Το πρωι που σηκωθηκε ο Αρης πηγε στην Μελινα οπως ειχε πει το προηγουμενο βραδυ. Χτυπησε το κουδουνι αλλα δεν ανοιξε κανεις. Το ξανα χτυπησε και ανοιξε η μαμα της.
Α-" Γεια σας κυρια Μαρια. Τι κανετε;"
Κ. Μ-"καλα Αρη μου, ελα παιρνα μεσα"
Α-" Η Μελινα;"
Κ. Μ-" Αρη... Η Μελινα εφυγε"
Εκει εμεινε κοκαλο. Δεν το περιμενε. Που πηγε παλι; δεν το πιστευε οτι παλι εφυγε.. ΓΑΜΩΤΟ..
Α-" που πηγε κ. Μαρια;"
Κ. Μ-" δεν ξερω Αρη μου δεν λεει"
Α-" δεν το πιστευω... Γαμωτοο.."
Κ. Μ-" ελα ηρεμησε."
Α-" καλα κ. Μαρια, φευγω. Αν εχετε νεα της παρτε με αμεσως τηλεφωνο."
Κ. Μ-" ενταξει παιδι μου. Αα... Περιμενε.. Μου εδωσε ενα σημειωμα να στο δωσω."
Α-" ενταξει. Σας ευχαριστω"Ο Αρης ηταν πολυ απογοειτευμενος. Οχι για την Μελινα. Για τον εαυτο του. Ειχε ενα τετοιο πλασμα, το αμφισβητησε και το αφησε να φυγει. Δεν θα το συγχωρουσε ποτε αυτο στον εαυτο του.
Πηγε σπιτι του και ανοιξε το γραμμα.
'Αρη.
Το βραδυ που εφυγες απο το σπιτι, δεν μπορουσα να κοιμηθω. Προσπαθουσα να σκεφτω αλλα δεν ειχα καθαρο μυαλο. Αλλα χωρις να το σκεφτω καν, ξερω πως απο την πρωτη φορα που σε ειδα, εκει πανω στην μηχανη, η καρδια μου αρχισε να ζει. Που να το φανταστω οτι ο ανθρωπος που πηγε να με πατησει, που παραλιγο να χασω την ζωη μου, την εχει παρει και την εχει στα χερια του. Οταν σε κοιταω στα ματια, ζαλιζομαι. Οταν με ακουμπας, ανατριχιαζω. Οταν με φιλας, καθε φορα χανω ενα χτυπο απο την καρδια μου. Οταν με αγκαλιαζεις, δεν με ενδιαφερει ακομα και να πεθανω εκεινη την στιγμη. Οταν κανουμε ερωτα, χανω την γη κατω απο τα ποδια μου. Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο σε αγαπαω. Οταν εφυγα αφησα πισω και την καρδια μου γιατι ειναι δικια σου Αρη. Σου ανηκει πλεον και παντα θα σου ανηκει. Σ αγαπω οσο τιποτα αλλο πανω στην γη. Σ αγαπω περιασσοτερο και απο την ιδια μου την ζωη.Υ.Γ Μην με ψαξεις σε παρακαλω.
Με αγαπη, η πριγκιπισσα σου
Οταν ο Αρης διαβασε εκεινο το γραμμα, δεν μπορουσε να σταματησει να κλαιει. Εκλαιγε που αφησε τον ερωτα της ζωης του να φυγει. Που ηξερε πως τον αγαπαει αλλα εκεινος αμφισβητησε την αγαπη της. Δεν μπορουσε να ζησει χωρις την ζωη του. Εφυγε και η καρδια του πλεον εχει σταματησει να χτυπαει.
Ολη την ημερα στο σπιτι του επινε.
Επινε χωρις σταματημο ελπιζοντας να ξεχασει τα παντα, αλλα γινοταν το αντιθετο. Ερχοντουσαν απο μονες τους οι σκεψεις στο μυαλο του. Ολα αυτα που ειχαν περασει περναγαν σαν ταινια απο μπροστα του. Οταν την πρωτο ειδε, οταν της εδωσε το πρωτο τους φιλι, οταν την πρωτο αγκαλιασε, οταν την εκανε για πρωτη φορα δικια του. Δεν το αντεχε ολο αυτο. Ειχε πιει τοσο πολυ που επεσε αναισθητος πανω στν καναπε.Μετα απο ωρες, η Μελινα εφτασε στο σπιτι της γιαγιας της.
Γ. Ε-" Κοριτσακι μου, τι κανεις;" ειπε η γιαγια της και την αγκαλιασε αμεσως
Μ-" καλα γιαγια μου, εσυ;"
Γ. Ε-" καλα ματακια μου, ελα περνα μεσα"Η γιαγια Ελπιδα ειναι ο αγαπημενος ανθρωπος της Μελινας. Την αγαπαει παρα πολυ οπως και η γιαγια βεβαια εκεινη. Ποτε δεν μπορει να της κρυφτει η Μελινα, παντα καταλαβαινει τι εχει μονο απο ενα της βλεμμα
Οταν βολευτικε η Μελινα στο δωματιο της πηγε στο σαλονι που καθοταν η γιαγια της.
Γ. Ε-" για πες μου τωρα κοριτσακι μου, γιατι ηρθες εδω; τι εγινε;"
Μ-" δεν μπορω να δω την γιαγια μου; τοσο κακο ειναι;"
Γ. Ε-" εννοειται πως οχι αλλα θελω την αληθεια Μελινακι μου"
Μ-" καλα γιαγιακα, σε εσενα δεν μπορω να κρατησω μυστικο"
Ετσι εκατσε και της ειπε ολη την ιστορια με τον Αρη. Απο την αρχη.Γ. Ε-" Μελινα μου, εγω απο αυτα που ειπες καταλαβα πως ο Αρης σε αγαπαει παρα πολυ οπως και εσυ επισης"
Μ-" το ξερω βρε γιαγια, δεν μπορω να ζησω χωρις αυτον, αλλα δεν ξερω για τον ιδιο."
Γ. Ε-" μην ακουω χαζομαρες. Φαινεται πως σε αγαπαει παρα πολυ. Γιαυτο κατσε εδω οσο θελεις αλλα θα γυρισει πισω σε αυτον. Μη τον ταλαιπωρεις τον χριστιανο."
Μ-" καλα γιαγια μου. Παω για υπνο τωρα. Καληνυχτα."
Γ. Ε-" καληνυχτα ματακια μου"
DU LIEST GERADE
~Το άλλο μου μισό~
RomantikΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...