-Multi Derin ve Beril'in kaçamak yeri-
Derin'den"Derinn" gözlerim yavaş yavaş annemin bana bağırması sayeyesinde açılırken ben tam tersi yatağıma gömüldüm."Derin,kalkmasan 2gün boyunca çikolata yok" diye bağırdığında yatağımdan fırladım.Odamın kapısını açıp merdivenlerden inmeye başladım."Tamam Beste Sultan uyandım" diyip mutfağa girdim.Annemin yanağında sulu bir öpcük birakıp geri çekildim."Günaydınn?" diye bağırıp içeri giren Kaya ile kaşlarım çatıldı."Anne ben odamdayım" diyip kapıdan geçicekken Kaya kolumu tutu.Yüzüne bakmadan "Bırak" diyip kolumu çektim ve merdivenlerden koşarak çıktım.Odamın kapısını kapatıp kilitledim.Ona kızgındım hemde çok.Bu hastalığımı biliyor ve bu hatayı 2 defa yapıyordu,ne kadar kızgın olduğu umrumda değil bunu düşünmesi gerekirdi.Düşüncesiz yaratık.
Banyoya girip elimi yüzümü yıkadım.Dün banyo yaptığım için hiç o işlere bulaşmadan çıktım banyodan.Üstümdekileri bir çırpıda çıkarıp kılasık ev şortumu giyip üstüne askılı beyaz badimi giydim.Saçlarım örülü olduğu için eğer bu gün dışarı çıkarsam açıcağım için hiç bulaşmadım.Komidinime yürüyüp telefonumu aldım.İnterneti açıp gelen bildirimlere baktım.Saate baktığımda 12;20'di ve Beril büyük ihtimal uyanmıştır.Yatağıma kendimi atıp rehpere girdim ve 'CadıRella' yazısına dokundum.Çok geçmeden açtı.
'Ha' dedi uykulu sesiyle.
'Günaydın CadıRella' diyip kıkırdadım.Oda kıkırdayıp
'Bazen kızıyorum sana ama hoşuma gidiyo" dediğinde kahka attım.Çok kez bu yüzden tartışmıştık ama ben hiç vazgeçmedim söylemekten.
'Canım kardeşim benim,hım napalım bu gün ya okullarda kapandı kaldık mal gibi'diyip ofladım.Okulu seviyordum aslında,derslerimde iyi zaten.
'Kahve içelim sonra bizim kızlarla buluşuruz' aslında iyi fikir.Özledim zaten Cerenle ,Aslıyı.
'Tamam ara söyle sen.10 dakika sonra kapıda buluşuruz' diyip kapattım telefonu.Hıı zurnanın yine zart dediği yere geldik.Ne giyicem ben ya.?
Üstüme beyaz büstiyerimi giydim.Altımada yine kısa şortlarımdan aldım ve giydim.Beyaz sandeletlerimi alıp ayağıma geçirdim ve çantamı aldım.Aynanın karşısına geçip örülü olan saçlarımı açtım ve dalgalarını elerimle iyice ayırıp kafama gözlüğümü taktım.
Telefonumuda alıp kapıyı açtım ve merdivenlerden koşarak indim.Mutfakta olan anneme kapıdan uzanıp " Beste Sultan ben çıkım" diyip kapya gittim tam kapıdan çıkıcakken " Nereye kız" dedi mutfağın kapısından.akafamı ona çevirip " Bizim kızlarla kafede oturcaz gezcez falan" diyip kapıyı açtım ve attım kendimi dışarı.Beril'de çıktı o arada evden.Baştan aşşağı süzdüm onu.
Siyah,beyaz çizgili bir göbekte biten tişört giymiş altınada benim gibi muz mavisi şort giymiş ve üstüne örgü bi yelek giymiş.Ayağına'da kahve rengi sandaletlerini giymiş.Ne çok giymiş kulandım be."Giderin var" diyip yanağından makas aldım ve merdivenlerden inmeye başladım.
-Giydikleri-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...