EPISODE 14 - SEASON 3 - THEY DON'T KNOW ABOUT US

12K 425 72
                                    

U prethodnom nastavku:

Nakon sat vremena sam se već umorila i bila sam iscrpljena, baš kao i Harry. S obzirom da je već bio tu, nisam mogla biti bezobrazna prema njemu jer bi me savjest pojela (kao i mama), pa sam mu rekla da legne na krevet. Problem je bio u tome što sam i ja željela leći na krevet, ali u tom slučaju bih morala zazidati zid između nas dvoje samo što to nije bilo moguće.

 ''Alex, ozbiljno, legni. Moraš biti odmorna u 12. '' Zvao me k sebi na mali krevet. Ne. Ne idem.

 ''Ne..hvala.'' Pokušavala sam biti pristojna te sam sjela na pod kraj kreveta.  Harryju je dojadilo me iznova zvati da se odmorim, pa me čvrsto uhvatio za ruku i upotrijebio svoju silu da me povuče prema sebi – i uspio je. Za sekundu sam bila kraj njega, na toplom krevetu.

 ''E, tako. Sada ne možeš pobjeći.'' Rekao me i pokrio dekicom kako mi ne bi bilo hladno. Ne znam je li ovo gluma ili ne? Ne želim biti naivna.

 ''Što će Amber reći?'' Upitala sam ga.

 ''Izgleda li ti k'o da me briga za nju? Jedina osoba koja mi je trenutno najvažnija si ti.'' Govorio je gledajući me svojim tamnozelenim očima. Moji dlanovi su bili na njegovim prsima, koliko smo blizu bili, mogla sam čuti njegovo disanje. Njegovo kucanje srca. Ne bih trebala biti tako blizu njega. Sklonio mi je pramen kose s očiju i zataknuo mi ga iza uha.

 ''Harry, govori što god hoćeš, ali nikada ti to neću zaboraviti.'' Poručila sam mu i pognula pogled te se do kraja pokrila dekicom.

 ''Znam, Alexandra, znam. Ali, znaj, žao mi je. Trudim se.'' Tihim glasom mi je odgovorio.  Kao da je bol bila prisutna u njegovom tonu.

 ''OK je, Harry. Nije smak svijeta.'' Uzdahnula sam.

 ''Ajmo spavati. Laku noć, dušo.'' Stavio je ruku iza mojih leđa kako ne bih pala s premalenog kreveta za nas dvoje te mi zaželio 'laku noć'.

 ''Laku noć, srce.'' Gotovo šapatom sam mu odvratila na što se nasmiješio. Zaklopila sam oči i naslonila glavu na njegovu ruku. Možda nije tako loš kao što sam mislila. Možda će me stvarno izbaviti iz ove noćne more.

EPISODE 14 - SEASON 3 - THEY DON'T KNOW ABOUT US -

Harry Edward Styles' P.O.V. 

Promatrao sam je potajice kako spava. Izgledala je tako spokojno, sanjala mirno te sam imao osjećaj kao da mi vjeruje. Ovo je moja šansa da ispravim pogreške koje sam napravila, da popravim naš odnos koji sam narušio. 

Prsa su joj se sporo podizala i spuštala, a srce joj je jednako tako usporeno i radilo. Kucanje njenog srca me tako fasciniralo. Ne znam zašto, nikada nisam bio romantik, oduvijek je romantika bila samo glupost za mene, a Valentinovo samo jedan dan da se rasprodaju čokoladna srca, tj. trik marketinga. 

Ali, sada sam zaljubljen i to u četiri godine mlađu prekrasnu djevojku, lijepih zelenoplavih očiju, duge tamne kose, koja je bila niža od mene najmanje 15 centimetara, ali i dalje može batinama istjerati vraga iz mene. Slatka je kao bombončić, a njezin smijeh nitko ne može oponašati, unikatan je i natjera čovjeka da se nasmije bez razloga. Nikada nisam poznavao curu tako dobro, no ona mi je značila. I sve sitnice koje su mi nekoć bile nebitne, sada su mi izuzetno važne. 

Znam da svaki dan opsuje kad se bocne onom svojom maskarom u oko, znam da nikada ne cijeni dovoljno sebe koliko bi trebala, znam da se uvijek javlja na mobitel na lijevo uho, sve prstenove i narukvice nosi na lijevoj ruci, znam da mrzi majonezu iz dubine duše, znam da ima najljepši rukopis na svijetu, znam da obavezno nosi sa sobom u torbi još jednu majicu i tajice jer se baš svaki puta, ali baš svaki put negdje zaprlja, znam da voli ledeni čaj, znam da svako jutro kasni samo zato što mjeri grudi jesu li joj narasle (ne pitajte kako znam)...jednostavno ju znam. 

The Vampire WitchWhere stories live. Discover now