EPISODE 16 - SEASON 3 - DON'T WORRY

10.6K 368 24
                                    

U prethodnom nastavku:

 Spavao bih i dalje da me nije probudilo lupanje po ulaznim vratima. Tko je sada? Želim spavati. Progunđao sam mrzovoljno dok je Alexandra i dalje spavala. Jadna, umorna je. Imam dojam kao da ne bih ništa trebao pokušavati s njom. Imam dojam kao da joj se ne sviđam. Kao da sam ja jedini koji je zaljubljen. Vjerojatno ništa ne osjeća prema meni pretjerano.

 Kucanje, tj. lupanje se i dalje nastavilo. Zar stvarno moram ustati? Čini se da moram. Ta osoba je i dalje uporno galamila i radila buku. Idem prije negoli se Alexandra probudi.

 Hodao sam do vrata i usput pogledao na sat. 11 sati. Shit. Shit. Trebao sam u 8 biti u dvorcu. Niall i Zayn su imali pravo, Amber će pošiziti i potražiti me. Možda nije Amber na vratima.

  No, čim sam otvorio vrata, shvatio sam da sam u krivu i da želio ja to ili ne, Amber je tu. Sranje. Što ako vidi Alexandru? Ne smije vidjeti Alexandru. Poludjet će. Nešto će reći javnosti, javnost će navaliti na mene, uključujući i Madison i bit će mnogo frke.

  Izašao sam van i zatvorio ulazna vrata kako Amber ne bi vidjela unutra.

  ''Hej..'' Neraspoloženo sam ju pozdravio i jedva čekao da ode pa da se mogu naspavati kao čovjek.

  ''Gdje si ti, do vraga?'' Čini se da ni ona nije bila nešto 'extra' dobro raspoložena, tj. bila je mrzovoljna i najvjerojatnije sam ja bio uzrok tome. Što sada ona hoće?

  ''Spavam.'' Jednostavno sam odgovorio.

  ''Spavaš? Zašto si uopće ovdje, a ne u dvorcu?'' Bijesno je povisila ton upitavši me. Glava mi je pucala. Zar samo jedan dan ne mogu malo dulje spavati? Tko ju je uopće poslao? Pretpostavljam da se sama poslala, u krivo vrijeme i mjesto.

  ''Jer sam se zaželio malo mira.'' I dalje sam bio smiren.

  ''Harry, koji je tebi?'' Upitala me već vidljivo nanervirano.

  ''Meni nijedan, ali za tebe ne bih mogao isto reći.'' Zabezeknula se mojom rečenicom i razjapila svoje crvene tanke usne. Nije mogla doći k sebi. Super jer ni ja ne mogu doći k sebi pošto sam umoran.

  ''Ti, bezobrazniče jedan, ne mogu vjerovati da ćemo se jednog dana morati oženiti! Argh! Daj me pusti unutra da popričamo.'' Počela me tući po golim prsima, a zatim navalila na ulazna vrata. Stvarno je naporna. Zar ne može već jednom otići?

  ''Ne mogu.'' Nervozno sam izustio na što se začudila i sklopila ruke.

  ''Zašto? Tko je unutra?'' Nije mogla prestati s pitanjima te je baš navaljivala da uđe unutra.

  ''Nitko.'' Rekao sam, a koliko sam bio uvjerljiv, nisam znao.

  Možda bi to prošlo da se nije začulo kako je netko upalio TV.  Ajme, Alex, zašto sada? Zašto baš sada?

  ''E, pa, čini se da jest.'' Amber se gorko nasmiješila i gurnula me sa strane. Otvorila je vrata, a zatim problijedila kao krpa. Bila je, blago rečeno, šokirana. Vidjela je da je Alexandra ovdje i ovo se najvjerojatnije neće dobro završiti. O, Bože!

 ''OMG! Harry, je li to tvoja majica?'' Glasno je upitala i razgolačila oči.

  ''Shit.'' Čuo sam Alex.

EPISODE 16 - SEASON 3 - DON'T WORRY

***

Alexandra Compton's P.O.V.

Stojeći ispred Amber samo u donjem rublju i Harryjevoj majici, razmišljala sam o tome u koju rupu se sakriti. Kamo pobjeći? U ovom trenutku sam postala svjesna da se ipak ništa neće dobro završiti i da mi je suđeno da patim. Možda me Vijeće spali na lomači, tko zna? Madison je velika zagovornica Amber, ali ne i negativka. Samo ima puno nade u nju. Koliko sam skužila, oni svi čekaju još jednu vješticu, u ovom slučaju šestu jaku vješticu (potomka Minee) da bi mogli svi zajedno protiv Maxa i njegove ogromne elite.

The Vampire WitchWhere stories live. Discover now