EPISODE 7 - SEASON 3 - I'LL BE GONE FOR A WHILE

11.9K 370 43
                                    

U PRETHODNOM NASTAVKU:

 **

Alexandra Compton's P.O.V.

Ležala sam na grani drveta. Ovdje sam bila sigurna. Osjećam se kao da će mi se svaki čas neki dio tijela paralizirati. Užasno. Obrisala sam krvavu oštricu noža u bijelu majicu koja je barem nekoć bila bijela, nakon ovog masakra i borbe, baš i ne. Pun mjesec me fascinirao i plašio istovremeno. Možda mogu dobiti energiju iz njega. Mjesec zapravo ne svijetli, već svijetli Sunce iza njega. Moram dobiti bilo kakvu energiju, a Sunčeva se činila najboljim izborom. Oblizala sam žedno usne. Čekao me dolje. Režao, pokušavajući se popeti gore, do mene. Ali, nije mogao. Zasad.

Slušala sam njegovo disanje i kucanje srca. Slušala sam dernjavu iz dvorišta dvorca iako sada sam sve slabije čula, pa većinu toga nisam ni razumijela. Tri ujutro je. Ne mogu sada odustati.

Neću umrijeti ovdje. Ne, ovdje, u prljavoj šumi, u krvavoj i blatnoj odjeći. Ne sada, tako mlada i iscrpljena. Ne, zbog toga što sam odustala.

Digla sam se s grane, slabo stojeći na nogama i promatrajući njegove žute oči. Okrutnost je rješenje. Mrzim ovo. Nemam izbora ako želim živjeti. Bacila sam nož na njega koji je sada bio zaronjen u njegovu crnu kožu te sam skočila sa stabla na njega. Zbog prejakog udarca sam mu slomila lubanju, smrskala glavu. Umro je. Gotovo je. Napokon je gotovo. Prešla sam desnim dlanom preko znojnog čela i udahnula malo zraka.

Vrijeme je da se vratim. Sutra odlazim odavde. Moram se odmoriti. Moram preživjeti iako bih najradije umrla od umora, boli i iscrpljenosti. Moram dokazati plavokosim kujama da sam jača od njih.

Uhvatila sam nogu vukodlaka smrskane glave i vukla ga sa sobom kako sam se vraćala do vrata. Još uvijek sam krvarila. Sranje. Moram nečime zamotati ranu. Svukla sam majicu ostavši samo u grudnjaku. Znam da će me tamo Harry vidjeti, svi, čak i Bill, ali Jennifer mi je jasno rekla: 'Radi što moraš, samo da preživiš.' Čvrsto sam stegnula majicu oko desne nadlaktice. Trudila sam se da najčišći dio majice dospije na ranu. Nastavila sam s vukodlakom do dvorišta.

**

Došla sam do vrata koja su bila zatvorena, ali čim sam stigla, Harry je digao snažnim rukama vrata težine 150 kilograma i maknuo ih sa strane. Iznenadio se ugledavši me polugolu. Svi su se iznenadili i buljili u mene. Neka bulje, ja sam ta koja je upravo preživjela najveće sranje u životu.

Dovukla sam mrtvog vukodlaka do Madison kojoj se prizor zgadio toliko da je povraćala (zamislite, kako je tek bilo meni) te sam bacila srebrni nož kraj lešine. Marie je dotrčala do mene, zajedno s Harryjem i Jennifer.

**

EPISODE 7 - SEASON 3 - I'LL BE GONE FOR A WHILE

Čvrsto sam se držala za desnu ruku. Lagala bih ako kažem da ne boli.

"Alex, moramo ti brzo dati protuotrov." Marie je malo otpustila tkaninu oko moje nadlaktice kako bi pogledala stanje. Koliko sam uspjela vidjeti, rana je bila grozna, duboka. Jasno su se vidjeli tragovi zubiju. Je*eni vukodlaci. Još uvijek mi se vrtjelo. Viđala sam duplo. Dosta mi je jednog Harryja, kamoli dva. Podigao me u naručje i ubrzano hodao noseći me. Ne želim da me nosi. Mogu sama hodati. Šta on sada glumi?

Misli su mi tako usporene.

"Pusti me." Pokušala sam se istrgnuti iz njegovih istetoviranih ruku, no njegov stisak nije nimalo popustio. Čini se da sam trenutno preslaba. Mogla bih ga još jednom udariti ili što ja znam, slomiti nos? Podigla sam desnu ruku i probala zamahnuti njome, ali sam ubrzo odustala od ideje zbog boli koja se pojačala.

The Vampire WitchWhere stories live. Discover now