2.Bölüm

18K 580 89
                                    

💋İyi Okumalar💋
Hepimiz şok içersinde ona bakarken o tam tersine,eleri cebinde,hafiften sırıtıyor.Abim ayağı kalkıp "Soru moru yok,hadi uza sen" dediğinde bende olan gözlerini abime çevirdi."Ama şişe bende durdu ve sormak zorundasınız"dediğinde Mert'te ayağı kalktı."Yok soru moru uza"burdan dedi sert sesiyle.

Kavga çıkıcağını Beril anlamış olmalı'ki tam çocuk azını açıcak'ken "Hadi gidelim"diye atladı."Evet hadi Mertt!!" Dediğimde abimle çocuktan uzaklaşıp yanımıza geldiler.Yürürken abim beni kolunun altına,Mert'te Berili kolunun altına aldı.Ay aman yemediler bizi merak etmeyin,kıskanç yaratıklar.

"Hadi eve geçin artık,ben bu gün Berildeyim"dedim Mert,abime bakıp."Bizde kalalım'mı sizle"diye sordu Mert.Berile baktığımda ona bana bakıyordu 'tamam' anlamında başımı saladığımda eve koşarak girdiler.

"Biz Berilin odasındayız"diye bağırıp odaya girdim.Kapıyı kilitledim çünkü pijama giyicem.Düşünün tam üstüne çıkardın 'dan' diye bi öküz tarafından kapı açılıyo.Tamam düşünme be,aa çirkefleşti.

Üstüme benim Berilde olan,siyah,beyaz takımımı giydim.Beril'de ne işi var deme,önemli.Çünkü kendi evimden çok burda yaşıyorum.

Kapı çaldığında kalkıp açtım.Abimle,Mert gelip yatağa direk kuruldu.Lan sizin yatağınız sanki tamam benimde değil ama kankaconpingimin yatağı.

"Yaa hadi gelin,fotoraf çekilelim İnstagrama atalım"dedi beril heycanla."Hayırdır senin gıcık kızlardan birimi attı fotoraf"dediğimde dudağını büzüp kafa salladı.

"İyi tamam"diyip mertin arkadına geçip elimi omzuna koydum.Abim arkamdan belime sarılıp,Mert'te Berilin yanağını öpüyormuş gibi yaptı.

"Ayyy,çook güzel oldu hemen atıyorum"diye cırladığında Beril,abim,ben ve Mert ayağı fırladık.Kızım senin sesine tükürem ben.

Telefonlarımıza bildirim yağınca hepimiz bi anda sesize aldık.Beril'in hesabı açık olduğu için herkes göre biliyo ve bu akıllı bizi'de etiketlediği için çoğunlukla abazalar tarafından,takip isteği alıyorum.

"Lan İphone demiyicem fırlafıcam şimdi"diye söyledndiğimde kıkırdadilar.Niye gülüyonuz siz,komikmi düdükler.

Saate bakığımda saat 2:34 geçiyo olduğunu gördüğümde "Hadi beyler,biz uyur."diyip kovmaya çalıştık ki başarılı olduk.İlk çıkmıyıcaklardı ama sonra uyurkenki fotoraflarınızı İnstagrama atarım dediğimde koşarak çıktılar.

Yatağa yatıp "İyi geceler Bero"diyip kıçımı döndüm.Beril arkamdan homurdandığını duyunca dayanamayıp kahka attım."Sanada bay popo"dediğinde ayağımla bacağına geçirdim.Ohh rahatladım be artık uyuya bilirim.

~~~~~~~~~~~~

Gözüme gelen güneş ışıklarıyla açtım gözümü.Yok lan Beril'in 'Kalk amk artık' dememeleriyle kafama yastık atmasıyla uyandım.Millet gider öperek uyandırır bizimki döverek uyandırıyo.Hayatıma .....

"Saat kaç"diye sordum gözümü kaşırken.O nasıl oluyo bende bilmiyom ama gözüm kaşındı.İnsanın kolu kaşınır benim gözüm kaşınıyo."09:10"dediğinde yataktan fırladım çünkü 10:00 karneler alınıcak."Ben didip hazırlanıyorum sonra valızimi hazırlıyorum"diyip eve koştum.Kapıyı Kalaslar kalası abim açtı."Çekil lan"diyip merdivenlere uçtum.

Aynanın karşısına geçtiğimde kendimden iğrendim.Saçlar dolanık,gözler çökük allahım.İlk banyo yapsam iyi olucak diye kendimi banyoya attım.

10 dakikalıp bi banyo yapıp çıktım.Evet geldik zurnanın zart dediği yere.Ne giyicem ben acaba.Biraz bakıştıktan sonra dolapla'tan 'mavi bi şort alıp,üstüme desenli bi tişört giydim'giyindiyimde kapım pat diye Beril öküzü tarafından açıldı peki neden.Ne giyiceğini seçememiş.Kıyafetlerine bakıp ' uzun tişört gibi duran elbisesini verdim eline.O banyoya giyinmeye gittiğinde saçımı dağınık topuz yatım.Beril'ise saçlarını yarısını alıp arkadan toplamış.

-DERİNLE,BERİL'in GİYDİKLERİ-

Berile dönüp "Beril saat kaç " diye sordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Berile dönüp "Beril saat kaç " diye sordum.Telefonunu yatağımın üstünden alıp " 9:25"dediğinde valizimi yatağımın altından çıkarıp içine eşyalarımı yerleştirmeye başladım.8 tane şort,5 tane pantolan-2 beyaz,3 siyah-,9 tane tişört,3 tane elbise alıp ıvır zıvırları koydum.

"Hazır mısın"diye sordum Berile."Evet,hadi gidelim 35 geçiyo"dediğinde kapıdan çıkıp dış kapıya geldik.Ama unuttuğumuz bi Kalas var.

"Kayaa,hadi çıkıyoru"diye bağırdığımda Mert'le odadan çıktıklarında şaşkın şaşkın onlara bakıyordum çünkü ikisinin'de elinde valiz var.

"Gençlik bende geliyorum"dediğinde al çırpıp sarıldım.Ayy bu kamp çok güzel olucak."Arabanın anahtarını aldınmı Kaya"diye sorduğumda "Abi lan abi"diye tısladı."10 dakika önce doğdun diye abi diyemem canım"diyip kapıdan çıktım.

Arabanın yanına gelip ön koltuğu kapıcağım için,ön kapıda durup Kalası bekledim.Kapıyı açtığı an kapıyı açıp fırladım.Ne yapıyım 2 tane kurta kaptıramam.Arka koltuğa bindiklerinde homurdanmalarına gülüp dil çıkardım.

Kaya bagaja bavulları koyup arabayı çalıştırdı.Yazık 4 tane bavulu taşıdı kıyamam.Şaka lan bal gibide kıyarım işi ne boşunamı var o kaslar.Ama cidden çook yakışıklı biri abişim.Iyyk kendimden iğrendim abişimm ne amk.Durun kusucam.

"Geldik"dediğinde arabadan Mert ve Beril çoktan inmişti.Kaya bana bakarken bende ona döndüm tam bişey söyliyicek'ken bi korna sesi ağzının  kapanmasını sağladı.Kafamızı önümüze çevirdiğimizde arabada o gece gördüğümüz çocuklar vardı.Yok artık.Gel beni alın gel beni öldür versiyonunu arkaya çalın.

Kaya'la arabanın kapısını açarken onlarda bizimle aynı anda kapıyı kapatıp önümüzde durdular.Gözleri kısık bi şekilde bana bakarken Kaya elini omzuma atıp yanına çekti.

"Yürü gidelim"diye fısıldadım kulağına.Onlara ters tarafa döndüp okula doğru yürüdük.Bu kadar olay bana çok ya kaldıramam ben.

"Çocuklar toplanın"diyen müdürle okulun önüne toplandık hepimiz."Şimdi içeri girip karneleriniz almadan önce size Sargın ailerinin iki oğlunu tanıtıcam"diyip öğrencileri çağırdı.

OHAA

HAYIR OLAMAZ
~~~~~~~~~~~~~~
Evet,sizce kimi gördüler.O Sargın'lar kim??

Öbür bölümü uzun tutmaya çalışıcam.Şu an sıkıcı geliyo ola bilir ama 3.bölüm'den sonra kavgalar,oyunlar başlıyıcak.

Hepinizi öpüyorummm💕💕

YAZ KAMPIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin