15.☆

7.4K 463 4
                                    

*Adam*
A reggeli beszélgetésünk után, elkezdett érdekelni, hogy mi történt Zoé és Dylan között.
Zoé nem fogja elmondani.
Dylannel nem fogok beszélni.
Egy ember maradt. A bátyám.
Kisiettem a szobámból, és megrohamoztam a mellettünk levőt.
Bekopogtam és Liam nyitott ajtót.
-Csá haver. Mizu? -kérdezte az ajtónak dőlve.
-Csá. Nem tudod, hol van David? -kérdeztem sietősen.
-Asszem' az udvaron van. Ha találkozok vele, szólok neki, hogy kerested.
-Jólvan köszi, helló. -siettem el.
Megnéztem a padnál, a ház mögött, a volt csajánál, de fogalmam sincs hol lehet.
Hogy tud ez a gyökér álandóan eltünni?
Abbahagytam a keresését, és elmentem a kert végébe.
Kicsit erdősebb volt, így teljesen jól el lehetett bújni. Volt a sarkában egy pad. Felültem a tetejére, majd meggyújtottam egy cigit.
Tudom, hogy multkor ezzel basztam el mindent, de itt most nem láthat senki.
Hiába szívtam bele-és fújtam ki újra a füstöt, ugyanolyan ideges voltam. Régen még megnyugtatott ez az érzés..de most nagyon nem.
10:25. Tuti a kajáldánál van. Mindig eszik.
Eloltottam a dohányt, majd elindultam. Bár ne tettem volna.
Bekanyarodtam, a kajáldához ahol az épület bejárata volt.
Csak egy rövid jelenetet utána megfordultam. Zoé elindul Dylan meg utána. Megfogta a lány kezét, és mondott neki valamit, Zoé hátra fordult..
Ekkor elfordultam. Nem akartam tovább nézni ahogy kéz-akézbe beszélgetnek.
Egyszerre lettem ideges, szomorú, és csalódott.
Ideges voltam, mert Dylan elvette azt, akit magaménak szerettem volna tudni.
Szomorú voltam, mert Zoé őt választotta.
És csalódott voltam, mert azt hittem, hogy Zoé más mint a többi lány.
Lassan baktattam a szobámig, de valaki megállított.
-Hé öcsi, Liam mondta, hogy kerestél. -állított meg a bátyám.
Köszi, jókor.
-Már mindegy..rájöttem. -indultam el újra.
Sikerült rájönnöm, hogy kurvára nem vagyok elég jó. Még jobban felidegesítettem magam. Ügyes vagyok.
Kicsaptam a szobám ajtaját.
-a kurva életbe. -csaptam be magam mögött, és neki támasztottam a fejem.
Elindultam az ágyam felé, de valami mocorgást hallottam a másik ágyról. Odakaptam a fejem és...ott ült Zoé tágra nyílt barna szemekkel, amik pont engem figyeltek.
-Baszki..bocsi.. te itt vagy. -igen csak ennyit tudtam kinyögni. Ez nagyon ciki. Tuti hülyének néz. Teljesen zavarba voltam szóval csak leültem az ágyamra. Úristen, én sosem voltam még zavarban.
-Mi történt? -mászott át az ágyamra, majd leült mellém.
-hagyjuk Zoé..nem akarok róla beszélni -igazából akartam róla beszélni csak nem vele, hanem mondjuk Jeff-el a legjobb haverommal..aki nincs itt.
-Öh jólvan..de ha valami gáz van azt légyszi mondd el -simogatta meg a hátam.
-Jólvan, ha lesz valami azt megígérem, hogy elmondom. -de csak akkor ha nem veled kapcsolatos.
-Akkor jó. -ölelt meg oldalról.
Annyira jó érzés volt. Már vagy 3× megölelt..nem mintha számolnám..
-Zoé kérlek beszéljük meg. -zavarta meg Dylan a jó kis pillanatot. Kopogás nélkül benyitott a szobába.
-Te meg mit keresel itt? -kérdezte tőlem lenézően.
-Itt lakok -válaszoltam flegmán. Kicsit meglepődött majd Zoéra nézett.
-Kérlek Zoé beszéljük már meg. -nyújtotta a lány felé a kezé.
Zoé felpattant, és közeledni kezdett a fiú felé. Azt hittem ott helyben leütöm azt a gyereket. Idejön, elrontja a jó kis pillanatot, aztán meg elviszi.
-Dylan..megmondtam, hogy hagyjál békén. Nem akarok veled beszélgetni. Szia. -egy mozdulattal kilökte az értetlen fejet vágó fiút a szobából, majd rácsapta az ajtót, amit be is zárt.
Oke..ezt most meglepett. Nem értem mi van. Szerintem olyan ididóta fejet vágtan, hogy az hihetetlen, mert még Ő is észrevette.
-Mi az? -kérdezte aranyos mosollyal az arcán, miközbe leült a saját ágyára. -sajnos-
-Én azt...én azt hittem, hogy ti..ti jóban vagytok. -hebegtem össze-vissza mint egy nem normális.
-Ezzel a gyökérrel? Utálom mint a szart. Az ebédlőnél is zaklatott, hogy, Jaj zoé beszéljük meg. -ja, hogy az..csak annyi..hála a jó égnek.
-De mit akar megbeszélni? -másztam közbe hátra az ágyam végébe.
-Na arról meg én nem akarok beszélni. -válaszolta egy kínos nevetéssel vegyítve.
-Hát, jó. -nem jó..én tudni akarom.
-Adam? -nézett rám aranyosan.
-Hm?
-Kölcsön adod a teló töltőd? -nézett rám kiskutya arccal..olyan aranyos..
-hmm -játszotta, hogy keményen gondolkodom. -mit adsz cserébe? -néztem rá kihívóan.
-ahhj..mi kell? -nézett rám gond terhelten.
Hmm mi kell Zoétól..mondjuk ő maga..na jó..
-ülj ide és adj egy puszi -mutattam az arcomra.
-egy! -nézett rám szigorúan.
-Kettő? -kérdeztem vissza...egy próbát megér.
Válaszul csak megforgatta a szemét, és átült mellém.
-csak kettő, és nincs fej forgatás. -nézett rám szigorúan. Majd meglátjuk.
Közelebb hajolt, és a szája már pont hozzá ért volna az arcomhoz, de -tudom köcsög vagyok- elfordítottam fejem. Így az ő puha ajkai pontosan az én számhoz értek.
Gyorsan elhúzódott, majd elpirulva nézett rám.
-Akkora gyökér vagy! -ütött mellkason, mire én csak nevettem.
-Most mondd, hogy nem volt jó. -néztem rá öntelt fejjel.
-Na add ide a töltőt. -vágta be a durcás fejet.
Oldalra dőltem, kikotortom a táskám oldalából, majd átnyújtottan neki.
-Köszönöm -dünnyögte, majd oldalra fordult, és a konnektor után kutatott.
Pontosan háttal feküdt nekem, így kihasználtam az alkalmat. Amikor hallottam, hogy sikerült felrakni a telóját töltőre, átkaroltam a derekát. Felemeltem és és átgörhettem magamon.
-Én köszönöm. -súgtam a fülébe, majd leraktam a másik oldalamra.
-Naa, ez most miért volt jó? -kérdezte sértődött hangon.
-Az az én oldalam. -igen külön helyem van egy franciágyon. De amúgy nem ezért csináltam.
-Telefonozni akartam. -kulcsolta össze maga elött a kezét.
-Telefonozz. -mondtam egy laza vállrándítással.
-Jó. -ezzel a lendülettel kersztbe rámfeküdt, elkapta a telefonját, majd majd visszamászott.
Csak "sajnos" mivel a töltő rövid volt, így pontosan a mellkasom közepén végetért. Dünnyögött valalmit, majd a mellkasomra hajtotta a fejét és így kezdett el telefonozni.
A tervem bevált. Tudom, ügyes vagyok.
Én is feloldottam a telefonom de megakadt a szemem a hátteremen. Egy csókolózó pár, egy leírt szöveggel: I want you baby..
Ránéztem a rajtam fekvő lányra és elmosolyodtam. Itt fekszik rajtam..jó nem önszántából..de akkor is.
És akkor rájöttem..ő tényleg más mint a többi.

Egy nagyon hosszú, nagyon romi résszel jöttem neketek💞

Most kimondottan romantikus kedvemben vagyok..fura..😂

Remélem tetszett ez a rész😍
Még lehet ma jelentkezem.(éjfél elött tuti nem). Ha nem ebben a könyvben, akkor a másikban.

Érdekes "gólyatábor" /Befejezett+javítás alatt/Where stories live. Discover now