U prethodnom nastavku:
Kad sam podigla pogled, vidjela sam da jedna konobarica nedostaje te da ljudi čekaju svoje piće. Ideja mi je pala na pamet. Mogla bih se barem danas pretvarati da ovdje radim, nitko mi ništa ne treba platiti, ali samo da nešto radim dok ostali plešu. Jason i Jessica su si non-stop nešto našaptavali. Ionako mi se ništa ovdje ne može dogoditi. Nisam mala curica, pa da me netko može iskoristiti ili silovati ili ugristi. Odlična sam u lomljenju noseva i odlučna sam u tome da to i pokažem, ako bude potrebno. Uzela sam pladanj s pićima i probala dokučiti u gomili ljudi tko je što naručio. Vještica sam, valjda mogu nešto pogoditi.
Došetala sam čim elegantnijim korakom do prvog stola, pokušavajući izgledati privlačno (a kako sam smiješno vjerojatno tada izgledala, bolje da ne znam) i stavila plavom visokom zgodnom muškarcu bočicu krvi. Mislim da je ova prodaja krvi zapravo ilegalna, ali sve je legalno dok murja ne sazna, zar ne? Prepoznala sam lice tom muškarcu koji me nakon što je jednom rukom uhvatio čvrsto bočicu, drugom uhvatio za ruku. Eric.
"Što ti tu radiš?" Znala sam da će me to pitati. Najviše što me smetalo u tom trenutku je dugo držanje mog tankog zapešća. To me jednostavno nervira. Imam osjećaj kao da si Viking zabrijao da može manipulirati sa mnom, ali znala sam da neće uspjeti.
"Isto me pitala tvoja miljenica Pam i ako stvarno sam ne možeš dokučiti, onda ću ti pomoći, ja ti dajem piće jer je tvoja konobarica zakazala i zato ne paničari jer stvarno ne očekujem da ćeš mi platit, a sad molim te da mi pustiš ruku da nastavim dalje inače ću ti slomiti nos, kapiš?" Bez dlake na jeziku sam mu poručila velikom glasnoćom glasa zbog još glasnije muzike koja je svirala u pozadini.
"Bome je ovo ljudsko biće hrabro..ali i slatko poput bombončića. Koliko imaš godina?" Kinez, vampir, koji je sjedio s Ericom se nasmiješio. Ako on stvarno mene planira odvesti u krevet ili okusiti moju krv, neka samo sanja jer se nikome snovi ne mogu zabraniti.
"16. Nisam čovjek." Drsko sam odbrusila istrgnuvši zapešće iz Ericove ruke.
"Blefiraš." Začuđeno me pogledao.
"Stvarno?" Upitala sam ga uzimajući Ericovu narudžbu i otvorila bočicu krvi te nagnula slatku crvenu tekućinu u svoja usta. Već zaista dugo nisam pila ljudsku krv, a trebala mi je više nego što sam mislila.
"Koji?" Kinez me zbunjeno gledao. Znala sam da je miris moje krvi jednak ljudskom, ali ja sam službeno hibrid.
"Eto." Vratila sam Ericu njegovu bočicu i krenula prema slijedećem stolu. Najednom me Jennifer zaustavila.
"Houston, imamo problem." Rekla mi je zabrinuto, a ja je nisam odmah shvatila na što misli.
"Što?"
"Harry i Amber su ovdje." Pokazala je prstom na njih koji me nisu prepoznali, baš kao ni Jennifer jer su bili u nekom svom svijetu. Zar se stvarno, ali baš stvarno sve mora svesti na kraju na njih? Zar oni stvarno moraju biti na mjestu gdje i ja? Pa, koliko samo ima drugih noćnih klubova u Londonu i oni baš došli ovamo. Pa, eto, to je sranje!
"Pa, budi sigurna da će oboje letjeti u piz*u materinu. Ne brini se, Jenn. Garantiram im večeras dobar provod." Pokušavala sam ostati smirena i namignula sam joj. Jennifer se na to nasmiješila i zagrlila me: "Baš si kuja! Jao meni, Alex, koliko te ja volim!"**
EPISODE 10 - SEASON 3 - DIR...RTY..
Harry Edward Styles' P.O.V.
Na mamin nagovor sam izašao s Amber. Unatoč njenom nepodržavanju moje veze s Amber, dala mi je pametnu zamisao. Izlaziti, pričati i družiti se s Amber da bih vidio je li istina da je ona nasljednica. Mislim, najvjerojatnije jest, s obzirom da je prošla test, ali puno priča se ne poklapaju. Zbog toga se moram sam uvjeriti. Doznao sam da se otvara novi vampirski klub u Londonu, Fangtasia i znao sam da je vlasnik Eric, ali ipak volim nekako mračna mjesta. Osjećam se kao da se savršeno uklapam. A i nema ljudskih bića tamo.
YOU ARE READING
The Vampire Witch
FanfictionUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...