Το πρωι ξυπνησα στην αγκαλια του Αρη. Ηταν το καλυτερο ξυπνημα ολης μου της ζωης. Τον κοιταζα, ποσο ομορφος ειναι οταν κοιμαται... Τοσο γαληνιος και ηρεμος. Οπως τον χαζευα τον βλεπω που πεταρισε τα βλεφαρα του.
Α-"τι κοιτας πριγκιπισσα;"
Μ-"μια θεα που εχω μπροστα μου"
Α-"και ειναι ωραια η θεα;"
Μ-"η καλυτερη. Ειμαι πολυ τυχερη που την εχω εδω μπροστα μου"
Α-"ευτυχως που καταλαβες ποσο τυχερη εισαι που ενας τετοιος αντρας σαν και εμενα σ εχει στην αγκαλια του"
Μ-"αντε ρε ψωνιοοο..."
Α-"πως με ειπες; τωρα θα δεις" αρχισε να με γαργαλαει παντου σε ολο μου το σωμα. Δεν μπορουσα να παρω ανασα απο το γελιο.
Μ-"Α... Αρηηη... Μη...... Σε........ Ααα... Σε παρακαλωωωω...... Ααα... Σταματααα.... Αααχαχαχαχαχα...."
Α-" εχε χαρη που ειμαι καλος ανθρωπος, αλλιως...."
Μ-"καλα καλε ανθρωπε, αντε σηκω τωρα."
Α-"παω να κανω ενα ντουζακι και ερχομαι... Ή μαλλον... Γιατι δεν ερχεσαι να κανουμε μαζι;" ειπε με ενα πανηρο χαμογελο.
Μ-"αυτο που εχεις στο μυαλο σου να το βγαλεις. Δεν με λειπασε; εχθες ολο το βραδυ δεν με αφησες καθολου. Πρεπει να αποκτησω δυναμεις, αλλιως θα καταρευσω.." του ειπα και καλα με λυπημενη φατσα.
Α-" μμμ... Καλα θα τα πουμε το βραδυ που θα εχεις πλεον δυναμεις" σηκωθηκε και μου εριξε μια ξυλια στον κωλο.Κατεβικα κατω να του ετοιμασω πρωινο. Αφου ο καφες ηταν ετοιμος, αρχιζα και εφταχνα φριγανιες με βουτηρα, μαρμελαδες, μελια, μερεντα. Οτι τραβαει η ορεξη σου.
Μετα απο 10' ηρθε. Ημουν πλατη εγω και με αγκαλιασε απο πισω. Μου εδινε φιλια στο λαιμο και πισω απο το αυτι. Ανατριχιασα ολοκληρη.Α-"χαιρομαι που εχω τοση επιδραση πανω σου" ειπε και τον ενοιωσα να χαμογελαει.
Μ-"ν..ναι αντε τωρα..... Ελα.... Να φαμε." τραυλιζα και αυτος γελαγε. "Μν γελας" ειπα και μου εβγαλε την γλωσσα.
Α-" μωρο μου ποτε θα επιστρεψουμε πανω;" πως με ειπε; μωρο του; πρωτη φορα με λεει ετσι.
Μ-"πως με ειπες;"
Α-"μωρο μου. Γιατι ξαφνιαστικες; αφου εισαι το μωρακι μου, μονο δικο μου"
Μ-"γκμμμ... Αρη... Πρεπει να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα." ειπα με σοβαρο υφος
Α-" συμφωνω" ειπε εξισου σοβαρα. "Ακουσε να δεις Μελινα, ειμαι τρελα ερωτευμενος μαζι σου. Οταν πηγα να σε πατησω στον δρομο.." ειπε και μας ξεφυγε και των 2 ενα γελακι "δεν φανταστικα οτι θα εισαι ολη μου η ζωη. Μελινα, δεν μπορω να ζησω χωρις εσενα. Σαγαπαω..." δεν πιστευα στα αυτια μου. Ειπε οτι με αγαπαει... Ο ανθρωπος ποη ειμαι τρελα ερωτευμενη με αγαπαει και αυτος.
Μ-"Αρη... Και γω ειμαι τρελα ερωτευμενη μαζι σου. Αλλα με την Ναταλια;"
Α-" αυτο το θεμα εχει τελειωσει, με τν Ναταλια στο ειπα πως χωρισαμε."
Μ-"Αρη...."
Α-" δεν εχω να ακουσω κουβεντα. Μελινα θελω να εισαι εσυ αυτη που θα βλεπω μολις ξυπναω και η τελευταια μολις κοιμαμαι." δεν πιστευα στα αυτια μου. Τι γλυκος που ειναι. Δεν με ενοιαζε πλεον τιποτα. Ειμαι τρελα ερωτευμενη με αυτο τον ανθρωπο και θα ειμαι μεχρι να παψω να ανασενω. Εκεινη την ωρα τον αρπαξα και τον φιλησα. Φιλιομασταν σαν να μην υπαρχει αυριο.
Α-" σαγαπω τοσο πολυ"
Μ-"και γω μωρο μου"Μετα απο λιγο αποφασισαμε να επιστρεψουμε στην Θεσσαλονικη. Χαιρετησα τους θειους μου και φυγαμε.
Οταν φτασαμε εκατσα και εξηγησα τσ παντα στην μαμα μου και της ειπα και για τον Αρη.
Μαμα-"Αγαπη μου, επρεπε να μου ειχες πει τα παντα απο την αρχη. Τελος παντων, θελω να γνωρισω τον ανθρωπο που εχει κλεψει την καρδια της κορης μου. Πες του να ερθει αυριο το μεσημερι να του κανουμε το τραπεζι"
Μ-" φυσικα μαμακα μου" ειπα και επεσα στην αγκαλια της.Οταν πλεον ειχε βραδιασει επεσα για υπνο. Ημουν πολυ χαρουμενη. Ειχα τον ανθρωπο που αγαπω περισσοτερο και απο την ζωη μου. Δεν ξερω τι θα κανω αν καποια μερα τον χασω. Θα παψω να ζω. Αλλα τωρα δεν με ενδιαφερει καθολου. Με αυτες τις σκεψεις με πηρε ο υπνος.
KAMU SEDANG MEMBACA
~Το άλλο μου μισό~
RomansaΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...