EPISODE 5 - SEASON 5 - AWAKE

6.9K 377 43
                                    

EPISODE 5 - SEASON 5 - AWAKE (prvi dio, u ponedjeljak stiže drugi)

JENNIFER CHECK'S P.O.V

Tišina. Sat tiho, ali ipak primjetno kuca kao da nam želi reći kako nam vrijeme istječe. Bilo mi je teško gledati Alexandrinu majku. Toliko se željela nadati da je s Alex sve u redu, ali kao da ju je nešto spriječavalo. Ja nisam odustajala, nikada ni neću. Ne želim i ne namjeravam ostaviti djevojku koja mi je spasila život i usto ga promijenila. Nema šanse. Možda bih trebala, ali neću.

Bile smo u stanu Alexandrine rođakinje Sarah ili kako ona preferira 'Sookie'. Jessica je odlučila popričati s Billom jer smo očajnički trebale, a i željele novo mjesto za stanovanje.

Teta Theresa, kako najčešće zovem njenu mamu, zamišljeno podcrtavala oglase u novinama crvenim markerom. Nisam bila sigurna traži li trenutno stan ili posao, vjerojatno oboje.  Zurila sam u nju zamišljeno pitajući se kakva je bila moja prava majka. Prema tome što čujem, najvjerojatnije je najbolje što je nisam uspjela upoznati, ali ipak, želim ju vidjeti, barem jednom.

''Trebaš nešto?'' Primijetila je moje plave oči uperene u nju. Protrnula sam kad sam shvatila da sam 'uhvaćena' i pokušala unaprijed složiti rečenicu u glavi, ali uvijek je bilo teže reći ili pitati nešto važno u živo.

''Ja...vi ste ...vi ste znali za zadnju trudnoću vaše bivše frendice Nancy?'' Napokon sam skupila dovoljno hrabrosti da progovorim i razbijem monotoniju u dnevnoj sobi. Neki bi na mom mjestu jednostavno upalili televiziju, no bojala sam se da će biti neka vijest na 'TVW' kanalu o Alexandrinom nestanku. Nisam željela slušati glupe teorije koje su najvjerojatnije smišljene zbog Amberinog mita kako bi sama sebe riješila sumnje. Nisam željela ni gledati filmove dok moja prijateljica negdje pati. Ne znam ni sama što želim. Prošlo je četiri dana od njenog nestanka.

''Ne...Čula sam samo za njenu prvu trudnoću, ništa više. Zašto?'' Odgovorila je sa znatiželjom. Mislim da je shvatila da moje prethodno pitanje ima nekakve veze sa mnom, samo što nije znala kakve. Duboko sam uzdahnula i pognula glavu gledajući ovog puta u pomalo prašnjav pod. Nitko se nije potrudio srediti stan otkad je Alex nestala.

''Možda bih vam trebala nešto priznati. Vi ste jedina zrela osoba na koju mogu računati osim Billa.'' Nervozno sam se igrala prstima usput joj davajući nesigurne poglede. Moram joj reći da postoji mogućnost da sam sestra najomraženije osobe pod imenom Adrian. Zapravo, ja sam i Amberina sestra koja je moja najomraženija osoba broj dva. Život je okrutan prema meni. Nadam se da me neće povezivati s njima jer stvarno ne želim da se to dogodi.

''Što je?'' Odložila je novine išarane crvenom tintom na drveni stolić kraj sebe.

''Mislim da sam njena kćer te da je Adrian moj brat.'' Uspjela sam izgovoriti rečenicu u jednom dahu nakon što su se oči Alexandrine mame naglo i zaprepašteno raširile.

''Jesi li...jesi li ozbiljna?'' Upitala me nakon što je progutala slinu s teškoćom. Jesam li ozbiljna? Ne želim biti ozbiljna. Bilo bi super kada bih mogla zaboraviti tu stvar i fokusirati se na Alex, ali...kad ne mislim o toj činjenici, ona me proganja kroz snove. Trebam se podhitno riješiti tih misli.

A što je najgore od svega, Adrian me silovao prije nego što me pretvorio u ovo čudovište kakvo jesam. Sjećanja su me tjerala da povratim. Kako ...ne razumijem... Kako može biti netko tako bolestan? Kako uopće ljudi mogu živjeti u ovako bolesnom svijetu? Imam mučninu samo kad se sjetim Adrianovog lica. Ništa neće moći promijeniti moja sjećanja, ništa neće moći promijeniti što se dogodilo, ali dosta. Ako se ne pokrenemo na vrijeme, možda nećemo više moći promijeniti Alexandrinu budućnost.  ''Jedini način da saznamo je DNK analiza, ne želim vjerovati nekim pričicama.'' Odvratila sam ne znajući mogu li vampiri uopće ići na DNK analizu. Trebali bi moći, ali...šta ja znam. Nisam baš najmudrija i najpametnija osoba na svijetu.

The Vampire WitchUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum