**
Čim se Harry odmaknuo od mene, pogledao me, a zatim se okrenuo prema Damianu i njegovim pratiocima. Nisam željela da Damian vidi moj zbunjen i nervozan izraz lica, pa sam ubrzo sjela na suvozačevo mjesto Harryjeva crnog automobila. Vezala sam se pojasom i počela osluškivati razgovor između Harryja i Damiana. Nisam znala od čega sam bila više nervozna: prvog poljupca ili cijele ove situacije? Stvarno mi dan ne može proći bez nekog stresa. Jedno je bilo sigurno, a to je: Poludjet ću do dvadesete.
"Trebate li još kakav dokaz?" Harry je glasno upitao Damiana. Iskreno, pitala sam se, kakav će sada biti naš odnos. Ne mogu se normalno sada nastaviti družiti s njime. Jednostavno, prečudno je praviti se kao da ništa nije bilo, a očito je da je bilo.
"Ne, Harry. Tvoja ljupka Hanna me stvarno uvjerila da ste zajedno." Damian mu je odgovorio. 'Ljupka Hanna?' Nisam ljupka, uopće. Polako sam počinjala gubiti živce. Tog Damiana nisam mogla podnijeti. Ako njega ne podnosim, pitam se, što će biti kad jednog dana sretnem njegovog brata?
"Da..štogod. Zašto si ovdje?" Harry je bio zaštitnički nastrojen. To je dobro. Znači da i njemu ide taj lik na živce i da mi se vrlo vjerojatno ništa neće dogoditi.
"Malo sam došao vidjeti London i Alex." Damian nije morao puno razmišljati što da kaže. Ne znam zašto sam svima toliko zanimljiva. Ne znam ni zašto je on došao ovdje, baš sada.
"Zašto nju?" Harry ga je upitao. To je stvarno dobro pitanje.
"Ohoho, Styles, ne budi ljubomoran što nisam došao vidjeti tebe, ali Alexandra mi je trenutno važnija. Čuo sam da je preživjela i da je jedini ženski hibrid vještice i vampira iliti, fenomena pod nazivom 'The Vampire Witch'. Vas dvoje ste kao Ying i Yang, zar ne? U svemu se podudarate. Zelene oči, smeđa kosa, karakter...Kad ste sami, ne možete se podnijeti, a kad niste, zajedno surađujete i pokušavate me izmuljati. Hanna jest Alex, zar ne? Ali...ne brini. Neću ništa reći Adrianu. Još. Pod jednim uvjetom. Ako ga ispuniš, neću dati svoje sjećanje Adrianu i neće moći doznati kako ona izgleda."Nakon što mu je Harry dao pitanje, taj 'šugavi' Damian se raspričao i napričao, pa sam saznala što se sve priča u 'vampirsko-vukodlačko-vještačjem' svijetu o meni. Kao malena sam željela biti slavna, a sada jesam i to ne na dobar način. Ying i Yang? Previše gleda filmove. A što se tiče podudaranja, ne bih baš rekla. Ili je istina? Ne znam, nikada nisam na taj način razmišljala, pa ne mogu ništa reći. Jedino što sam znala da sam bila pri kraju sa živcima. Samo je trebao neki povod da ustanem i 'nabatinam' ga.
"Koji je to uvjet, Max?" Harry se zainteresirao.
"Hm...dnevnik Minee Lisbon i Edwarda Stylesa. Isprva sam želio tajni sastojak rituala 'The Vampire Witch', ali sam se sjetio da je to neka biljka koja raste svakih nekoliko godina, pa nije imalo smisla jer si taj sastojak potrošio na svoju Alex, a biljka bi urodila plodom tek za nekoliko godina, a ja nemam toliko vremena i strpljenja. A u tim dnevnicima su sve tajne magije ovog svijeta. Oboje to znamo. Styles i Lisbonica su zajedno napravili preko 1000 čini, 1000 rituala i obreda i svi su sadržani u dnevniku." Tajni sastojak rituala? Zvuči zanimljivo baš poput činjenice da taj sastojak teče mojim žilama. Harry mi je još prije nekoliko tjedana govorio o tim dnevnicima koji su, kako se čini, pravo blago. Da sam ja Harry, ne bih dala te dnevnike 'Freaky' braći. Adrianu i Damianu. Pa, oni su luđaci, za Boga miloga!
"Nema šanse. Čak i ako bih ti želio ga dati, ne mogu do dnevnika Lisbonice. Izgubljen je u Londonskoj knjižnici. Samo ga nasljednik može pronaći, a jasno je da ja to nisam, pošto se gen prenosi samo na ženske potomke." Harry mu je odbrusio i protresao kosom. Bili su iza Harryjevog automobila, a ja sam mogla vidjeti događanja u lijevom retrovizoru pošto su se vozačevo mjesto i volan nalazili s desne strane.
"U redu. Ne moraš. Sam ću doći do njega." Damian se nije dao smesti. Bio je smiren. Previše smiren. Ništa ga nije moglo zabrinuti što me toliko i živciralo od svega ovoga. Možda bih trebala upaliti radio, pokušati zaboraviti njihov razgovor i slušati glazbu? Ah, ne! Vrag mi ne da mira, moram čuti o čemu se točno radi.
"Zašto vam je ona toliko bitna?" Harry se naslonio jednim kukom na svoj vjerni crni Range Rover i sklopio ruke. Nakon svih tih misli u mojoj glavi, odlučila sam izaći i stati kraj Harryja. Glupa sam, kao i obično, ali neka. Samo sam čekala neki dobar trenutak da se pojavim. Znala sam da će me vjerojatno većina toga što će Damian reći šokirati, no...što onda?
"Želiš znati? Pa....njena krv bi mogla omogućiti vampirima hod po suncu, a vukodlacima preobrazbu po danu i želji. Njena liberalna moć je, koliko, 86 %, ako me sjećanje dobro služi? A i moram priznati da je lijepa. Znaš, Styles, pomalo ti zavidim..." OK, došao je onaj dio gdje 'SUPER-ALEX' uskače u cijeli ovaj scenarij i nešto kaže ili učini. Otvorila sam vrata, zalupila ih nevjerojatnom jačinom tako da se Harry 'prodrmao' i uperio svoje oči u mene. Hodala sam brzim koracima do njega. Nisam ni slušala što je ovaj 'nabaljezgao'.
YOU ARE READING
The Vampire Witch
FanfictionUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...