolyogni és bearanyozza a napom minden egyes pillanatát.
És egyszerűen meg sem tudom mondani, hogy mi fogott meg benne ennyire, de igazából ő maga. Úgy teljes egészében.
Tudom, hogy ez így nagyon nyálas, meg csöpögős de ilyen a szerelem nem? Biztos, hogy ez az.
-Zoé, melyik világban vagy? -ránt ki a képzeletbeli valóságomból, pont az az ember akiről álmodozom..ez így elég fura.
-Itt vagyok..-nézek rá, továbbra is a saját szerencsétlenségemen nevete..persze csak magamban..
-Akkor jó. Szóval..nincs kedved átjönni? -néz rám enyhén felvillanyozva.
Elgondolkodtam rajta, hogy mennyire jó lenne vele lenni..de lehet, hogy nem jó ötlet nekem most emberek közé menni.
-Elég fáradt vagyok..lehet, hogy inkább be kéne mennem..vagy nem tudom..lehet bemegyek..vagy nem tudom..lehet kéne -hadoválok össze-vissza minden hülyeséget. De ezt is csak Adam arckifejezéséből tudtam kikövetkeztetni.
-Szóval, lerázol..értem. -vágja be a sértődöttet mint egy kis öt éves.
-Nem. Én soha nem ráználak le. Esküszöm. Te is tudod.-nézek rá meggyőzően.
-Jól van..hiszek neked. -mosolyog egyet, majd feláll int egyet, és elsétál. Egy ideig még nézem a távolodó alakját, abban reménykedve, hogy nem sértődött meg, és nem csesztem el mindent. Lehet utána kéne mennem..?
Gyorsan felpattanok, és elindulok arra amerre ő ment. De útközben nem találom sehol, szóval a szobájához megyek.
Bekopogok. Liam nyitott ajtót, őszintén ötletem sincs, hogy miért de most nem is ez a lényeg.
-Adam itt van? -kérdezem sürgetve.
-Nincs. -rázza meg a fejét, amitől enyhén szemébe lógó fekete haja, még jobban a szemébe csúszik.
-És nem is láttad? -enyhén meglepődve az előző válaszan teszem fel a következő kérdést.
-Nem. -játsza el újból a szembelógóshaj manővert.
-És azt sem tudod, hogy hol lehet? -faggatózom még tovább.
-Nem ezt sem tudom. De meg van a száma, ha fel szeretnéd hívni. -mosolyog rám édesen amitől kijönnek a kis gödröcskék a szája két oldalán.
-Áh, annyira nem fontos. De azért köszi. -mosolygok rá én is, bár nekem nincsenek olyan aranyos gödröcskéim.
Még behívott a szobába egy kicsit beszélgetni, az a "kis" beszélgetés volt vagy 2 óra.
Nagyon bírom a gyereket. Adott nekem chipset, elmondta hogy szakított Hannah-val, de még mindig jóban vannak, szóval igen én ettem ő beszélt. Majd elköszöntünk, megöleltük egymást, és visszamentem a szobámba.
Nem volt bent senki, szóval csend és nyugi volt. Hosszasan lefürödtem, hajat mostam, fogat mostam, felvettem a pizsamámat majd befeküdtem az ágyba.
Telefonzni kezdtem, válaszoltam az üzenetekre, és csak ekkor tűnt fel, hogy fél 12 van. Úristen, milyen gyorsan telik az idő..
El is tettem a telefonomat, és megpróbáltam elaludni. Éppen hogy sikerült volna, pittyegett a telefonom..messenger üzenet.
Ki üzen ilyenkor..?------------------《《《
Na, szóval most jönne a kérdésem/kérésem.
Valamelyik nap kiirtam a profilomnak a falára (vagynemtudommiaz)
egy kis szöveget arról, hogy mikor lesz új rész..
Ti azt látjátok, vagy elrontottam és feleslegesen szenvedtem ki?😂
(Lehet, hogy szerencsétlen vagyok)
Szóval légyszi azt ird meg nekem kommentbe, hogy te látod-e, vagy nem😯
Szoval, ezt(🔝) és a véleményeteket az új részről, kommentbe várom.⤵Hamarosan újra jövök.❤
YOU ARE READING
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
RandomEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤