Κεφαλαιο 33

220 15 0
                                    

Μετα απο λιγο καιρο γυρισαμε και οι τρεις μας στο σπιτι. Ο Αρης ηταν χαζομπαμπας, οπως το περιμενα.

Ξυπνησα κατα τις 8 για να ετοιμασω το γαλα της μιρκης. Ο Αρης δεν ηταν στο κρεβατι. Που να ειναι τετοια ωρα.. Σηκωνομαι και παω στην κουζινα. Τον βρηκα να ετοιμαζει το γαλα της μικρης.

Μ-" μωρο μου γιατι σηκωθηκες θα το ετοιμαζα εγω το γαλα"
Α-" δεν χρειαζεται μωρο μου, πηγαινε ξεκουρασου. Ααα.. Και μολις την ταισω θα την παω στο πρακο καμια βολτα." μου λεει και μου δινει ενα φιλι
Μ-" τι χαζομπαμπας παναγια μου" λεω και κοιταω το ταβανι.
Α-" τα παντα για την κορη μου.." μου λεει και μου δινει ενα πεταχτο φιλι ενω πηγαινε να ταισει την μικρη.
Εγω ξανα πηγα να κοιμηθω.

Μετα απο δυο ωρες, ξυπνησα και ελειπαν και οι δυο απο το σπιτι. Πηρα τηλεφωνο τον Αρη και μου ειπε πως ειναι στο παρκο. Ετσι ετοιμαστηκα και γω και πηγα.

Μ-" Γεια σας.." λεω και χαιρεταω την μιρκη
Α-" Κοιτα πια ηρθε.. Η μαμα.. Γεια σου μαμα.." λεει ο Αρης με παιδικη φωνη. Οταν λεω εγω οτι ειναι χαζομπαμπας.
Α-" τι εγινε αγαπη μου;" μου λεει και μου δινει ενα φιλι.

Καθομασταν στο παγκακι και ο Αρης ειχε μπροστα του το καροτσι με την μικρη και επαιζαν με τις κουδουνιστρες. Καθομουν και τους κοιταγα και σκεφτομουν ποσο τυχερη ειμαι που εχω αυτον τον ανθρωπο διπλα μου και που μου εδωσε αυτο το δωρο.

Α-" γιατι γελας εσυ;"
Μ-" τιποτα.. Κατι σκεφτομουν."
Α-"μαλιστα.. Αντι να σκεφτεσαι οτι σκεφτεσαι, βρες ονομα για την μιρκη. Οπου να ναι πρεπει να ξεκινησουμε ετοιμασιες για την βαφτιση σιγα σιγα"
Μ-" ναι μωρο μου, εχεις δικαιο"
Α-" αντε ομως τωρα, παμε σπιτι."

Αφου πηγαμε σπιτι και φαγαμε μεσημεριανο, καθομουν εξω στην βερεντα και κοιταγα την θεα που εχουμε.

Α-" τι εχει παθει σημερα η πριγκιπισσα μου και ειναι συνεχεια σκεπτικη;" μου λεει και με φιλαει στον λαιμο.
Μ-" σκεφτομαι ποσο τυχερη ειμαι που σε εχω"
Α-" οο.. μωρο μου... Εγω να δεις"
Μ-" για κατσε κατω τωρα να δουμε με την βαφτιση τι θα κανουμε"
Α-" πως λες να την βγαλουμε;"
Μ-" θες να παμε με τις παραδοσεις; να βγαλουμε το ονομα του πατερα σου;"
Α-" Δημητρα; μπαα.."
Μ-" Αρη πλακα πλακα δεν εχω γνωρισει εγω του γονεις σου. Πρεπει καποτε"
Α-" στην βαφτισει θα του γνωρισεις μωρο μου. Τελος παντων... Εγω σκεφτομαι να βγαλουμε το ονομα του πατερα σου που τον εχεις χασει"
Μ-" Μωρο μου με συγκινεις. Θα μαρεσε να την βγαλουμε Αγαπη"
Α-" και εμενα, μαρεσει πολυ αυτο το ονομα.'
Μ-" σαγαπω"
Α-" και γω πριγκιπισσα μου."
Μ-" ναι. Αυριο αμα ειναι να τους πουμε να ερθουν εδω με τον Αχιλλεα να προσεξουν την μικρη για να παμε να βρουμε εκκλησια, τα υπολοιπα θα τα κανουμε με την Ροζι."
Α-" ωραια. Παμε να ξαπλωσουμε τωρα" μου λεει και με τραβαει απο το χερι. Πηγαμε στο δωματιο και κοιμηθηκαμε αγκαλια.

Το επομενο πρωι περιμεναμε την Ροζι με τον Χρηστο να ερθουν απο δω.
Κατα τις 11 χτυπαει το κουδουνι

Μ-" παω εγω" φωναζω στον Αρη που ηταν εξω στην βεραντα και επινε καφε
" καλως τους" λεω και με φιλαει η Ροζι που εχει αγκαλια τον Αχιλλεα.
Ρ-" πες γεια στην θεια Μελινα" λεει στον αχιλλεα και τον περνω αγκαλια. Αμεσως με αγκαλιαζει σφιχτα. Εχουμε αδυναμια ο ενας στον αλλο και μερικες φορες ο Αρης παραπονιεται αλλα αυτος εχει την αλλη αδυναμια, την κορη μας.
Α-" ακομα δεν ηρθατε και επεσε στην αγκαλια της. Κατι κανει αυτοι στους αντρες και τους τραβει σαν μαγνητη."
Χ-" τι εγινε φιλε;" λεει ο Χρηστος και χαιρετιουνται αντρικα.
Α-" μια χαρα, ελατε παμε εξω"
Εβαλα σε ολους καφε και τα παιδια τα τακτοποιησαμε στο παρκο.

Μετα απο λιγο φυγαμε με τον Αρη να παμε να βρουμε εκκλησια.
Βρηκαμε μια στο Μαρουσι, τον Αγιο Ευθυμη. Ηταν πολυ ωραια και την κλεισαμε για τον επομενο μηνα. Τελικα τον γαμο δεν θα τον κανουμε μαζι με την βαφτισει γιατι δεν ειχαμε χρονο.

Μετα απο ωρες πηγαμε σπιτι και τα παιδια εφυγαν.

Ηταν αργα πλεον, και ειμασταν ξαπλωμενοι στο κρεβατι. Κοιταγαμε και οι δυο το ταβανι και ο Αρης με χαιδευαι στο χερι οπως με ειχε αγκαλια.

Α-" Μελινα..."
Μ-" μμ..."
Α-" ποτε θα γινει ο γαμος;"
Μ-" ωχ.. Εχουμε και αυτο.. Το ξεκασα.."
Α-" ξεχασες τον γαμο μας;"
Μ-" ελα μωρο μου, πλακα σου κανω" του λεω και τον φιλαω.
Α-" θελεις τον σεπτεμβρη;"
Μ-" σε δυο μηνες; μωρο μου δεν θα προλαβουμε"
Α-" εγω και αυριο αμα θες σε παντρευομαι. Δεν με ενδιαφερει τιποτα"
Μ-" εγω λεω να γινει με το καλο η βαφτιση και βλεπουμε.."
Α-" καλα.."
Μ-" καληνυχτα μωρο μου. Σαγαπω"
Α-" καληνυχτα πριγκιπισσα μου, και γω"

~Το άλλο μου μισό~Where stories live. Discover now