💎İyi Okumalar💎
"Derin"annemin aşağıdan bana seslendiğini duyduğumda odamdan çıktım.Mutfağa doğru yürüyüp kapıya yaslandım.
"Efendim,Beste Sultan" dedim bıkmış çıkan sesimle.Annem kafasını bana döndürüp.
"İstersen Beril'leri çağır bu gün yemeye" dedi ama ben mutluluk dansı yapmakla meşguldüm.Beril benim en yakın arkadaşım,hatta olmayan kız kardeşim.Beril'le 2.Sınıftan beri arkadaşız,ailelerimiz'de.
"Ayyy,tamam sultanım"diyip dış kapıya koştum.Beril'ler bizim karşı komşumuz olduğu için,hiç gidip kapıyı çalamıycam.Ne yani güzelim! Aayaklarım'mı yorulsun.
"Berooo"diye bağırdım apartmanda."Beril"diye tekrar bağırdım ama hiç ses vermedi.Ben azda olsa Berili tanıyosam kapıyı çalmam için kapının arkasında durup bekliyordur.Hayin.
"Beril,beni salakmı sandın sen.Sanki kapının arkasında durup benim kapıyı çalmamı beklemiyorsun" diye ivşaladığımda kapı açıldı.
"Lan,müneccim süttümü içtin sen"diye bağırdı.Gülüp "Annem yemeye çağırıyor"dedim.O arada kapıdan Gökçe Teyzeyle,Murat Amca çıktı."Derin'cim biz bu akşam gelemiycez,zaten eve geç gelicez eve ama Beril gelsin hatta isterse sizde kalsın."dedi Gökçe Teyze.
Gökçe Teyze,Berilin annesi.Çook minnoş biri.Murat Amca,biraz soğuk kanlı görünür ama oda sevecen'dir.
Beril annesin'in yanağına sulu bi öpücük bıraktı ve "Bu gece gelmeyin" dedi.Sonra bana dönüp göz kırptı.Noluyo amk.Acaba Beril Hanım ne peşindesiniz.
"Niye kızım" diye sordu Gökçe teyze şaşkınlık'la."Ya işte gelmeyin" diye geçiştirdi Beril.Bu ayaklı felaket bişeyler çeviriyor ama hadi bakalım."Gökçe tamam bırak,istemiyosa gelmeyiz" dedi Murat amca alınkış gibi yapıp.Demiştim deme çok tontişler diye.
"Ya babiş,öyle deme" dedi yavru köpek bakışlarını atıp."Tamam gelmeyiz"diyip merdivenlerden inmeye başladılar.
"Annene söyle bu gün bendeyiz" dedi Beril.Hıı belli oldu bizim delin'in derdi."Anne,Beriller'deyim.Yemek olunca bi zahmet Kalası gönder."diye bağırdım ve kapıyı kapatıp Berile doğru uçtum.Ama evet uçtum.
"Odaya geç Derin"diye bağırdı.Beril'in ,odasına doğru yürümeye başladım.Ah evet benim kankam ya.Duvarları siyah,yatak çarşafları siyah aynı benim odam gibi.
"Derin,sana bişey diyicem"dedi Beril yatağına uzanırken."Söyle"dedim onun gibi yatağa uzanıp.
"Ya karne günü yarın ya-evet anlamında başımı salladım-işte okulda bana mesaj attı 5 haftalık kamp varmış."dedi
Aslında çok isterdima ama Beste Sultan izin vermez.Sorarsam kafamda terlik parçalar lan.
"Kardeşim.Beste Sul.." derken sözümü kesti."Ya Beste teyzoşumu ben ikna ederim,yani inşallah"dedi."O zaman ikna et" dedim gülerek.
10 dakika'dır Beril'le Instagram'dan yakışıklı çocuklara bakıyoruz.Ne yani bakmayalımmı.Beni suçlamayın sizde yapıyosunuz kabul edin.
Kapı öküz gibi yumruklandığında "Kalas geldi" diyip kaltım.Berilde arkamdan gelmeye başladı.
Kapıyı açtıp "Ne var kalas" dedim kapıya yaslanıp."Sanada 'merhaba' benim salak kardeşim" dedi kalaslar kıralı."He he aynısından" diye mırıldandım."
"Beste sultan yemeğe çağrıyo.Aslında ben dedim gelmesin eve evde bişey bırakmıyo diye ama dinletemedim"dedi.Anladınız deme neden bu kadar gıcık olduğumu 'Kalas' iste.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Novela JuvenilEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...