İYİ OKUMALAR...
Derin'den
Elimde ki limonatamı yudumlarken bi andanda Berilin düğünümüz için kurduğu hayelleri dinliyordum."Hatta siz salona girdiğiniz kafanızdan aşşağı papatlayar dökülebilir?" dediğinde "Mükemmel bir fikir" dedim bende.Demir kafasını bana çevirip "Sevdinmi fikri?" diye sordu.Ağımdaki pipeti rahat bırakıp konuştum "Bence güzel olabilir yani marjinal bir fikir" dedim."Olsun o zaman" diyip Berili dinlemeye geri döndü.
**
Evin önünde ki kaldırımda oturuyorduk yine ve Beril sonunda kalkıp "Götüm acıdı benim,eve geçiyorum" diyip el salladı ve gitti.Yankı zaten yok gibi bir halde geziyordu.Demir ayağı kalkıp "Hadi güzelim,yarın önemli bir işimiz var ondan erken kalkmamız lağzım.Bizde eve geçelim" dediğinde ayağı kalktım ve akkımdan geçen soruyu sordum "Yarın işimizmi var?".Kafasını sallayıp "Evet güzelim hadi evine" dedi.Peki diye mırıldanıp yanağını öptüm ve eve doğru yürümeye başladım.
Acaba aklından ne geçiyodu yine?
**
Gözlerime inanamazken tekrar ve tekrar kırptım gözlerimi.Kafamı arabaya yaslanmış bana sırıtarak bakan Demire döndüm."Yok artık" dedim inanmazken.Gülüp "Var artık,eee söyle bakalım beğendinmi?" Tüm bedenimle ona dönüp "Sen şakamısın be adam beğenmek ne,bayıldım" dedim.Tam o konuşucakken araya girip "Ve bir daha öyle gülme,çok tatlı oluyorsun" dedim.Kahka atıp "Peki güzelim'de hadi gel içeriye bakalım" dedi.
Ha dur ben size söylemedim deme? Düğün salonu bakmaya getirmişti beni ve salonun dıştan görüntüsüne bile aşık olmuştum.İçeriye el ele girerken kalbim çok hızlı atıyordu.Ben hep kır düğünü istemiştim ve şuan gerçekleşicekti."Nerden bildin Kır düğünü istediğimi?" diye sordum.Bana bakmadan "Beril" dedi.Tabi ya.
Arabaya bindiğimizde Berili aradım telefonu açtığında "Evet evet çok iyi biriyim,biliyorum" dedi.Gülüp "Teşekkür ederim Beril" dedim bende çünkü benden çok igileniyordu düğünle."Kızım salakmısın sen? lafım olur,kardeşiz biz" dedi.Tam ağzımı açıcaktım ki Demir telefonu elimden aldı "Kızım sen bir sussana,ay cırlama Beril,hı hı Beril,hı oldu hadii" diyip kapattı telefonu.Gülüp yine demiri izleme pozusyonumu aldım.
"Az kaldı Demir,korkmuyormusun?" diye soru attım ortaya. "Korkuyorum ama seninle evlenmekten değil,dış etkenleden" dedi."Baban,babanı hiç anlatmadın bana" dedim.Arabayı sağa çekip bana döndü."Babam hakkında çok fazla bilmen gereken bir şey yok güzelim.Babam Yankı ve beni her zaman mutsuz etmeye çalıştı.Nedeni dersen bunu evdeki kimse bilmiyor.Galiba tek sıkıntı bizim doğmamız onun için.Bana bir gün "Sevdiğin kadını öldürücem" demişti ve bunu neden dediğini hayla çözemedim.Babamı çözmek çok zordur ve o yüzden korkmuştum sana sevdiğimi söylemeye.Ama şimdi umrumda değil,bana en fazla ne yapabilir ki.İnanmıyorum artık ona o yüzden sende dert etme artık."diyip yanağımı okşadı. Kafa sallayıp "Tamam " diyip gözlerine baktım.Arabayı çalıştırıp eve sürmeye devam etti.
Annemin odasına girdiğimde telefonuyla uğraşıyordu "Annecim?" dedim kafasını kaldırıp "Gel yavrum" dedi.Kapıyı kapatıp yatağına doğru ilerledim,yatağa oturup "Biraz söz hakkı kullansana anne" dedim.Annem adam akıllı fikir sunmamıştı ortaya ve sorduğumda 'Siz karar verin' diyor."Annecim ben çok fazla karışmak istemiyorum çünkü bu senin düğünün ve herşye sen karar ver.Biliyorsun ben hep babanın ailesi yüzünden sıkıntı çektim o yüzden bu konulara çok girmek istemiyorum,sen istediğini yap kızım" dedi.Kafamı sallayı "Gelinlikte yardım edersen olur" dedim.Biraz düşünüp "Tamam bakarız" dedi.Ayağa kalkıp "Şimdi ben gidiyorum çünkü damadını gelinlik konusunda ikna etmem lağzım"dedim ve elimle öpücük atıp çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...