EPISODE 9 - SEASON 5 - POWER -

7.3K 458 117
                                    

Ispričavam se svima zbog kašnjenja, već dva dana me boli trbuh (vjerojatno PMS) pa sam malo po malo pisala nastavak :) Nadam se da vam se sviđa, molim vas da date 'glas' (vote) i komentar(dug ili kratak, puno mi znači) :D pogledajte trailer ako još niste <3

EPISODE 9 - SEASON 5 - POWER -

HARRY EDWARD STYLES' P.O.V.

S obzirom da nam je Zayn ispričao što se dogodilo one noći kada nam je bilo javljeno da su iscijedili vampire i odlučili prodavati vampirsku krv, znao sam da smo vrlo blizu razotkrivanju što nam nikako nije godilo. Pogotovo ne sada. Imali smo puno posla za učiniti, moramo upozoriti sve osobe koje se bave magijom, sve vampire, sve vukodlake da se primire na neko vrijeme, no činilo mi se da ćemo morati djelovati tajnije nego dosad na duže vrijeme.  Nabava krvi se mora smanjiti. Malo ćemo stegnuti remen. No, našu najnoviju nasljednicu te stvari nisu nimalo zanimale. Slijedila me kao pile kamo god sam išao i 'kokodakala' do te mjere da sam se pobojao da će joj jezik otpasti. 'Harry, zašto ovo?', 'Baš me briga', 'Hoću zabavu', 'Hoću ovo', 'Hoću ono'....Jennifer mi je stavila bubu u uho i moram priznati da je nešto od njenog govora imalo puno smisla. No, opet mi nije jasno kako je Amber uspjela proći test. Čak i da je varalica, tko bi joj pomogao? Morao sam hitno posjetiti Billa Comptona kojeg su većinom vampiri slušali pa sam odlučio izaći iz dvorca.

''Kad ćeš mi vratiti mobitel?'' Upitala me po ne znam koji put. Dovoljno mi je bilo da vidim sve njene kontakte i odmah mi je postala sumnjičava. A da ne govorim o njenim slikama, doslovno uzima blesave 'selfije' po cijele dane. Naravno, dalje me slijedila hodajući hodnicima dvorca u svojim skupim štiklama na koje je potrošila nekoliko tisuća funta. I onda sam se ja žalio na svoju rođakinju Mare.

''Kad se opametiš. Znači, nikada.'' Odvratio sam joj uopće ne svraćajući pogled na nju. Zbog odsjaja pločica, vidio sam kako se zaustavila. Mrštila se kao i obično kad nešto nije po njenom. ''Odoh ja.'' Mahnuo sam joj ne okrećući se. Putem sam oblačio svoj tamni kaput koji sam do sada nosio sa sobom presavijen preko desne ruke.

''Znaš šta sam ja zaboravila? Pozvati te na svoju proslavu koja će se itekako održati. Pozivnice su došle ujutro.'' Još uvijek nije odustajala od provociranja. Preokrenuo sam očima popravljajući rukave, a zatim sam se okrenuo i povikao:''Neće biti proklete zabave!''Koliko god se trudio izderati na nju, ona me nikada ne shvaća ozbiljno. Samo radi i radi po svome. Pogledao sam na ekran svog mobitela koliko je sati i shvatio da se moram požuriti.

''Bit će, Harry. Znaš tko sam.'' I dalje je koračala za mnom i pravila buku svojim potpeticama. Uskoro smo bili pred velikim glavnim ulaznim vratima dvorca. Lagana kiša je pravila društvo prirodi. Vani je bilo svježe, čak bih se usudio reći hladno. Vjetar je tiho njihao grane drveća, vlati trave i našu kosu u laganom ritmu. Izvadio sam ključeve svog bijelog Audija i pritisnuo tipku kojim su se vrata zaključavala i otključavala. Moj vjerni Range Rover je bio na popravku. Kad god Mare uhvati moju jadnu bebicu, zna se da će uskoro na servis.

''Dosadna napast. Daj smiri hormone i napravi nešto korisno. I nemoj nikog otpuštati ni zapošljavati više, jasno?'' Okrenuo sam se ponovno prema njoj i grubo joj odbrusio. Naglasio sam da više ne otpušta ni zapošljava osoblje jer već  ni sam ne znam tko radi ovdje, a tko ne. ''Zabave će biti.'' Govorila mi je dok sam ubrzanim koracima hodao do svog automobila. Kako ona ne može shvatiti da je užasno naporna? Nije joj nimalo neugodno. Sve bih dao da znam gdje se ta ženska gasi. Otvorio sam vrata s vozačeve strane i prije negoli sam sjeo unutra, upitao sam je:''OK, hoćeš li umuknuti i pretvarati se kao da te nema ovih dana ako ti dopustim glupu proslavu?''

Nisam želio popustiti, ali više nisam mogao izdržati. Njen piskutljiv glas i još iritantniji američki naglasak kojim je pričala su me izluđivali. Ne trebam se ni pojaviti tamo. Samo ću joj reći da može prirediti zabavu. ''Hoću.'' Odmah se razveselila skačući i plješćući oko mene. Napokon sam sjeo na vozačevo mjesto, zalupio vratima i stavio ključ u ključanicu te okrenuo njime. Motor je uskoro proradio i znao sam da za nekoliko minuta neću više slušati Amber. Vožnja me uvijek smirivala.  Spustio sam staklo i poručio joj za kraj:''Dobro. I nemoj dosađivati Niallu oko svoje haljine, ne zanima ga to.''

The Vampire WitchWhere stories live. Discover now