İyi Okumalar çikolatalarım🍫Derin'den
"Demir sus,sus Demir,yeter" diye patladım sonunda.Neymiş herşey siyahmı olurmuş."Aman be" diyip mağzanın çıkışına ilerledi.Tiripmi atıyor şimfdi bu bana.Ya sabır.
Derin bir nefes alıp peşine takıldı.Mağzadan çıkıp ona önüne geçtim "Amacın ne?" diye sordum.Gözlerini devirip "Amacım yok" dedi.Derin bir mefes alıp "İyi" diyip içeri geçtim.Sinir sistemimi oynatıyordu bu çocuk beni ya.Dengesiz.
"Seçtinmi eşyalarını" diye sordu bıkkınca.Demir sağolsun bütün enerjimi sömürmüştü."Evet" dedi ve yanıma geldi Beril."Gidelim o zaman" diyip çıkışa yürümeye başladım.Kapıda oturan Demir bizi gördüğünde ayaklandı."Bittimi,alışverişiniz" diye sordu.Kafamı sallayıp elindeki sigarasını aldım.İçime derin bir nefes alıp ona verdi kafamı yukarı kaldırıp nefesimi verdim.
"Gidelim o zaman" dediğinde Beril bana üzgünce baktı.Tabi ya."Sen git,biz oda için dekorasyon yapıcaz" dedim.Kaşları çatılırken "Tamam" dedi ve yanımdan geçip arkamdaki Arabasına bindi.Allah Aşkın'a neyi var bu çocuğun.?
"Garip" diyip arabay yürümeye başladı Beril.Evet kardeşim Katılıyorum sana,Fazlasıyla.
*
"Derin çok güzel bu ya." Diyip iç geçirdi Beril.Gülümseyip elimde tutuğum tabloya baktım.Daha doğrusu tablolara.
"Bencede" diyip kocaman gülümsedim.Şimdi diyonuz tabloya bakıp niye gülüyon.Çünkülüm,Demirle bizim bizden habersiz çekildiğimiz Fotorafları tablo yaptırmıştım.Tabi burda Yanının işi büyük.O bizi hep düyün fotoğrafçısı gibi hep çektiği için.
"Bunları nereye koymayı düşünüyorsun" diye sordu.Tabloları arka koltuğa koyup ona döndüm."Odamdaki küçük tepo gibi oda varya.Oranın anahtarını aldım babamdan,orası bizim hatıralarımızla dolu bir oda olucak" dedim.Gülümsedi.
*
"Tamam annecim" diyip odamın kapısını kapattım.Annem çok titiz olduğu için odamın tekrardan tozunu almam için diretmişti ve sonunda kabul etmiştim.
Saçlarımı Dağınık bir topuz yapıp elime bilardoyu aldım.Yerleri Güzelce sildikten sonra banyoma girdim.Annem özellikle banyomu Güzelce temizlenmişti bu tüzden sadece villada yapıp çıktım.Son oda olarak küçük depo gibi olan odaya kaydı gözüm.Anlamzıca gülerken kapısını açtım.Bu odayı anılar diyarı yapıcaktım.
Telefonum çaldığında balkondaki masamda sesi yankılandı.Odaya son bir kez bakıp kapıyı kapatıp çıktım.Balkondan telefonumu aldığımda ekrana bakmadan açtım.
'Akşam sizdeymişiz' dedi.'Biliyorum,annem söyledi' dedim onun kadar soğuk sesimle.Cevap vermediğinde 'Görüşürüz' diyip kapattım.Cinayet sebebi abi bildiğin.
"Anne odam bitti,eşyalar ne zaman gelir" diye bağırdım kapıyı açıp."1 saate gelir " diye bağırdı oda.Kapımı kapatıp yere çömüp oturdum.Düşünmek istemiyordum ama Düşünceler rahat bırakmıyordu beynimi.Amacı neydi Demirin,neden bankadan soğuktu.
"Dero" diye bağıran bir ses duyduğumda yerimden kalktım.Balkona çıkıp yan tarafıma baktım.Beril balkonuna çıkmış bana bağrıyordu."Ne bağrıyorsun kızım deli sananlar gibi" dedim.Gözlerini devirip "Sus be" diyip elindeki sarı bezi attı.Ahanda sarı bez,Hoşgeldin.Özlettmiştin kendini."Ciddenmi" diyip elimde salladım bezi.Gülüp içeri girdi.E bu kız niye çağırdı beni o zaman.
*
"Benimlinden güzel oldu ya" diyip hayıflandı Beril.Odalarımız kurulmuştu ve Beril benim odama bakmaya gelmişti.Gülüp "Sen asıl yarın küçük odayı gör" diyip göz kırptım.Ellerini birbirine çırptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ KAMPI
Teen FictionEn yakın arkadaşı sayesinde bir kampa giden kızın hikayesi.Başına neler gelicek habersiz.Ama ya bu masum kızımız aşık olursa.İşler karışıcak.Karşı çıkılacak ama kızımız Derin sevmekten vazgeçicekmi.Ya peki Demir,Derine karşı anı Duyguları besliye bi...