-Kérlek szépen irtózatosan szexi David tegyél le. -mondtam végig (az igazából igaz) mondatot kiemelve az irtózatosan és a szexi szót.
-Köszönöm. -ezzel lerakott a földre, én pedig egyenesen egy padhoz vettem az irányt és durcásan leültem.
Két térdemet felhúztam, két kezemmel pedig átöleltem őket.
David lehuppant mellém, majd folytatta dumálást.
-Na mivan nem vagyok irtózatosan szexi? -lökött oldalba, én pedig póbáltam nem elröhögni magam, ami persze nem sikerült.
-és még ki is röhög. -hisztizik tovább, mire én csak tovább röhögök.
-De David nagyon nagyon szexi vagy. - engedem le közbema két lábam a padról.
-Tényleg? -néz rám csillogó szemekkel, mire én újra elnevetem magam.
-Na dee most komolyaan. -vált komoly hangnembe.
-mi? -néze rá eljátszava, hogy nem tudom miről beszél.
-Én bevallottam, hogy szerintem te kurva gyönyörű vagy. Te jössz. -most komolyan azt mondta, hogy gyönyörű vagyok?-
-Csak azt mondtad, hogy szép vagyok. -emeltem rá a mutatóujjam.- de hidd el te se nézel ki rosszul.
-De most kimondtam, hogy kurva gyönyörű vagy. -ha mégegyszer kimondja, meghalok.
- Jolvan...igen David kurva jól nézel ki és kurva helyes vagy. -vallottam be a nyilván valót.
-Köszönöm. Amúgy tudtad, hogy minden bóknál elpirulsz? -baszki..hogy sötétben is látszik..
-Tudoom..-takartam el két tenyeremmel az arcom.
-Szerintem aranyos. -mondta nevetve a fiú, mire leszedtem a két kezemet.
-Na gyere menjünk be, kezd hideg lenni. -állt föl és nyújtotta nekem a kezét, amit megint elfogadtam.-Jóéjszakát. -ölelt meg a szobánk elött. Kicsit megijedtem, de viszonoztam.
-Jóéjt. -távolodtam el tőle.
-Reggel 10kor reggeli. -jelentette ki, majd bement a szobájába.
Benyitottam a szobánkba, ahol már mindenki aludt.
Gyorsan lefürödtem, fogatmostam, felvettem a pizsim. Ami igazából egy rózsaszín rövidnadrág és egy fekete trikó. Estéhez szokásosan megfésültem a hajam nem tudom miért de mindíg megfésülöm.
Befeküdtem az ágyamba majd elfezdtem face-ezni.
Sok ismerős jelölésem volt :Adam,Matt, Debby, Lara, Dylan és Liam. Mindenkit visszajelöltem, majd felraktam a telóm töltőre és elaludtam.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/
DiversosEgy lány aki az előző iskolájában egy senki volt. Aki barátok nélkül tengette mindennapjait.. A lány aki a gólyatáborban végül magára talál. #belső szemszög# ---------------- Többszörös első helyezet❤❤