U PRETHODNOM NASTAVKU:
Dugo sam razmišljala noćas o Harryju i sebi. Jedva čekam da odemo zajedno na bal. Ne znam zašto, ali kamo god dođemo, pitaju nas jesmo li nas dvoje par. I nekako, nekako mi se počeo sve više sviđati. Stalno razmišljam o njemu. Njegovom osmijehu i očima.
S njime se osjećam kao ja. Osjećam se da sam napokon pronašla samu sebe. Toliko me motivira i daje mi poticaj da budem bolja i pažljiv je sa mnom i uvijek me vodi sa sobom. Marie je čak rekla da bi Harry prije zaboravio svoju glavu nego mene. Volim pričati s njime. Razumije me. Tako smo slični, a tako različiti u nekim stvarima. No, više imamo sličnosti. Volim njegove šale, iako su toliko pervezne da me na sam spomen glava zaboli, ali one te šale učini slatkim samo jednim osmijehom.
Najviše od svega volim je kada kaže da sam njegova, da će sve biti u redu i da će se on za sve pobrinuti. Često kaže da će sve učiniti samo da meni bude dobro.
Mislim da sam se počela zaljubljivati u njega, a najviše se bojim da on ne osjeća isto prema meni.
EPISODE 22 - SEASON 2 - WE GOTTA FIND LISBON
Kraj osmog mjeseca. Napeta sam k'o puška, zbog svega. Pokušavam zaboraviti ovo ljeto i krenuti dalje. I, da, vratila sam onu knjigu, nadam se da Harry nije doznao jer ako jest, bit će svega. Tako je čudno biti Alex Compton. Imati dvije sestre. Dijeliti džeparac s njima. Imam potpuno novu obitelj.
Katherine nam je 'teta', moja mama nam je mama, Bill nam je tata, a Mare obiteljski liječnik, heh.
'Čovječe, ne ljuti se' nikako nije opuštajuća igra, pogotovo ne za vampire, a još pogotovo, pogotovo za vampire poput Jennifer. Dnevni boravak, limunada i nas četiri na podu s društvenom igrom. Kako bolje provesti večer? Iako su vampirice, imaju bolji 'trač party' od običnih ženskih. Pogledala sam prema zidu, na kalendar na kojem su ženske u toplesu. WTF? Bog zna što ću tek naći u Harryjevoj sobi, ako je ovakav kalendar u dnevnoj sobi. Već je 24.8.
"Alex, još jednom me sruši i svega ti, ja ću te ubiti." Jennifer je razbarušene smeđe kose uputila mi svoj smrtonosan pogled. Ovaj puta joj nijedan pijun nije preostao u igri. Hej, nisam ja kriva! No, dobro, jesam.
"Jennifer, ne budi takva. Nisam ja kriva što sam predobra u ovome." Bacala sam joj malo soli na ranu smješkajući se podmuklo znajući da vještice su uvijek sretnice u igrama. Nagradnim, društvenim, ima li veze, ali uvijek imaju sreće. Što se više družim s curama, više postajem 'zla kuja s dobrim srcem' poput njih.
"Varaš!" Uskliknula je Jenn. Katherine je zamišljeno zurila u raznobojne pijune vjerojatno razmišljajući o tome kako me pobjediti. Jessica je podigla začuđeno obrve.
"Daj molim te, kak ja to varam?" Upitala sam je i nasmijala se.
"Ti si vještica. Vještice uvijek imaju sreće u ovakvim igrama, one imaju sreću u svemu." Jessica je uzdahnula i prekrižila ruke.
"Da, ako nas ne spale." Nastavila sam igrati znajući da ću pobijediti danas po već peti put.
"Znaš da ću ja pojesti onog k'o te proba spaliti." Jennifer mi je dala sestrinsku pusu u obraz i nasmiješila se. Kad se samo sjetim našeg 'upoznavanja'! Cijelo vrijeme sam mislila da će me ubiti, no ipak nije."Dobro je imati Jennifer kraj sebe. Korisna je. Jede i koga ti želiš ubiti i koga ona želi ubiti i na kraju ona sita, a ti sretan." Katherine je rekla.
"Slažem se s time." Jess se složila s Kath.Odlučila sam postaviti Jennifer pitanje koje me oduvijek zanimalo: "Jenn, kako dugo možeš izdržati bez ljudskog mesa?"
"Dva mjeseca. Onda propadam ili dobijem neko čudno ludilo pa bi me trebalo u samnicu zatvoriti." Jennifer se nasmiješila i bacila kockicu. 1 je dobila! Hahahaha.
"K'o u Azkabanu." Jessica je uzdahnula. Čekaj malo, sjetila sam se nečega. Mona. Ona je u Azkabanu, u ludnici. Sjećam se kako je povikala prije nego što su je odveli u Azkaban da ne vjerujem Harryju. Mislim da nešto ne znam. O Harryju. Ali, opet, zašto bih morala vjerovati Moni, a ne Harryju?
"Cure, jeste li kad bile u Azkabanskoj ludnici?" Upitala sam ih.
"Ne. Samo je tamo neki ćelavi psiholog htio znati naše osjećaje i dao nam je nešto da bojamo. Isuse Kriste. Požali se Harryju da zaposle nekog komada. Znaš da vampirice prije nego što odu u svoju ćeliju moraju k ginekologu. Nikad mi nije bilo jasno zašto. Ne možemo zatrudnjeti, ne možemo pokupiti spolnu bolest." Katherine je preokretala očima prisjećajući se boravka u zatvoru i njihovih zaposlenika.
"I još stave nekog starca koji nas pregledava. Stvarno? Mislim, ti ginekolozi nisu tu radi našeg zdravlja nego zbog svog Štefeka." Kath je nastavila. Štefek? Hm, dobro znamo na koga se misli, zapravo na što se misli.
"A daj, Katherine!" Sve smo udrile u smijeh.
"Istina je. Ne bih se bunila da me pregleda netko od vlasnika ovog dvorca, pogotovo to vrijedi za Harryja." Jennifer me izazivala bacivši bijelu kockicu. Ispalo joj je 6. Postavila je svog crvenog pijuna na karton. Podigla sam ljubomorno obrve. Bio je red na mene te sam bacila kockicu. Ponovno sam je srušila, ali ovaj puta intezivnije i bijesnije.
"Uuu..Jennifer. Pogledajte Alex kako je bijesna." Jessica nas je pogledala.
"Nisam." Odgovorila sam. Da, lagala sam. Harry...on ne može biti s Jennifer.
"Ne, očnjaci su ti sami vani, nemaš ti kontrolu, zar ne?" Katherine je primijetila moje izdužene očnjake koji su bili tek mrvicu dulji od mojih običnih 'ljudskih', ali su bili izraženiji. Sranje. Kako ih sada vratiti da budu normalni?
"Možda mi smeta, ok?" Pokušala sam govoriti. Čudno je s tim očnjacima govoriti. Imate osjećaj kao da su vam usta puna.
"Jer si zaljubljena u njega." Jennifer me prisilila da priznam da jesam. Nisam željela, ali moj jezik je bio brži od pameti.
"Dobro, jesam!" Glasno sam rekla.
"Daj me, Kate, uštipni jer nemam pojma je li ovo san ili java. Ozbiljno?" Jessica se približila u nevjerici Katherine koja se samo nasmiješila na moje riječi.
"Da." Izustila sam tiho i vratila se na igru. To mi zasada jedino ide.
"Zašto nisi ranije htjela priznati?" Jess me upitala maknuvši pramen crvene kose s očiju. A što da kažem? Da budem iskrena?
"Jer nisam ni znala da sam se zaljubila." Iskrenost je ipak odlučila progovoriti kroz mene. Zvuči glupo, ali to jest tako.
"Daj molim te, kakva ti je to isprika. Kako nisi znala?" Jennifer je sklopila ruku i namrštila svoje oblikovane i lijepo popunjene obrve te me upitala.
"Jer mi je on prvi dečko u kojeg sam se zaljubila. Ikada. Superman se ne računa." Dala sam još jedno priznanje. Sada su mi sestre, a Kath 'teta' iako izgleda kao da je stara poput mene.
"Wow. Ali, Alexandra, ne odustajem od toga da varaš, kako netko može baciti kockicu na šesticu 10 puta. Kažem ti da je to vještičja sreća." Jennifer mi je poručila.
YOU ARE READING
The Vampire Witch
FanfictionUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...