EPISODE 19 - SEASON 4 - LAST GOODBYE
Petak. Kraj tjedna. Što da kažem osim: 'Hvala Bogu'?
Imam svakodnevne glavobolje i još više njihovih uzroka. Isfrustrirana sam. Imam moći koje bi mi toliko mogle olakšati život, ali ne smijem ih koristiti zbog ljudi. Harry je tako strog! A njegov potez kojim je odlučio učiniti Amber vlasnicom neću ni komentirati. Barem se trudim ne komentirati. Kako je mogao? Ona je praktički..sada..jedna od glavnih. Što ga je navelo na to? Ne vjerujem da je napitak djelovao na njemu. Nešto je drugo u pitanju. Valjda se nije zaljubio. Uf! Ubila bih ih, oboje, da se radi o tome.
I da...zaboravila sam dio gdje bih se trebala ubiti i možda oživjeti. Kako zanimljivo, zar ne? Ne želim umrijeti. Jedva mi je 16 godina. Pogotovo ne želim umrijeti kao djevica. Nikome nisam rekla za otrov koji skrivam. Vjerojatno ni neću reći.
Još samo dva sata i Jennifer, Jessica i ja odosmo iz ovog školskog pakla. Dobila sam jedinicu. Iz matematike. Pa, profesorica mi je dala zadatak na ploči i kad sam ga vidjela, doslovno sam pala sa stolice. Kad sam napokon bila pred pločom, ravnodušno sam buljila u bijele brojke. Ajme. Koma. Ne želim se više ni prisjećati.
"Čudna si u zadnje vrijeme." Jennifer je zamijetila sjedeći na još jednoj zelenoj klupici Nasuprot mene na kakvoj sam i ja sjedila. Predobro me poznaje. Ponekad mislim da zna kako se osjećam samo prema mom tempu disanja. Jezivo.
"Pa, šta da kažem. Amber je službeno glavna, svi je obožavaju, ja sam praktički na listi najgorih vještica zajedno s Adrianom, dobila sam kolac...i..da...tako." Krenula sam s odgovorom i na kraju zastala i preskočila najgori dio svoje priče. Osjećam se kao da nemam više izlaza. Osjećam se kao da me nešto guši iznutra. Misli o smrti mi se stalno vrte u glavi, a činjenica da bih uskoro mogla biti s Victoriom je bila tako...čudna? Nisam sigurna. Bojim se."Rekla bih da nije tako strašno, ali bome, strašno je." Jess je odgovorila zamišljeno se igrajući pramenovima svoje prirodno crvenkaste kose.
No, ako sam već primorana oduzeti si život prije negoli se pretvorim u Adrianovog roba, onda ću to učiniti sa stilom. Naravno da ne želim umrijeti, ali, čini se da nemam nekog izbora. Uostalom, ako već moram završiti sa životom, planiram učiniti to sa stilom, rastati se s prijateljima, obitelji i..Harryjem na najbolji mogući način. Iako, stvarno ne znam kako prići Harryju. Sav je smotan. Ponekad mi se čini kao da ni sam ne zna što želi i što radi.
"Znaš šta, petak je. Želim vas sve izvesti na večeru. Ja častim, vi plaćate." Okrenula sam na veseliju temu.
"Tako se da živjeti! Znači, mi smo prve pozvane?" Uzbuđeno me upitala Jessica.
"Naravno. Poslije toga ćemo se igrati." Odgovorila sam nepromišljeno. Možda sam trebala složiti drukčiju rečenicu jer ovako zvuči poprilično..dvosmisleno.
"Ne na onaj pervezan način, zar ne?" Jennifer se zbunjeno namršila kad mi je postavila pitanje. Naravno da ne!
"Jenn, znaš da nisam takva. Mislila sam na to da iskoristimo sve što imamo. Sve naše moći..vidjet ćete sve na vrijeme." Nasmijala sam se iskreno dok sam im govorila. Izgledale su začuđeno. Nisu znale odakle ova druga zabavnija strana mene. Možda bih češće trebala biti ovakva, bezbrižna. Samo, pravo pitanje je kako?
"Zvuči zabavno." Obje su se složile u isti glas.
"Hoćeš li reći mami da si dobila jedan?" Jess me upitala. Zašto je to uopće spomenula? Zašto se od svih škola u Londonu, učiteljica Hitchinson baš zaposlila ovdje? Imam dojam da me mrzi. Ne znam zašto.
"Ne još. Kada ispravim, onda." Nasmiješila sam se pomalo nervozno.
"Haha, ja baš planiram reći Billu." Začudio me Jessicin odgovor. Zašto bi netko namjerno išao govoriti roditelju za jedinicu? Nema smisla. Dobro, Bill joj nije biološki otac, ali joj je ipak otac koji je voli i dao bi sve za nju. Imaju popriličnu jaku vezu, ona je njeno 'vampirsko' dijete.
"Zašto si tako sretna zbog toga?" Jennifer je jednako tako kao i ja bila zapanjena njenom 'fiks' idejom.
"Jer sam dobila jedan! Kao sva normalna djeca." Sretno je uskliknula. O, Bože!
"Pa...eto. Onda ti čestitamo." Nasmijala sam se i čestitala joj ujedno i u ime Jennifer.
"O, hvala, hvala." Ponosno se zahvalila.
**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Vampire Witch
Hayran KurguUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...