Το πρωι που σηκωθηκα η Ροζι ακομα κοιμοταν. Ειπα να μην την ξυπνησω και ετοιμαστικα να παω σπιτι μου. Ειπα στην μαμα της να της πει μολις ξυπνησει πως εφυγα και αν θελει κατι να με παρει τηλεφωνο
Οταν πηγα σπιτι μου, μου ειπε η μαμα μου πως με ζηταγε ο Αρης. Της ειπα πως αν ξαναερθει να μην τον αφησει να μπει μεσα και εφυγα κατευθειαν για το δωματιο μου. Εκλαιγα, εκλαιγα συνεχεια. Δεν το αντεχα ολο αυτο, δεν ειχα καθολου ορεξη για φαι, ηθελα απλα να μην με ενοχλει κανεις. Καποια στιγμη ηρθε η μαμα μου στο δωματιο.
Μαμα-" ρε αγαπη μου πες μου τι εγινε; γιατι εισαι ετσι; ολη μερα ο Αρης πηγαινοερχεται θελει να σου μιλησει, ακουσε τον."
Μ-" μαμα ξεχνα το. Με τον Αρη τελειωσαμε."
Μαμα-"καλα αγαπη μου, απλα ξανασκεψου το. Σε αγαπαει"
Και γω ετσι νομιζα αλλα...~Αρης~
Την επομενη μερα με το που ξυπνησα εφυγα για το σπιτι της Μελινας.
Κ. Μ-" Αρη μου, τι κανεις;"
Α-" κ. Μαρια η Μελινα;" αυτη με νοιαζει τωρα.
Κ. Μ-" Αρη μου δεν θελει να σε δει. Κου ειπε οτι αν ξαναρθεις να μην σε αφησω να μπεις"
Α-" κ. Μαρια πρεπει να της εξηγησω"
Κ. Μ-" Αρη μου καταλαβαιμε και εμενα"
Α-" κ. Μαρια δεν θα το αφησω ετσι, θα ξαναπερασω"Πηγα για καφε και μετα απο 2 ωρες ξαναπηγα
Κ. Μ-" Αρη μου της μιλησα και γω αλλα δεν βαζει μυαλο"
Α-" κ. Μαρια την αγαπαω"
Κ. Μ-" κοιτα, ξανα ελα σε 1 ωρα. Εγω θα φυγω αρα αναγκαστικα θα σου ανοιξει αυτη"
Α-" ενταξει κ. Μαρια. Ευχαριστω"Μετα απο μια ωρα ξανα πηγα, και μου ανοιξε εκεινη. Τα ματια της ηταν κατακοκκινα απο το κλαμα.
Μ-" Αρη τι θες εδω; φυγε πηγαινε στην γκομενιτσα σου"
Α-" αγαπη μου σε παρακαλω αφησεμε να περασω και να σου εξηγησω"
Μ-" δεν εχω να ακουσω τιποτα και μην με ξαναπεις ετσι" εκεινη την ωρα αρχισε παλι να κλαιει. Δεν μπορουσα να την βλεπω ετσι. Ποναγε η καρδια μου.
Α-" Μελινα σε παρακαλω ακουσεμε , δν ειναι αυτο που νομιζεις"
Μ-" χα... Η ιδια ατακα.. Τελικα εισαι ιδιος με ολους τους αλλους. Εισαι ενας ψευτης και εγω η ηλιθια σε αγαπησα οσο τιποτα. Δεν θελω να σε ξαναδω στα ματια μου, σε μισω.... Φυγε Αρη.... Τελειωσαμε...."
Α-" Μελινα μην λες πραγματα που δεν τα εννοεις"
Μ-" και βεβαια τα εννοω Αρη.. ΦΥΓΕ"
Α-" Θα φυγω αλλα δεν τελειωσαμε εμεις"Εκεινο το βραδυ ημουν χαλια. Πηγα σε ενα μπαρ και επινα. Επινα παρα πολυ. Ειχα μεθυσει. Μετα απο ωρες πηγα στο αυτοκινητο για να παω σπιτι αλλα στν δρομο εχασα τον ελεγχο. Ειχα χασει τις αισθησεις μου και ακουγα μονο μια αντρικη φωνη να λεει 'κουραγια φιλε, ερχονται να σε παρουν' τοτε το μονο που ειπα πριν λυποθιμησω ηταν το ονομα της 'Με... Μελινα.." και τα παντα μετα μαυρισαν
STAI LEGGENDO
~Το άλλο μου μισό~
Storie d'amoreΈνα πάρα λίγο ατύχημα είναι η αιτία για να δημιουργηθεί ένας μεγάλος έρωτας. Ο Άρης και η Μελίνα, δύο νέοι που ένα πρωί θα γνωριστούν με άσχημο τρόπο αλλά αυτό δεν θα τους εμποδίσει να ερωτευτουν παραφορα ο ένας τον άλλο. Ένας έρωτας με πολλά εμπόδι...