U prethodnom nastavku:
''Ti si ozbiljna?'' Harry me upitao gledajući me zaprepašteno. Meni je baš svejedno hoće li mi nešto napraviti ili ne, ali ne želim da napravi nešto zbog čega se kajati i tri kišne godine plakati. Ako već želi biti 'opaka', onda neka mi kasnije ne dolazi na vrata i moli me za oprost i tješi se time da joj je bila teška godina. Ipak...teško mi je povjerovati da je Alexandra postala najednom takva. Nešto je utjecalo na nju, samo moram otkriti što. Najradije bih otišla u Londonsku knjižnicu, ali mislim da me osoblje tamo već zamrzilo koliko puta sam bila tamo kako bih ukrala dnevnik one..Lisbon.
"Harry...nešto nije u redu s njom. Mislim da..." Govoreći sam stavila ruke na stol za kojim smo sjedili čekajući i dalje svoju šalicu čaja. Prije nego sam uspjela završiti rečenicu, poznat ženski glas me prekinuo.
(Ovaj nastavak je napisan u Jenniferinom 'P.O.V.'-u :) Za nastavak 60 glasova i 15 komentara:) ako ispunite uslove/uvjete, onda će nastavak biti u nedjelju ili ponedjeljak:* )
EPISODE 8 - SEASON 4 - EXPLANATION -
JENNIFER CHECK'S P.O.V.
"E, pa ja mislim da je potpuno pukla!" Okrenula sam se još uvijek sjedeći na stolici i ugledala Katherine koja je bila očito ljuta. Neko vrijeme smo Harry i ja zbunjeno gledali sasušenu krv na njenom vratu. Nije valjda da je netko nju ugrizao.
"Katherine? Kako to da si došla?" Iznenađeno sam je upitala, no onda mi je sinula da je došla ovdje zbog Alex. Sve se danas vrti oko nje. A ona je postala tako drukčija, bezobrazna i bezobzirna.
"Reći ću vam ja. Jeste li vi slučajno vidjeli Alex?" Govorila je dok je tražila svojim tamnosmeđim očima nešto za popiti. Stvarno ju je Alexandra iznenadila.
"Ajme...i ti si bila dio njene predstave." Harry je nervozno rekao i prošao prstima kroz svoje kovrče.
"Je li ona na nečemu?" Upitala nas je točeći viski u malenu čašu iz koje je potom žedno uzimala par gutljaja.
"Ne. Potpuno je svjesna svojih radnji." Uzdahnula sam duboko i odgovorila. Sobarica mi je napokon donijela šalicu čaja. Nešto da me malo opusti, iako ne bi bilo loše da je netko stavio nekoliko kapljica krvi. Iscrpljena sam. Već mjesec dana sam bez ljudskog mesa i osjećam se kao gladno čudovište.
"Još gore." Na 'eks' je ispila sav viski iz čaše te počela šetati po prostoriji gore-dolje zamišljeno."Gle, Kath..nešto je utjecalo na nju..ovakva promjena se ne događa preko noći, kamoli u samo nekoliko sati.." Prekinula sam neugodnu tišinu. Ne znam zašto je uopće branim. Zašto mi je tako stalo do neke balavice? Očito je da ju više ne zanimam. Osjećam se tako jadno. Vampir poput mene se ne ponaša ovako. Ali, meni je ona važna. Nakon tolikog vremena, imala sam dojam kao da nekamo spadam i iako je sve puno gore i teže, osjećala sam se sretnije nego ikada. Ona mi je sve to omogućila. Ona nije odustala od mene, neću ni ja od nje.
"Lijepo je to što je braniš, stvarno..ali nešto mi govori da je odlučila postati zločesta curica i biti potpuno sama." Katherine je sklopila ruke.
"Odakle ti to?" Harry je još uvijek slušao u tišini, u nevjerici. Ono što me muči jest: je li to stvarno samo faza i koliko će to potrajati?
"Pa..recimo..samo mi je zabila olovku u vratu, probušila glavnu arteriju, gurnula me, poslala vas sve u rodno mjesto.." Brzo je nabrajala Katherine poigravajući se svojim pramenovima kose boje čokolade kako bi svratila misli s Alexandre.
"Alexandra to nikada ne bi napravila.." Harry je bio baš kao i ja. Trudio se naći neku izliku, ali moramo priznati, trenutno Alex nema nikakve isprike ni opravdanja. Ponekad čovjek mora odgovarati za svoje postupke.
"Upravo jest." Katherine je izustila.
"Ne znam šta da kažem." Harry je progovorio buljeći u jednu točku na stolu. To nije 'big deal' kad netko drugi kaže ili napravi nešto ovakvog, ali ljudi, to je Alexandra. Ona je plakala kad je mačić iz filma umro.
ESTÁS LEYENDO
The Vampire Witch
FanficUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...