EPISODE 16 - SEASON 4 - HELP -
JENNIFER CHECK'S P.O.V.
Glasno se začuo alarm dok smo Harry, glupa plavuša, cure i ja tražili Alexandru koja nije uopće nestala. Što je sada učinila? Jessica i ja smo se pogledale zbunjeno. Na zidovima su se upalila crvena svjetla koja su svakih nekoliko sekunda bljeskala. Vrata su se automatski zaključavala, a prema onome koliko sam uspjela vidjeti, šipke i rešetke su se spuštale na prozore. Hoće li Alex moći pobjeći? Sretno joj.
"Uzbuna u prostoriji A1!" Zaštitar je povikao, izvadio pištolj vjerojatno napunjen drvenim mecima premazanim verbenom. Harry je skinuo svoju crnu jaknu i predao joj Amber koja je uživala u svakoj sekundi njegove pažnje.
"Moram ići." Rekao je dok je ostao u bijeloj napetoj majici kratkih rukava. Alex ima dobar ukus.
"Harry, čekaj! Alex?" Zgrabila sam ga brzo za ruku prije nego je uspio otići. Iskreno, ne znam gdje je ona, je li ona još uvijek u toj prostoriji u koju upravo ulazi nekoliko naoružanih zaštitara..uključujući i Harryja.
"Idi, ja ću je pronaći.." Amber mu je poručila. Njihove oči su se susrele na trenutak, a zatim je kimnuo i odlepršao prema sobi A1 vadeći pištolj. Wow. Nadrapala je. Itekako je nadrapala. Samo se nadam da je nekim čudom uspjela izaći inače neće biti dobro. Pitanje koje mi se pojavilo odmah kada je otišao je: 'Što Amber izvodi?'
"Zašto ste ovdje?" Sklopila je ruke i zamahnula savršeno ispeglanom gotovo platinasto plavom kosom..iliti slamom. Koji vrag glumi? Kao da nešto predstavlja ovdje?
"Iz istog razloga kao i ti. Došle smo malo pogledati. A sada se miči, molim." Katherine joj je drskim tonom odvratila ne zamarajući se je li ona 'navodna' nasljednica Minee ili plava balavica mlađa od nje preko 500 godina.
"Ako je ona mislila da će ovdje nešto pronaći, neće." Naša najdraža plavuša se slatko nasmijala, a zatim ozbiljnim tonom rekla. Kakva promjena raspoloženja u nekoliko sekunda.
"Nestala je, alo, jesi ti gluha ili glupa?" Jessica ju je glasno upitala. Pomalo sam se isključila iz razgovora. Gledala sam prema hodniku koji je vodio u prostoriju A1. Ne čujem ništa. Samo riječi poput: 'OMG', 'Tko je ovo napravio?' i slično. Valjda bi to trebao biti znak da je Alexandra pobjegla. Uspješno.
"Vidjela sam kako ti i Alex idete u sobu A1, nakon toga si izletjela, došla po ove dvije, vratila se s njima i ponovo izašla." Govorila je Amber. Kao da ćemo se sada Jessica, Katherine i ja smrtno uplašiti i moliti je do smrti da ne kaže nikome. Malo sutra!
"Što naša pjesnikinja želi reći? Tražimo je i nemam pojma o čemu ti trabunjaš. A mislila sam da si se opametila." Pretvarala sam se kao da je istina ono što govorimo dok je prava istina bila - lažemo. Debelo lažemo, ali Alex je napravila toliko toga za nas i jednostavno, dugujemo joj. Prijatelj mi je. Sestra. Doduše, nebiološka, ali ipak, ona mi je sestra. Mogu nekoliko puta lagati zbog nje.
"Govori mi invalid." Odbrusila je. Stvarno je nisko pala. Zbog njenih riječi, zaboravila sam na Harryja i zaštitare u prostoriji. Mogla bih ovdje ubiti svoju sestru, no znam da bih žalila zbog toga. Ne znam zašto, ali bih svejedno imala grižnju savjesti.
"Govori mi mutava trudnica koja je dala pobaciti dijete samo da se ne bi udebljala." Prevrnula sam očima. Nikada neću moći razumjeti Amber. Na neki način mi ju je žao. Izgleda kao da se pokušava uklopiti, ali neki njeni postupci me tjeraju na povraćanje.
"Koja si ti bolesnica!" Katherine je uskliknula. Ona je naizgled snažna vampirica, spremna učiniti sve kako bi preživjela, ali Jessica, Alex i ja znamo njenu slabu točku. Želi očajnički dijete. Pretpostavljam da Jessicu i mene još uvijek želja za djecom nije uhvatila, vjerojatno zbog toga što smo mlade, ali nakon 500 i nešto godina, valjda poželiš imati svog potomka, svoje vlastito dijete. Zato, Kath ne razumije abortus. Kaže da nikada ni nije razumijela.
YOU ARE READING
The Vampire Witch
FanfictionUpoznajte šesnaestogodišnju tinejdžericu Alexandru Harper iz Manchestera kojoj je u životu najveći problem bila matematika. Njen razred je trebao ići na kampiranje u šumu, ali iznenada se dogodila nesreća koja nikog nije ostavila ravnodušnim. Naime...