ispričavam se što kasnim, ako ima kakvih grešaka obavijestite me :) hvala što ste strpljivo čekali, nadam se da ćete nastaviti čitati.
Belladonna biljka vam stvarno postoji pa ju možete progooglati :) riječi koje je Minea izgovarala su na latinskom
--
EPISODE 3 - SEASON 5 - BRING ME BACK TO LIFE
HARRY EDWARD STYLES' P.O.V.
Nakon 7 dugih sati, napokon smo sletjeli u New York. Adrian je u zadnji čas promijenio mjesto sastanka. Zašto? Što ja znam, tko će ga uopće znati? Iskreno, nisam želio ni na kakav sastanak, ali Louis mi je rekao kako moramo ići jer je to naša dužnost. Ponekad bih htio biti samo običan čovjek. Ubrzanim koracima smo šetali do crne limuzine zatamnjenih stakla koji nas je trebao dovesti do Maxovih. Možda sam trunku nervozan jer Maxovi često igraju podlo pa se ne bih čudio da nas šofer pokuša oteti ili...ubiti. Ipak smo dečki i ja bez riječi sjeli i čekali u tišini da vozač upali auto. Putem ništa nije govorio. Svakih 5 minuta sam provjeravao mobitel i sve društvene mreže na kojima sam bio registriran u slučaju da nije stigla neka novost ili u slučaju da mi se Alex javi. Ali, ništa od njene poruke, jedino što sam imao šanse pročitati je poruka moje majke: 'Čuvaj se. I ne brini, potraga za Alexandrom je počela. Možda si trebao povesti Amber za sobom, dolazim u iskušenje da je izjurim van.'
Vožnja je trajala minimalno pola sata. Jutarnja gužva se nije mogla samo tako izbjeći. A uzmemo li u obzir kako je sada 10 sata ujutro i kako je ovo New York, imam osjećaj kao da se gužva uopće ne može izbjeći.
Napokon smo stigli i glasno sam i duboko izdahnuo.
''Ne budi nervozan. Što je najgore što nam se može dogoditi? Da nam kreten objavi rat?'' Louis me upitao. Zapravo, da, to je najgora moguća stvar koja nam se može dogoditi uz Alexandrin nestanak.
''Da, to je najgore. Znaš da je brojčano jači od nas?'' Odbrusio sam mu nakon čega sam uskoro požalio.
''Kvantiteta i kvaliteta su dvije različite stvari, Harry. Što ti se dogodilo?To si nam uvijek prije govorio.'' Niall me ozbiljno promatrao.
''Možda više nisam sposoban za ovu ulogu.'' Dao sam im jednostavan zaključak na što su se svi u limuzini, osim vozača, nasmijali.
''Ajde, ne seri. Stavi najbolju pokerašku facu i idemo se obračunati s gadovima.'' Liam me udario po leđima te smo izašli iz auta.
**
Ulazili smo u jednu od brojnih nebodera. Na ulasku nas je spremno dočekivao naš vodič, odjeven u elegantno crno odijelo. Tko bi rekao da nas Adrian želi impresionirati nakon svih onih podlih napada i prijetnji? Prešao sam pogledom na brzinu preko njegove kartice s imenom prikvačene na crn sako. Peter Bynes. Pa, dobro, Peter, kako si ti završio u njegovim kandžama?
Unutrašnjost zgrade nije bila osobito zanimljiva, pomalo monotona i dosadna. Okruživali su nas tamnosivi zidovi, okrugle zidne svjetljike i koji prozor. Naravno, za klijente poput nas, potrudili su se staviti par biljčica. Izgleda da smo hodali dugim hodnikom na čijem su kraju stajala glomazna tamnosmeđa drvena vrata premazana lakom koji im je davao crvenkasti odsjaj.
Naš vodič, Peter, se požurio kako bi nam otvorio vrata i ubrzo nakon toga, vidio sam njega i brata. Intenzivno plave oči su me zadovoljno promatrale kako se približavam velikom okruglom stolu. Ne mogu opisati koliko sam postajao živčaniji svake sekunde provedene u istoj prostoriji s njim. Posebno me nervirala njegova dijamantna naušnica. Jednako elegantno odjeven baš kao i njegov 'potrčko' Peter, sjedio je na najvećem stolcu u ovoj prostoriji, vjerojatno da se dokaže kako je on 'gazda'. Ne želim priznati da je tako jer nije. Valjda. Dok se Adrian smiješio sam sebi u bradu, njegov brat je pripremao papire. Bio je odjeven u isto odijelo kao i Adrian. Što je to danas s odijelima? Dečki i ja se nismo željeli zamarati s lažnim impresioniranjem neprijatelja, već smo bili odjeveni u najnormalnije odjevne predmete poput jednobojnih majica i traperica.
ESTÁS LEYENDO
The Vampire Witch
FanficUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...