Κεφαλαιο 13

237 15 0
                                    

Οταν ημουν πλεον ετοιμη, ηρθε και με πηρε ο Αρης. Τα παιδια θα μας περιμεναν στο μπαρακι.
Οταν φτασαμε τους ειδαμε να καθονται στην μπαρα. Το μαγαζι ηταν γεματο.

Μ-"Γεια σας.." ειπα και φιλησα την Ροζι.
Ρ+Χ-" Γεια σας"
Χ-"τι κανεις φιλε" ειπε στον Αρη και σηκωσαν τα χερια να χαιρετηθουν
Α-" μια χαρα"
Ρ-" τι κανεις αγαπη μου;"
Μ-" καλα ματακια μου εσυ;"
Ρ-" μια χαρα"

Ολη την ωρα ο Αρης καθοταν στο σκαμπο και εμενα με εχει παρει αγκαλια αναμεσα στα ποδια του.

Καποια στιγμη καποιος επεσε πανω μου.
?-" Συγγν... Μελιναα;;"
Μ-" Κωσταα;;; τι κανεις εδω;"
Κ-" ποσο χαιρομαι που σε βλεπω" ειπε και με πηρε αγκαλια.

Ο κωστας ηταν ο πρωην μου. Χωρισαμε πριν 2 χρονια γιατι επρεπε να παει εξωτερικο και δεν μπορουσαμε να εχουμε σχεση απο αποσταση. Με τον Κωστα ημουν πολυ ερωτευμενη οπως και αυτος. Τα 3 χρονια που ειμασταν μαζι ηταν υπεροχα. Αλλα σιγουρα δεν ειναι καλυτερα απο αυτο που περναω τωρα με τν Αρη.

Μ-" ποτε ηρθες;" πραγματικα χαρηκα που τον ειδα.
Κ-" την προηγουμενη βδομαδα. Θα κατσω κανενα μηνα γιατι εχω καποιες δουλειες εδω. Αν θες θα χαρω πολυ να βγουμε για κανενα καφε να τα πουμε. Παει καιρος."
Μ-" εννοειται."
Κ-" ωραια. Πρεπει να φυγω, με περιμενουν" ειπε και μου εδωσε μια αγκαλια και εφυγε.

Εκεινη την ωρα εβγαινε ο Αρης απο την τουαλετα. Με το που ειδε την Μελινα να μιλαει και να αγκαλιαζει αυτον, του αναψαν τα λαμπακια. Τα ματια του πεταγαν σπιθες και τα χερια του τα ειχε κανει μπουνιες. Καθοταν ολη την ωρα και τους κοιταζε που μιλαγαν. Η Μελινα φανηκε πολυ χαρουμενη οταν τον ειδε. Οταν εφυγε ,πλησιασε ο Αρης την Μελινα.

Η Μελινα τον ειδε πως ειχε αλλαξει η συμπεριφορα του και η διαθεση του και προβληματιστικε.

Μ-" Αγαπη μου, τι επαθες;"
Α-" Μελινα με ρωτας τι επαθα; βγαινω απο την τουαλετα και βλεπω να σου μιλαει και να σε αγκαλιαζει καποιος. Ποιος ηταν αυτος Μελινα;" ρωτησε εξαγριωμενος.
Μ-"Αρη κατ αρχην, μην φωναζεις. Δεν καταλαβα; θα μου πεις εσυ με ποιον θα μιλαω;"
Α-" ΜΕΛΙΝΑ, ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ;;"
Μ-" ΑΡΗ ΕΙΠΑ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ...."

Εκεινη την ωρα πλησιασαν τα παιδια γιατι ακουσαν τις φωνες.

Χ-" ρε μαλακα, γιατι φωναζεις;"
Α-" ΧΡΗΣΤΟ ΣΚΑΣΕΕ..."
Χ-"Αρη για ηρεμησε λιγοο..."
Ρ-" Μελινα, ο πρωην σου ηταν αυτος..;; κοιταξε να δεις πως τον λενε..... Α.. Ναι ο Κωστας..." εε.. Δεν την πιστευα. Για ποιο λογο να πει τετοιο πραγμα η Ροζι μπροστα στν Αρη.
Μ-" Ροζαλιααα...." την κοιταξα με νοημα και το καταλαβε...
Ρ-" ουπς.. Εκανα γκαφα..."
Α-" οχι, οχι Ροζαλια μου, για πες, για πες... Αφου δεν λεει η Μελινα θα τα ακουσω απο εσενα...." ηταν πολυ τσιτωμενος. Τα ματια του ειχαν γυρισει.
Χ-" εε... Ροζαλια εμεις να πηγαινουμε.."
Ρ-" ναι.. Ναι.. Γεια σας" και εφυγαν τρεχοντας.
Α-" ΜΕΛΙΝΑΑ.. ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΣΑΑ.. ΜΙΛΑΑΑ..."
Μ-" τι να σου πω Αρη..;;;"
Α-" τι ηθελε αυτος;;;"
Μ-" απλα με ειδε και ηθελε να με χαιρετησει Αρη... Πως κανεις ετσι;;;" ειπα και γω λιγο πιο εντωνα.
Α-" Μελινα αυτον δεν θα τν ξαναδεις"
Μ-" Ααα... ΓΙΑ ΑΚΟΥ... ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΒΛΕΠΩ.." με ειχε νευριασει παρα πολυ.
Α-" κι ομως Μελινα.. Αυτον δεν θα τον ξαναδεις... Αλλιωςς....."
Μ-" τι αλλιως Αρη;"
Α-" Αλλιως.... τελειωσαμε"

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now