Οταν ο Αρης ξυπνησε, μυριζε αλκοολ.
Το κεφαλι του τον πονουσε οπως και η καρδια του. Πηγε, εκανε μπανιο και ουτε καν μπηκε στο κοπο να παει στην εταιρια. 'Ποιος ο λογος να παω, αν δεν ειναι εκεινη εκει' ειχε σκεφτει. Ετσι κλειστικε στο δωματιο του.
Καθοταν στο κρεβατι του και κοιτουσε το ταβανι με ενα κενο βλεμμα.Μετα απο ωρες πηγε ο Χρηστος σπιτι του. Ειχε μαθει απο την Ροζαλια οτι η Μελινα εφυγε και ηταν σιγουρος πως ο Αρης δεν θα ηταν καθολου καλα.
Χ-" ελα φιλε, σηκω λιγο απο το κρεβατι. Δεν μπορω να σε βλεπω ετσι."
Α-" Χρηστο, φυγε" το ειπε τοσο σιγα και αψυχα που δεν ηταν σιγουρος αν τον ακουσε.
Χ-" Αρη, δεν σου κανει καλο αυτη η κατασταση. Ειδα κατω ολα τα ποτα ηταν ανοιγμενα και σχεδον τελειωμενα. Ποσο ηπιες εχθες;"
Α-" Χρηστο δεν εισαι ουτε ο πατερας μου, ουτε η μανα μου για να μου πεις ποσο θα πιω" ειπε πιο εντωνα αυτη τη φορα
Χ-" Φιλε ελα... Δεν μπορω να σε βλεπω ετσι. Παμε για καφε."
Α-" δεν εχω ορεξη"
Χ-" καλα... Θες να μεινω να σου κανω παρεα; και θα πιουμε εδω τον καφε"
Α-" οχι. Θελω να φυγεις"
Χ-" καλα, αλλα θα ξαναπερασω"
Ολη αυτη η συζητησει εγινε με τον Αρη ακομα να κοιταει το ταβανι. Ουτε που γυρισε να τον κοιταξει.Περασε μια ολοκληρη εβδομαδα και ο Αρης δεν ειχε καθολου νεα της. Δεν ετρωγε, δεν κοιμοταν, ουτε νερο δεν επινε. Ηταν σε αθλια κατασταση. Μπορουσες πολυ ευκολα να διακρινεις τα κατακοκκινα απο το κλαμα ματια και τους μαυρους κυκλους κατω απο αυτα.
Οταν πλεον ειχε περασει αρκετος καιρος μακρια απο τον Αρη, η Μελινα καταλαβε πως δεν μπορουσε να ζησει χωρις αυτον και πως μερα με την μερα πεθαινε μακρια του. Ετσι πηρε τα πραγματα της και εφυγε απο την γιαγια της. Οταν εφτασε παλι στην πολη, πηγε αμεσως σπιτι του. Φοβοταν πως θα τον δει, πως θα της συμπεριφερθει. Θα την συγχωρουσε ποτε;
Οταν χτυπησε το κουδουνι, της ανοιξε η κυρια που φροντιζει το σπιτι.Μ-" Γεια σας. Ο Αρης;"
Κ.-" επανω ειναι κοπελα μου"
Μ-" ευχαριστω"Πηγε επανω, χτυπησε την πορτα του αλλα δεν πηρε απαντηση, ετσι την ανοιξε και τον ειδε να κοιμαται. Εκατσε διπλα του στο κρεβατι και τον θαυμαζε. Τον χάιδευε στα μαλλια και του μιλουσε τρυφερα.
Μ-" Αγαπη μου, ζωη μου, ξυπνα καρδια μου. Γυρισα.. Ξυπνα φως μου, θελω να ξαναδω αυτα τα ομορφα ματακια να λαμπουν." τον ειδε να χαμογελαει αλλα ακομα κοιμοταν.
Ο Αρης δεν ηθελε να ανοιξει τα ματια του γιατι οταν τα ανοιγε θα ερχοταν παλι στην πραγματικοτητα. Δεν ηθελε να τελειωσει αυτο το ονειρο που εβλεπε.
Μ-" Ελα αγαπη μου, ανοιξε τα ματακια σου. Επεστρεψα.."
Ειπε και τοτε ο Αρης ανοιξε αποτομα τα ματια του σαν να τν χτυπησε ρευμα. Με το που την βλεπει την επιασε αμεσως στην αγκαλια του. Δεν ηξερε για ποση ωρα την ειχε εκει.Μ-"Μωρο μου.."
Α-" δεν φανταζεσαι ποσο μου ελειψες ψυχη μου."
Μ-" και εμενα καρδια μου. Αλλα τωρα ειμαι εδω και δεν προκειται να ξαναφυγω απο κοντα σου. Ολο αυτο το διαστημα που ειμασταν χωρια καταλαβα πως δεν μπορω χωρις εσενα πως η καρδια μου παυει να χτυπαει αν δεν εισαι εσυ διπλα μου. Ζωη μου.. Θελω να με συγχωρεσεις"
Α-"οταν διαβασα το γραμμα που μου εγραψες, σταματησα να ζω. Ολο αυτο το καιρο που ελειπες δεν εκανα τιποτα περα απο το να κοιταω το ταβανι. Μωρο μου δεν θελω να ξαναφυγεις μακρια μου" ειπε και την αγκαλιασε.
Μ-" ποτε ψυχη μου, ποτε..!!" Ειπε και αυτη τη φορα το εννοουσε.Η μερα τους περασε και των 2 αγκαλια πανω στο κρεβατι. Απλα να κοιτανε ο ενας τον αλλο και να μην λενε κουβεντα γιατι αυτα που ελεγαν τα ματια τους δεν μπορουσαν να το πουν με λεξεις.
Η Μελινα εβλεπε στα ματια του Αρη τον πονο που ειχε νοιωσει αυτες τις μερες. Εβλεπε ποσο πολυ τον ειχε πονεσει και σκεφτηκε πως η Μελινα δεν ειναι για εκεινον. Εφυγε για να νοιωσει εκεινη καλυτερα και δεν σκεφτικε πως ο Αρης θα ηταν και αυτος χαλια. Για αλλη μια φορα την ενοιαζε μονο ο εαυτος της.
Μ-" Αρη κοιμασαι;"
Α-" οχι πριγκιπισσα μου"
Μ-" θελω να μιλησουμε"
Α-" σ ακουω"
Μ-" Αρη..... Δεν ειμαι εγω για σενα.... Εισαι πολυ καλος για μενα. Δεν σου αξιζω. Στα δυσκολα σε παρατησα και εφυγα... Μαλλον... Πρεπει να το τελειωσουμε εδω ολο αυτο και να συνεχισεις την ζωη σου με καποια καλυτερη..."
Α-" Μελινα τι ειναι αυτα που λες;..." ειχε νευριασει για τα καλα "ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.... ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ;"
Μ-" Αρη...."
Α-" δεν εχει Αρη... Σ αγαπαω και μ αγαπας. Εισαι οτι καλυτερο μου εχει τυχει σε ολοκληρη την γαμημενη ζωη μου. Αν σε χασω θα χαθω Μελινα... Δεν μπορω να ζησω χωρις εσενα...."Η Μελινα τοτε καταλαβε πως ο αντρας που εχει απενταντι της πραγματικα την αγαπουσε. Δεν την ενοιαζε τωρα.. Θα ηταν μαζι του και οτι βγει..
Α-" Σ αγαπω τοσο γαμημενα πολυ ρε γαμωτο...."
Μ-" Και γω μωρο μου, και γω.."
Α-" δεν θελω να ξανακουσω τετοιες μαλακιες ποτε ξανα"
Μ-" ποτε"Το βραδυ περασε αφηνοντας τον Αρη να κατακτα την Μελινα.
YOU ARE READING
~Το άλλο μου μισό~
RomanceΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...