EPISODE 15 - SEASON 2 - OUR MOMENT

13K 329 50
                                    

Samo Bog zna što Harry misli o svemu ovome. Moji instinkti su uvijek bili točni, a ovaj predosjećaj koji sad imam mi govori da je Eric sasvim OK. Zašto ne bismo mogli probati vrijedi li ona činjenica u vezi moje krvi? Ujutro bismo vidjeli i to je to. Ako bi to bilo točno, nekako bi Jessica i Katherine mogle ponovno na sunce.

"Harry." Ponovno sam izustila njegovo ime na što me ljutito pogledao tamnozelenim očima. Teško je disao. Ericovu reakciju nisam vidjela, ali vjerojatno mu je laskalo što je Harry, kako bi se moglo reći, ljubomoran.

"Eric Northman." Harry je procijedio njegovo puno ime bijesno stiskajući svoje šake. Mogla sam osjetiti kako mu je krv počela ključati. Opet pretjeruje.

"Harry Styles, vlasnik Prijestolnice." Eric je ležerno rekao. Izgledalo je kao da ga uopće sve ovo ne dira.

"Pokušavaš piti iz krive cure." Harry mu je poručio i počeo nam se približavati s druge strane ovog dugog hodnika. O, jadni mi.

"Zašto je ne bismo mogli podijeliti?" Eric ga je probao isprovocirati te je krenuo prema Harryju. Ovo nikako ne može završiti dobro. Harry nije dobro reagirao na ovo i jednostavno je udario Ericovo lice takvom snagom da sam posumnjala da je on zapravo vampir, a ne samo hibrid.

Eric, koji je star 1000 godina, se nije dao 'tući'. Znala sam o količini vampirske snage nekoliko činjenica, a jedna glasi ovako; Što je vampir stariji, to je i jači. Plavokosi Šveđanin je udario još jače Harryja u trbuh nekoliko puta, a zatim ga bacio na kameni zid poput igračke. Ovo nisam mogla gledati, a bome ni slušati. Molila sam ih nekoliko puta da prestanu, no oni su me totalno isključili iz te svoje 'igre'. Harry je poludio na ovo. Odlomio je komad zidne svijetiljke koja je bila gotovo pa jedini izvor svjetlosti u ovom tamnom hodniku i bacio Ericu u glavu. Ovo je sve stvaralo groznu buku, pa su Katherine, Jason, Jessica, Bill, Sarah i Jennifer dotrčali zabrinuto do mene. Ni jedan od njih nije se više mogao suzdržati.

Bill, Jason, Katherine i Jessica su krenuli prema Ericu kako bi ga razdvojili od Harryja, a Katherine, Jennifer, Sarah i ja smo krenule prema Harryju kako bismo ga razdvojili od Erica. Ali, to nije djelovalo. Eric se uspješno oslobodio tima broj '1', a Harry me gurnuo sa strane na što sam opet ja poludjela.

Možda sam mala, možda sam slaba, ali mene nitko neće gurnuti sa strane. Uvijek on radi probleme.

Pravi obrat se dogodio samo na nekoliko sekunda i taj obrat nitko od nas prisutnih u tom uskom hodniku nije očekivao. Ne znam ni sama kako, ali jednostavno jaka i pomalo oštra svijetlost je izletjela iz mojih dlanova i odvojio Erica i Harryja, svakog na jednu stranu. Da stvar bude zanimljivija, Sarah je to učinila iste sekunde kao i ja, samo što ja ne znam što sam zapravo učinila. Ubrzo su ih timovi '1' i '2', kako ih nazivam, pohvatali, a Sarah i ja smo se pogledale zbunjeno u isti trenutak.

"Ti si vještica?" Istovremeno smo jedna druga zbunjeno i začuđeno upitale. Kako to da je Sarah vještica?

"Da. I, ja jesam vještica, gen se vjerojatno prenosio samo na ženske potomke, s obzirom da Jason je normalan donekle." Odgovorila je na moje misli. Nešto je čak nisam upitala na glas, a ona je odgovorila na to. Je li moguće da telepatija zapravo postoji? Je li moguće da može čitati misli?

"Moguće je čitati misli. Ali tvoje je teže pročitati jer si jednim dijelom vampir, a njima ne mogu čitati jer nemaju električne impulse." Ponovno je to učinila! Pročitala mi je misli i na glas odgovorila. Harry ju je pogledao iznenađeno, baš kao i Jennifer, Jessica i Katherine. Ovi ostali su vjerojatno znali.

I Eric i Harry su imali razbijene noseve, ali tako im i treba kad samo izazivaju probleme! Što da kažem sada osim: 'Ajme meni.' Ne želim da mi rođakinja koju niti ne poznajem čita misli. To su privatne stvari! Vidjela sam krajičkom oka kako Jason i Bill vode Erica, a Katherine im je pokazivala put. Ipak su oni novi u ovom dvorcu, ako se ja još uvijek ne mogu snaći, kako će tek oni?

The Vampire WitchWhere stories live. Discover now