İyi Okumalar
Multi-Derin
Derin'den
Karanlıkta hapsolmuş gibiyim.Çıkışı yok.Çıkamıyorum bu karanlıktan.Bu karanlığa nasıl girdim onuda bilmiyorum.Kendi isteğimle girdim diyemem çünkü ben istemedim onu sevmek.Bu saaten sonrada istemiyorum.
Kendime her zaman ne dediysem yaptım.Bu seferde yapıcam.Onu unutucam.Arkadaş olamaya biliriz ama sevgilide olamayız.Sadece arkadaş ortamında bir birilerini görünce selamlaşan ve gerektiğinde bir birlerirleriyle konuşan kişiler olucaz.Bence yapa bilirim yani inşallah.
Elimde tutuğum telefonu aldım ve açtım.Evden 7'ye gelirken çıkmıştım ve şu an saat 12.Telefonum açıldığında aramalara mesajlara baktım.Demirin 39 cevapsız aramasını görünce göz yaşım ekrana düştü.Rehpere girip 'CadıRella' yazısına dokundum ve kulağıma koydum.Çok geçmeden açıldığında Beril Ağlayan ve bu yüzden boğuk çıkan sesiyle 'Derin,kardeşim,nerdesin' diye saydırmaya başladı.
'Dur lan bi.İyiyim ben merak etme.Sadece yanlız kalmak istedim.Şu an bizim seninle hep gelip teyzeleri sinir ettiğimiz yerdeyim" dedim.Evet ne var teyzelere diyorum gelin oyun oynuyalarım oynamıyorlar yaf bende oynasınlar diye sinir ediyorum.Düşünmümde ben çok dengesizimm yaf.'Tamam dur orda ben gelicem' dedi.'Beril lütfen tek gel' dedim ve kapattım telefonu.
10 dakikadan kısa bir sürede Beril koşarak bana doğru geliyordu.Yerimden kalkıp iki üç adım.Koşarak gelip sarıldı.Ebe öküz kırdın kemiklerimi."Iyimisin" dedi benden ayrılıp.Değilim demek istesemde onu üzmemek için " Iyiyim" dedim ve elimden geldiğince gülümsedim.Oda bana gülümseyip oturtu beni ve yanıma oturdu."Hadi anlat" dedi.Herşeyi bilmesine rağmen anlat diyordu çünkü rahatlıyıcağımı biliyor.İşte eğer zor gününüzde Yanınızda olan bir dostunuz varsa o acınız hafifler.
"Şöyle..." Demiştim ki arkadan "Derin??Beril??" Diyen bir ses duydum.Beril kafasını benden alıp arkaya baktı ve gözleri boyoz gibi oldu.Ben'de arkamı dönüp baktığımda Kaya ve Mert'i gördüm.Hani diyorum ya sıçtı Cafer bez getir Hıh işte o durumdayız şu an.Beril'e dönüp "Bence tabanları yağlama zamanı ama sen geçe bilicekmisin onları" dediğimde elimden tutup ayağa kaldırdı "Her türlü" dedi ve koşmaya başladı.Bende ilk şok yaşamamda bi anda depara kalktım ve Berile zorlanmadan geçtim.Arkaya baktığımda ellerindeki dondurmayı yere atmış bize doğru koşuyorlardı."Koş kızım koş" diyip daha çok hızlandım.Beril ve benim Koşu madalyalarımız vardı.İkimizde çoğu spor'la uğraşmıştık ve bu konularda bir çok madalyamız vardı.Becerikliyiz Gül'üm.
Ara sokaklardan birine saptığımda Beril'de arkamdan saptı."Durun lan" diye bağırdı Kaya 100 kez.Eğer durursam ebemi ağlatır bu çocuk benim.Bide gidip ona 'Demire aşık oldum o dön dedi bende gitmiştim ama o dön dedi diye döndüm' diyemiyceğim için koşmak ve kaçmak en iyisi tabi kısa süreliğine."Dero bu yol uçurumun yolu biliyosun deme" diye sordu Beril öküz gibi koşarken."Biliyorum" dedim.Mal gibi bana baktı koşarken ama sendelenince önüne döndü."Ee niye oraya gidiyoz yaf" dedi."Arkaya bak bi ordalarmı,hayır." Dedim.Çünkü çok fazla arka sokaktan Geçmek gerekiyor ve çok zikzaklar bir yol olduğu için bir sağa veya sola saptığımızda kafaları karışıyor.Evet canım zekiyim.
"Hıh şimdi anladım'da biz niye hayla koşuyoruz" diye sordu ama hayal koşuyordu,Evet canım buda salak.Kafam eğik koşarken Beril durdu bunuda kafam eğik olduğu için ayaklarından anlamıştım."Derin" dediğinde ona baktım,kafasını önüne çevirince bende çevirdim ve BOM karşımda bir adet DEMIR SARGIN.
"Hayır ya" diye isyan ettiğimde sesimi duymuş olmalı ki kafasını arkaya çevirdi ve bizi gördü.Görmez olaydı.Direk dikildi ve bütün vücudumu bize çevirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...