Hazırlıklar Başlasın.

2.9K 120 20
                                    


İYİ OKUMALAR YAVRULARIM

Derin'den 

Önümde duran küçük zarflara bakarken karasız kalmıştım çok.Kafama kaldırıp Demire baktım. Benim kaldırmamla oda bana döndüğünde yüz afedemden anlamış olmalı ki,güldü.Gülmesiyle kaşımı çatıp 20 yaşlarında olan,kumral saçları olan kadına baktım.Lan geldiğimizden beri Demiri süzüyordu.Bir kaç kez laf çarpmıştım ama içime oturmuştu.

Bacağına tekme atıp önümde ki modellere döndüm.2 şık arasında kalmıştım aslında.Seçtiğim modeller sade ama şık modellerdi.Mor ve siyah kullanmak istemiştim.Yazılar ise gri renk olucaktı.Yani anladığınız üzere her şey tamam ama karar vermek zordu.

Sağ elimi kaldırıp zarfı elime aldım."Bu olsun" diyip yelloza uzattım ve bilgilerin yazdıpı kağıdı önüne koydum."Yarına teslim istiyorum,sayısına kadar bütün her şey yazıyor.İyi çalışmalar" diyip kalktım yerimden.Demiri umursamadan geçtiğimde arkamdan göz devirdiğine emindim ama kızmıştım.Elimde olan bir durum değildi.

Caddenin karşısında olan arabama yöneldiğimde belimde bir el hissetim."Kadın güzeldi ama" dediğinde dirseğimi karnına geçirdim.Yüzünü ekşittiğinde "Ağla" diyip hızlı haraketlerle arabama bindim.

ÖZÜRLÜ.

Demir'den

Derin'in gidişini izleyip bende araba bindim ve hayır hayır kadın güzel değildi.Zaten bir kez bakmıştım kadına oda içeri ilk girdiğimizde çünkü Derin yanaklarını yerken karar verme çabası daha güzel ve sevilesiydi.Oracıkta öpesim gelmişti o an ama işte şartlar...


Arabayı durdurup havalimanına girdim.Cemreyi almam gerekti.Önüme bakarken bir anda üstüme bir şey atladığında kala kaldım bi.ÖH."Bide bana  ayı dersin" diyip ayırdım kendimden.Üstünü başını düzeltip dil çıkardı ve araya doğru yürümeye başladı.

Eevet evet ben öküzüm.Doğru.

Derin'den

Kapının önüne yanaştığımda Kalası gördüm.Kafasını ellerine gömmüş oturuyordu.Hızla inip gittim yanına. "Demir aradı,almış Cemreyi" diyip kafamı omzuna koydum.Kafasını kaldrıp "Korkuyorum" dedi.Gülümseyip "Biliyorum içinde ki duyguyu ama konuşup,çözmeden bu iş olmaz.İnsan kendi beyniye düşüne düşüne nereye vara bilir ki Kaya.Hayat karışına böyle güzel bir şey çıkardıysa bunun bir bedeli vardır,unutma.Bu hayatta bedeli olmayan bir şey yoktur." derin bir nefes alıp yanımıza yanaşan arabaya baktım "Hadi,yap" diyip kalktım yerimden.

Cemre araba durur durmaz inip Kaya'ya doğru koşu.Daha yerinden kalkan kaya dengesini kaybetip yere düştü tabi Cemrede üstünde.Cemre yüksek bir kahka atıp kalktı yerinden.Yeri dediğim kayanın üstü he.

Kaya kendine geldiğinde bir bana baktı sonra Cemreye.Demire bir bakıış atıp dudaklarına yumuldu kızın.Demir "Eben" diyip eve yürüdü.Kıkırdayıp bende eve gittim.Oh yiyişin siz.

*

Telefonumun titrediğini hissettiğimde önümde duran gelinlikleri es geçip teleofonumu çıkardım.Demir arıyordu.

"Hı Demir,hı yavrum hı ne var yine ne?" diye sitemle başlattım konuşmayı ama haklıydım be 13 arayışı oluyordu bu.

"Cırlama güzelim,sadece alıcağın şeyler konusunda emin misin?" diye 50 defa sordu."Evet adam evet" diyip kapattım telefonu.Çünkü,bir şey daha söylese çığlık atarak kaçıcaktım.

Demir'den

Önümde duran damatlıklara tekrar göz gezdirdim.Beğenemiyordum.Bana Derin'im lazımdı şuan.Yaklaşık 1 haftadır görüşemiyorduk ve onsuzlıktan düşünemiyorum.

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin