EPISODE 12 - SEASON 3 - WELCOME TO AZKABAN

11.4K 370 85
                                    

U prethodnom nastavku:

Kad sam se okrenuo, vidio sam Amber koja je nasrnula na Alex, prevrnula stol s kartama i krenula s pričom: "Alex, ti si najodvratnija osoba ikada. Glupa si i jadna, obična drolja koja ne zna što sa svojim životom. Praviš se cijelo vrijeme da si osjećajna osoba, da ti je stalo do Victorie i tate, ali znam da ti je drago što si se riješila ih.  Obična si kuja, obična glupača koja ne može prihvatiti da je tvoj bivši dečko koji te nikada nije volio krenuo dalje, dok ti nisi. Misliš da ćeš se kurvanjem u ovom klubu proslaviti i postati bolja i slavnija od mene? Nećeš jer si jadna, mala vještica koja ne zanima nikog. Žao ti je što nisi na mom mjestu. Žao ti je što ovaj dečko nikada neće biti tvoj."

Alexandra je ljutito rekla iako se pokušavala smiriti:"Amber, upravo si rekla najgluplju stvar na svijetu."

"Ti si ipak gluplja od tih mojih riječi." Amber joj je namignula. Isuse.

**
Alexandra Compton's P.O.V.

Gorjela sam. Željela sam je ubiti. Željela sam se riješiti glupe plavuše koja je imala plavu ispucanu slamu umjesto kose na glavi. Nije imala pravo. Znam da nije. Meni jest stalo do Victorie i tate, što ona zna?! Samo zato što je izdala svoju sestru, ne znači da su i ostali poput nje. Nije me bilo briga do reputacije, rejtinga, samo sam je željela zadaviti vlastitim rukama. Krenula sam na nju i bacila je na pod. Bila je iznenađena mojim naglim potezom i pokušavala se braniti, no dobro znamo obje da nema nikakve šanse protiv mene. Pobijedila sam 12 vukodlaka, kako ne bih mogla nju? "Hajde, Lisbonice, pokaži mi kako si moćna!" Vrištala sam i sjela na nju daveći je i udarajući je.  Ljudi, tj. vampiri su navijali za mene i vikali moje ime.

Harry i Jennifer su nas pokušavali odvojiti, dok su Jess i Katherine bile u šoku, baš kao i Jason i Sookie.

Glupača mi je iščupala nekoliko debelih pramena kose. Ubit ću je. Udarila sam je grubo u lice te slomila nos. Ubrzo je ustala držeći se za krvavi nos, a mene je Harry bijesno pribio uza zid i uskliknuo: "Ideš u Azkaban zbog napadanja nasljednice Lisbon loze!"

"Što?" Mrak mi je pao na oči.

EPISODE 12 - SEASON 3 - WELCOME TO AZKABAN

Bijes je proradio u meni. Kako mi može to učiniti?! Sam mi je obećao da nikada neće dopustiti da odem u Azkaban, a sad me dobrovoljno šalje u jedino mjesto koje može biti konkurencija paklu i Adrianovom domu. Harry je bio jedna od nekoliko osoba koje su jače, fizički, ali i psihički od mene, no poludjela sam i gurnula Harryja od sebe koji se iznenadio mojom snagom koja je zapravo bila samo produkt ove ljutnje.

Obrisala sam ruke o crne hlače da ne moram nositi njen DNK na prstima jer sve što je bilo njeno, gadilo mi se. Harry je naslonio svoj mobitel na uho i naredio stražarima da dođu ovamo u roku dvije minute po mene. Ma koji vrag?

Zašto sam ja zaljubljena u ovu budalu? Ako postoji neka osoba koja mi zna odgovoriti na ovo pitanje, kunem se da ću joj dati što god poželi.

"Što?! Zbog ove kučke? Nema šanse!" Proderala sam se promatrajući ljude koji su pomagali Amber da joj namjeste nos. Ne zato što je bila 'dobra', ne zato što su htjeli, već zato što je Mineina nasljednica, samo je to bio razlog zbog čega su je ljudi tolerirali.

A ja sam obična vještica koju svi gaze, omalovažavaju i ponižavaju. Ne idem u Azkaban. Nema šanse.

"Slomila si joj nos!" Harry je još glasnije povikao na mene. Ne znam što mi je u tom trenutku došlo jer ništa nije bilo smiješno u ovoj situaciji, ali sam se nekontrolirano počela smijati poput kakvog manijaka i rekla: "Pa mogu joj ga i izravnati."

Na to je cijeli klub prasnuo i pridružio mi se u smijanju.

"Isuse." Harry se u nevjerici držao za čelo.

Jedva čekam da budem sama u prostoriji da zaplačem jer ovaj smijeh je prikrivao suze koje su se nakupljale u kutovima očiju.

The Vampire WitchOù les histoires vivent. Découvrez maintenant