İyi okumalarDerin'den
Beril'in kafamın dibinde "Derin uyurmuşta tavuklar gibi,Derin uyurmuşta maymunlar gibi,Derin uyurmuşta geyik gibi" demeleri onu kalkıp tuvalete kapatana kadardı.Yatağıma kendimi attığımda dizimin acısıyla "Aaa" diye inledim."Beni burdan çıkarmassan Demiri arayıp hayla ayıcıklı pijamalarınla yattığını söylerim" diye tehtit etti beni cadı.Üstümede ki ayıcıklı pijamama baktım.Kısa şortumun üstünde bür sürü ayılar vardı üstümde aynı şekldeydi.Bence çok tatlı ama bunu Demirin bilmesine gerek yok diymi,evet yok.
Yerimden kalkıp banyoya yürüdüm yavaşça "Bu şekilde tehtit etmen çok adice ya" dedim ve kapıyı açtım.Sinsi sinsi sırırıp "Senin kankaconpingin olmak bunu gerektirir"dedi ve banyodan çıktı.Çalışma masama yürüyüp üstüne oturdum."Kızım senin evin yokmu niye gitmiyosun" dedim ayaklarımı sallarken."Evde Gökçe teyzişinin gazabı varda on'dan" dedi "Yok on birder" dediğimde kafama arkasında duran yastığı aldı ve fırlattı."Senin şu mükemmel ! espirilerin beni öldürüyo,cidden" dedi.Tamam biraz kötü bir espiriydi biliyorum.
Annem odanın kapısını şak diye açtığında korkup masadan düştüm.Basağımın acısıyla yerde yatarken CadıRella orda gülme kırizine girmişti,"Kızım masanın üstünde oturulurmu,hadi kahvaltıya" dedi ve oda'dan çıktı.Kafamı Beril'e çevirdiğimde telefonunu bana tutmuş kıkırdıyordu.Aklıma gelen şeyle gözlerim açılırken "Sakın Beril Başar,bu sefer cidden öldürrüm seni" dedim ve yerde dikeldim."Çok geç el salla Demire" dediğinde kaşlarımı çattım "Bunu madem Demire göndericeksin,kalaslar kalası Demir inşallah yürürken ayak serçe parmağın masaya veya sandalyeye çarparsın" dedim güldüm.Beril sonunda telefonu kucağına indirdi ve vidyoyu izlemye başladı.
Vidyoyu benim ona o berbatlar berbatı espiriyi yaptıktan sonra başlatmıştı.Ayaklarımı sallarken ellerimi masaya yaslamış yeri inceliyordum.1 dakika sonra annem odaya girdiğinde pat diye yere düşmüştüm.Yani hepsini çekmişti CadıRella.Resimler'den çıkıp Mesajlara girdi.'DeDe' yazısına dokundu sağ taraftaki kamera resmine dokundu.Ordan görsellerde benim vidyomu bulup yolladı."Vericeği cevabı uzaylı istilası kadar merak ediyorum" dedi kafasını kaldırıp.Gülüp "Ben'de Yankıya aynısını yapıcam" dedim ve yatağa attım kendimi.Beril'de kendini yanıma attığında teredütle "Cenk'i unuttunmu" diye sordu.Bunu sorarken acı çekiyordu sanki."Gerçek şu ki ben unu unuttum yani son 2 aydır aklıma bile gelmiyor.Ve bu süreçte bişey anladım,biz Cenk'le sevgili değilmişiz yani aşk veya hoşlantı değilmiş.Sadece dış görünüşünü beyendiğim için böyle hissetmiştim,galiba."diye uzun bir açıklama yaptım.Dediklerim gerçekti biz zaten onunla arkadaş gibiydik yani el ele tutuşmayan sevgilimi olur veya yan yana oturmaktan başka bir birlerine yaklaşmayan.Biz sevgili değildik.Hep ilk sevgilim,ilk aşkım diyordum onun için ama değilmiş.Sadece dış görünüşünü beyenmekmiş benimki.
"Bunu bilmek o kadar güzel ki"diyip elimi sıktı Hayattaki sebebim.Ona bakıp "Biliyomusun,sen benim hattaki sebebimsiniz aslında.Yani,acı çektiğimde,ağladığımda,mutlu olduğumda,üzüldüğümde hep yanımdaydın sen benim,iykide yanımdaydın.İyki varsın" dedim gözlerim dolu dolu.Oda bana bakıp "Iyki varsın kardeşim,iyki varsın" dedi ve yattığı yerden bana uzanıp sarıldı.-Burayı gerçekleşe iyki hayatımda olan zehra123321arslan ithaf ediyorum.İYKİ VARSIN-
Beril'in telefonun mesaj sesi geldiğinde ayrıldık birbirimizden.Telefonu yatağın üstünden alıp yukarı kaldırdı "Seninki" dedi sırıttı.Koluna vurup merakla ekrana baktım.Beril mesajı görünce büyük bir kahka patlattığında ben kaşlarını çattım.
Gönderen:DeDe
Küçüğe söyle,o ayıcıklıı pijamalarıyla onu görüceğim,en kısa zamanda.
Yazmış.Berile bakıp "Gülme ya" dedim ve yatakta doğruldum.Beril,telefonu hayla yukardan tutuğu için gülmenin kollara yansıttığı sarsılmaya telefonu daha fazla dayanamamış olmalı ki yüzüne bulafffff diye düştü.Onun gülmesi anında kesilirken benim kankalarım odayı doldurdu bu sefer.Ben gülerken telefonu kaldırdı ve ekrana baktı.Baktığında gözleri boyoz gibi açıldı ve bana baktı."Bu sefer benim suçum yok,hepsi burnumun" dedi ve ekranı bana gösterdi.Telefonu elinden kapıp Gönderilen ses kayığına bastım.Odayı tekrar benim kankalarım doldurdu ve 20 saniye sonra ses kesildi.Bunu görmemeli ya.Vala görürse o ben biterim yaf.
"Beril,burnunu sikiyim.Bak küfürde ettirdin.Ama cidden sik..." Derken mesaj sesiyle sustum.Kucağımda duran telefona İkimizinde aynı anda kayınca aynı anda birbirimize baktık.Telefonu elime alıp tuş kilidini girdim.Mesajlara girip DeDe yazısına dokundum.'
Gönderen:DeDe
Bu konuşma aramızda kalıcak Derin'in diyimiyle CadıRella.Eğer şimdi söyliyiceklerimi ona söylersen seni Yankıy'la tuvalete kapatırım,ciddiyim.Sen daha önce aşkı yaşamış biri olarak aşkı tanımlarımısın bana,ihtiyacım var??!
Yazmış.Telefonu Beril elimden alıp okudu ve "Tanımlayalım bakalım" dedi ve yazı yazmaya başladı.
Gönderilen:DeDe
Herhangi bir nedenle ondan haber almadığında kıskançlıktan kudurmak yerine başına bir şey gelmesinden endişe mi duyuyorsan.Onu üzgün gördüğünde içinden bir şeyler kopuyorsa,Güldürebilmek için türlü türlü şaklabanlıklar yapıyosan.Onu gördüğünde içinde gereksiz bir mutluluk ve heycan oluyorsa.Ona dokunduğunda vicudunda gereksiz bir heycan ve sıcaklık hissediyorsan ve son olarak gece uyurken onu düşünerek uyuyorsan ve sabah kalktığımda ilk aklına gelen şeylerden biriyse.Geçmiş olsun Demir DERINE AŞIK OLMUŞSUN
Yazdı ve gönderdi.O onları yazarken gözlerim dolmuştu ve son yazdığı yerde yani 'Demir Derine Aşık Olmuşsun' yazdığı yerde gözümden 2 yaş düşmüştü.Seviyordum bu çocuğu işte belli.Her şeyiyle seviyordum onu.Onun o kulağın'ın arkasındaki bende bile aşıktım ben.
Telefonunun ışığı yandığında Beril'in,içimi heycan sardı.Telefonunu ondan önce alıp hızlıca tuş kilidini girip mesajını açtım.
Gönderen:DeDe
Teşekkürler.Kafamda bazı şeylerin oturmasını sağladın.
Yazmıştı.Telefonu yatağa atıp ayağı kalktım.Kendi etrafımda sanki,kedi kendi kuyruğunu yakalamaya çalışırmışçasına dönüyordum.Seviyordum ama o.........Ya o sevmiyosa.Mafola bilirdim,şu an yaşadığımın 100 katını yaşaya bilirdim.Korkuyordum.
Hemde deli gibi..
**
Sizi çoooooook beklettim ve kısa bölüm yazdım tam dökülcek kişiyim biliyorum.Üzgünüm bunu için ponçiklerim.Yeni bölüm elimden geldiğinde uzun yazmaya çalışıcam.
Bu arada Derin ve Demir çiftini hemen birleştirmeyi düşünmüyorum.Yani süprizler sizi bekliyor.
Bölümle ilgili Yorumlarınızı bekliyorum.Bu arada bölümü 03:35 yayınlamamın anormaliği.Öpüldünüz🍫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Novela JuvenilEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...